"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

GW:n miniatyyrien taso

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Hanska

GW:n miniatyyrien taso

Viesti Kirjoittaja Hanska »

Onko GW:n miniatyyrien taso laskenut? Itse harrastelin ~5-8v sitten epic space marinea ja siinä sivussa koristeeksi/necromundaan keräsin ja maalasin miniatyyrejä. Nyt kun taas alotin 40k:n ja ostin paketin taitelu siskoja niin järkytyin niiden tasosta. Siskoissa oli paljon enemmän valujätettä/-virheitä mihin aikasemmin olin törmännyt. Ei siis mitään pieniä "karvoja" vaan isoja möykkyjä melkein tasaisilla pinnoilla, aivan kuin muotti olisi ollut viallinen.
Onko tämä ihan yleistä vai olenko vaan saanut jonkun maanantaikappaleen?
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Kaikissa figuissa, mitä olen ostanut on ollut toki valujälkiä, mutta ei muistaakseni koskaan noin pahoin. Koskaan niistä ei ole ollut minulle kovin suurta ongelmaa. Poistan vaan. Sinulla on saattanut olla hieman virheellinen erä.
archon

Viesti Kirjoittaja archon »

Mikäli on hankalia "vinoon" juottamisia, kuplia, tai peräti valujätteitä yksityiskohtien päällä, vie paketti takaisin kauppaan ja vaihda uuteen. Roskaa ei pidä ottaa vastaan.

Yleistä tämä ei kyllä ole. Itselleni harvemmin on viimevuosina tullut valuvirheellistä kamaa.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

GW:n metallit ovat suurimmaksi osaksi ihan jees, mutta joskus tulee kelvotonta paskaa. Heavy Destroyerini koko ase oli täynnä valujätettä, niin ettei niitä vihreitä putkia voinut mitenkään saada paikoilleen. Enkä oikein osannut leikata niin paksua mössöä irti.
zqmfgb
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

sillontällön sitä tuleen eteen aika hirviömäisia valuvirheitä että osa kelpais lähinnä chaos spawniksi. Mutta kunnon työkaluilla homman saa aika hoidettua.
Hanska

Eipä noissa ollut onneksi kuin "jalkoväliliinojen"(miksikä niitä nyt pitäisi sitten sanoa) reunoissa ja muissa helposti poistettavissa paikoissa. Paitsi yhden bolterin toinen sivureikä oli tukossa. Ei siis näppärälle hemmolle mitään ylitsepääsemätöntä.
Kiva kyllä kuulla ettei ole yleistä. Olisi kovin inhottavaa jos olisivat GW:n sällit alkaneet hosumaan liikaa.
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Hanska kirjoitti:"jalkoväliliinojen"(miksikä niitä nyt pitäisi sitten sanoa)
Munaläpäksi minä sitä kutsun. Vihaan kyseistä vaatekappaletta, nykyään GW:n on pakko tunkea se joka ikiselle figulle. Eivätkö ne osaa skulptata nivustaipeita, kun se on pakko peitellä?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
archon

Viesti Kirjoittaja archon »

The Captain kirjoitti:
Hanska kirjoitti:"jalkoväliliinojen"(miksikä niitä nyt pitäisi sitten sanoa)
Munaläpäksi minä sitä kutsun. Vihaan kyseistä vaatekappaletta, nykyään GW:n on pakko tunkea se joka ikiselle figulle. Eivätkö ne osaa skulptata nivustaipeita, kun se on pakko peitellä?
Äläs nyt, se on se galaksin tämänhetkinen kevätmuoti 2005 :D
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Hanska

Tappelusiskojen tapauksessa "munaläppä" kuulostaa hieman transseksuaaliselta =/. Tai no... Mistä sitä ikinä tietää
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”