"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tarinakilpailu, äänestys jne

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Grond kirjoitti: ...heti seuraavan päivityksen yhteydessä.
Milloin voivat kansalaiset odottaa tämän tapahtuvan? Tilanne on kummallakin puolella niin tiukka, että tämähän tuppaa ihan jännittämään.

-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Abu kirjoitti:
Grond kirjoitti: ...heti seuraavan päivityksen yhteydessä.
Milloin voivat kansalaiset odottaa tämän tapahtuvan? Tilanne on kummallakin puolella niin tiukka, että tämähän tuppaa ihan jännittämään.

-A
No älkää nyt mitään jännittäkö, kyllä ne kaikki äänet otetaan talteen ennenkuin tuloksia kerrotaan. Mutta entäs jos johtavan tarinan omistava henkilö ei olekkaan päässy äänestämään, mihis nämä äänet sitten menevät?
- Kynä-ääliö
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Thelacan kirjoitti:Mutta entäs jos johtavan tarinan omistava henkilö ei olekkaan päässy äänestämään, mihis nämä äänet sitten menevät?
Grondin tarinoille tietysti :o).
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Varmaan deletoidaan.. Siis poistetaan, niin kuin koko tarinakin, ellei kirjailijalla ole jotain TOSI hyvää syytä jättää arvioimatta tarinoita..
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Jos nyt aivan totta puhutaan, niin minua jännittää aivan julmetusti tämän kisan lopputulos/-tulokset: Taso on noussut kovasti viime vuodesta, ja osallistujiakin taitaa olla hieman enemmän. Kaiken kukkuraksi oma turinani on tainnut peräti saada kannatustakin, elleivät rähmäiset silmäni petä.

Tulipas vuodatettua - menen saunaan.
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

pamp-pu kirjoitti:Jos nyt aivan totta puhutaan, niin minua jännittää aivan julmetusti tämän kisan lopputulos/-tulokset
Veit jalat suustani :)

-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Viikate
Sotavasaran WH40k-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Viikate »

Minkähänlaisella aikataululla niitä äänestyspäivityksiä uskaltaa odottaa? Tuleeko loput kertarysäyksellä äänestysajan päätyttyä? Kannattaako sitä sivua vilkuilla (kerran kymmenessä minuutissa) ennen viikonloppua?
"Ja tarkemmin silmäillen löydykkään ei mitään naurettavaa"
Grond

Viikate kirjoitti:Minkähänlaisella aikataululla niitä äänestyspäivityksiä uskaltaa odottaa? Tuleeko loput kertarysäyksellä äänestysajan päätyttyä? Kannattaako sitä sivua vilkuilla (kerran kymmenessä minuutissa) ennen viikonloppua?
Minä varmaankin tänään (torstai siis) pinna... siis pidän luvallisen vapaapäivän opiskeluistani, joten saanen niitä laitettua nettiin. Ilmoittelen vaikkapa tässä ketjussa.
pamp-pu

Grond kirjoitti:Minä varmaankin tänään (torstai siis) pinna... siis pidän luvallisen vapaapäivän opiskeluistani, joten saanen niitä laitettua nettiin. Ilmoittelen vaikkapa tässä ketjussa.
Modesedän päätä vadille, jos ei yhdeksältä ala näkyä päivitystä - varsinkin 40k- osastolla.

Ja pakollinen hymiö: ;-). Do dii!
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Lisää mode-sedän päätä vadille, jos minulle ei ilmaannu maagista linkkiä.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Grond

Juuh, pakko oli käydä asentamassa yksi kappale Windowseja kaikkine päivityksineen, lisäksi muutama uusi laite, eli siinä meni päivitysaika tältä päivältä. Odotelkaa vaan ihan rauhassa, enää tämän päivän aikana en ehdi.
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Siis et ehdi sendiä linkkiä tänään? Haluaisin tietää tappiostani..
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Grond kirjoitti:Juuh, pakko oli käydä asentamassa yksi kappale Windowseja kaikkine päivityksineen, lisäksi muutama uusi laite, eli siinä meni päivitysaika tältä päivältä. Odotelkaa vaan ihan rauhassa, enää tämän päivän aikana en ehdi.
Aikamoinen antikliimaksi koko päivän kestäneen kynsienpureskelun jälkeen. Noh, pitänee käydä ostamassa jotain rauhoittavia huomista varten...:)

-A
Dalamar

Viesti Kirjoittaja Dalamar »

Punaviiniä, antakaa minulle punaviiniä. Pumppu ei kestä, ja tuskanhiki kastelee selkäni. Onko tarinani saanut enemmän ääniä?
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Dalamar kirjoitti:Punaviiniä, antakaa minulle punaviiniä. Pumppu ei kestä, ja tuskanhiki kastelee selkäni. Onko tarinani saanut enemmän ääniä?
Tuskinpa ääniä aletaan tässä paljastaa, kun on yhä niitä, jotka eivät ole vielä äänestäneet (ainakin minä). Punaviini on hyvää. Terveellistä sydämelle ja taiteilijalle.
Viikate
Sotavasaran WH40k-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Viikate »

Grond kirjoitti:Juuh, pakko oli käydä asentamassa yksi kappale Windowseja kaikkine päivityksineen, lisäksi muutama uusi laite, eli siinä meni päivitysaika tältä päivältä. Odotelkaa vaan ihan rauhassa, enää tämän päivän aikana en ehdi.
Joo. Eli taas ollaan alkutilanteessa. Ei sillä päivittämisellä minun puolesta mitään kiirettä ole, mutta olisi tosiaan kiva tietää jotain aikataulua edes suunnilleen. Epätietoisuus on meinaan pahinta. Ja vesistö selän takana. Ja vihollisen tykistötuli.
"Ja tarkemmin silmäillen löydykkään ei mitään naurettavaa"
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

No niin, nyt on tarinat kaikki luettuina ja sitten pitäisi miettiä mikä niistä on paras...

edit: No, nyt on mietitty, ja äänet lähetetty. Oli kyllä pitkän pohdinnan takana, että mille ne pisteet nyt pitäisi antaa.
Viimeksi muokannut Tapsa, Pe 18.02.2005 20:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
pamp-pu

Tässä ei kyllä kestä elävä Erkkikään - kynnet on pureskeltu kynsinauhoja myöten ja näppikselläkin kirjoittaminen sujuu vaivalloisesti, kun kädet täristessään hakkaavat vääriä nappuloita.

Meininki on tosiaan kuin Kummelista tutussa Ladojen kokoontumisajoissa:
- Tää on kyllä ihan p*rseestä.
- Niin just.
- Kai sä ens vuonnakin tuut?
- Tottakai.

Niin :-).
Viiksu

Viesti Kirjoittaja Viiksu »

Hmm täytynee kohta alkaa jakaan lahjuksia Grondille, jotta alkaisi näkymään muutosta tuossa äänestäneitä:14 lauseessa :)
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Itza-Kai kirjoitti:Hmm täytynee kohta alkaa jakaan lahjuksia Grondille, jotta alkaisi näkymään muutosta tuossa äänestäneitä:14 lauseessa :)
Loistoidea! Kolehti kiertämään...

-A
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”