GW:n miniatyyrien taso
GW:n miniatyyrien taso
Onko GW:n miniatyyrien taso laskenut? Itse harrastelin ~5-8v sitten epic space marinea ja siinä sivussa koristeeksi/necromundaan keräsin ja maalasin miniatyyrejä. Nyt kun taas alotin 40k:n ja ostin paketin taitelu siskoja niin järkytyin niiden tasosta. Siskoissa oli paljon enemmän valujätettä/-virheitä mihin aikasemmin olin törmännyt. Ei siis mitään pieniä "karvoja" vaan isoja möykkyjä melkein tasaisilla pinnoilla, aivan kuin muotti olisi ollut viallinen.
Onko tämä ihan yleistä vai olenko vaan saanut jonkun maanantaikappaleen?
Onko tämä ihan yleistä vai olenko vaan saanut jonkun maanantaikappaleen?
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
-
Stenvall
Mikäli on hankalia "vinoon" juottamisia, kuplia, tai peräti valujätteitä yksityiskohtien päällä, vie paketti takaisin kauppaan ja vaihda uuteen. Roskaa ei pidä ottaa vastaan.
Yleistä tämä ei kyllä ole. Itselleni harvemmin on viimevuosina tullut valuvirheellistä kamaa.
Yleistä tämä ei kyllä ole. Itselleni harvemmin on viimevuosina tullut valuvirheellistä kamaa.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
- Henri Ketonen
- figunarkki
Eipä noissa ollut onneksi kuin "jalkoväliliinojen"(miksikä niitä nyt pitäisi sitten sanoa) reunoissa ja muissa helposti poistettavissa paikoissa. Paitsi yhden bolterin toinen sivureikä oli tukossa. Ei siis näppärälle hemmolle mitään ylitsepääsemätöntä.
Kiva kyllä kuulla ettei ole yleistä. Olisi kovin inhottavaa jos olisivat GW:n sällit alkaneet hosumaan liikaa.
Kiva kyllä kuulla ettei ole yleistä. Olisi kovin inhottavaa jos olisivat GW:n sällit alkaneet hosumaan liikaa.
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
- The Captain
- Valvoja
Munaläpäksi minä sitä kutsun. Vihaan kyseistä vaatekappaletta, nykyään GW:n on pakko tunkea se joka ikiselle figulle. Eivätkö ne osaa skulptata nivustaipeita, kun se on pakko peitellä?Hanska kirjoitti:"jalkoväliliinojen"(miksikä niitä nyt pitäisi sitten sanoa)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Äläs nyt, se on se galaksin tämänhetkinen kevätmuoti 2005The Captain kirjoitti:Munaläpäksi minä sitä kutsun. Vihaan kyseistä vaatekappaletta, nykyään GW:n on pakko tunkea se joka ikiselle figulle. Eivätkö ne osaa skulptata nivustaipeita, kun se on pakko peitellä?Hanska kirjoitti:"jalkoväliliinojen"(miksikä niitä nyt pitäisi sitten sanoa)
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.