Missä vuodessa mennään?

Jos et tiedä, keitä ovat Chaos Dwarfit tai kuka on Sigmar tai mitä olivat Fimirit, tieto löytyy tältä palstalta.
Sigi

Missä vuodessa mennään?

Viesti Kirjoittaja Sigi »

Eli missä vuodessa mennään FB:ssä (40k puolella oli jotain omaa kivaa jo tästä) sekä kauan eri rodut elävät jos eivät kuolisi taisteluissa (kuten jotkut skavenit.. vähän kun jaksaa raahata asetta niin taistelemaan!!)
"We are the most civilised race in the world. We have more exquisite ways to kill than any other"
- Lord Vraneth the Cruel, master of Har Ganeth

FB: Dark Elves
40K: Eldars
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Vuodessa 2522 mennään.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Dadam

Viesti Kirjoittaja Dadam »

Eikös örkit eläny jotakin 30 vuotiaaksi. Ja elvut 700, dvarfulit 300 ja vamppiirit unlimited :twisted:.
Lord Azog

Viesti Kirjoittaja Lord Azog »

Kyllä örkki elää ainakin 50-vuotiaaksi ja silti taistelee etulinjassa :twisted: . Gobbot elää kait 30-vuotiaksi, kun niitä kokoajan potkitaan ja pieksetään.
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Jotkut dwarfit taitaa elää jotain 2000 vuotiaks... Siis ne kingi dwarfit :wink:
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Nikodent

Viesti Kirjoittaja Nikodent »

eiks noi iät lue suunnille sinnepäin rulebookis siel world of warhammer luvun alus?
Darkheart

Viesti Kirjoittaja Darkheart »

Mulla on sellanen käsitys et haltiat ei voi kuolla ikään eli ne vois muuten elää loputtomasti mutta ne kuolee taistelussa. Esimerkiks Imrik sehän on eläny jo jotain 2000 vuotta ja sitä sanotaan nuoreks.
Kaikki loppuu aikanaan, vain aika ei milloinkaan
Mets^

Viesti Kirjoittaja Mets^ »

Skavenit elää ihan hiton lyhyen aikaa ja aika harvat kuolee vanhuuteen. Mutta mitä kovempi skaven sitä vanhemmaksi se elää. Esim warlordit ja seerit, ja tietenkin the lords of decay. Sitten on kanssa näitä mutantteja jotka elää ylipitkään, esim throt the unclean.
Timorion

Viesti Kirjoittaja Timorion »

Loremaster kirjoitti:Mulla on sellanen käsitys et haltiat ei voi kuolla ikään eli ne vois muuten elää loputtomasti mutta ne kuolee taistelussa. Esimerkiks Imrik sehän on eläny jo jotain 2000 vuotta ja sitä sanotaan nuoreks.
Mistä olet hankkinut tälläistä tietoa? Jo kauan High Elffeillä pelanneena minulla on käsitys että haltia todellakin kuolevat vanhuuteen, ja Imrik 2000 vuotias! Tolkienin haltiat ovat kuolemattomia mutta WH:ssa?
"A wise man hears one word and understands two."

https://pikkumiehet.wordpress.com
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Pystyykös muuten Demonia tappamaan lopullisesti?
zqmfgb
Cacodemoni

Viesti Kirjoittaja Cacodemoni »

Suur-Sieni toinen kirjoitti:Pystyykös muuten Demonia tappamaan lopullisesti?
Jumala pystyy.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Timorion kirjoitti:
Loremaster kirjoitti:Mulla on sellanen käsitys et haltiat ei voi kuolla ikään eli ne vois muuten elää loputtomasti mutta ne kuolee taistelussa. Esimerkiks Imrik sehän on eläny jo jotain 2000 vuotta ja sitä sanotaan nuoreks.
Mistä olet hankkinut tälläistä tietoa? Jo kauan High Elffeillä pelanneena minulla on käsitys että haltia todellakin kuolevat vanhuuteen, ja Imrik 2000 vuotias! Tolkienin haltiat ovat kuolemattomia mutta WH:ssa?
Ja Malekith, jos oikein muistan on kolme tuhatta vuotta ja Morathi tottakai vielä vanhempi. Sankarit ylittävät monesti tyypillisen elinikänsä, sehän selvää on ja harvalle haltialle tuhansien vuosien mahdollinen elinikä ei ole muuta kuin hiekkaan valunutta potentiaalia.

Jokainen WoDin Vampire Masquaradea vakavasti johtanut tai Elderi hahmoja luonut ymmärtää miten vaikeaa on jo selviytyä vuosisadasta toiseen ilman, että joutuu astelemaan taistelukentälle.

Kun ikä kasvaa selviytyjien määrä vähenee dramaattisesti. Ihmettelen miten haltioilla löytyy sankareita, sillä elämä on niin julmasti kerrasta poikki. Tietysti sankarit lyödään, heitä ei tapeta.
Ihmettelen mikä mahtaa olla keski-ikä niillä haltioilla, jotka tarttuvat keihääseen Ulthuanin puolesta ja mikä on odotettavissa oleva elinikä.
Tai Swordmasterien?
Sigi

Viesti Kirjoittaja Sigi »

Murhe kirjoitti:Ihmettelen mikä mahtaa olla keski-ikä niillä haltioilla, jotka tarttuvat keihääseen Ulthuanin puolesta ja mikä on odotettavissa oleva elinikä.
Tai Swordmasterien?
Dark elf armeijaa vastaan: Lyhyt
"We are the most civilised race in the world. We have more exquisite ways to kill than any other"
- Lord Vraneth the Cruel, master of Har Ganeth

FB: Dark Elves
40K: Eldars
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Itse asiassa haltiat kuolee ikään. Olikos seitsämäs phoenix king joka ensimmäisenä kuninkaana kuoli rauhallisesti vuoteessansa vanhaan ikään.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Timorion

Viesti Kirjoittaja Timorion »

tneva82 kirjoitti:
Itse asiassa haltiat kuolee ikään. Olikos seitsämäs phoenix king joka ensimmäisenä kuninkaana kuoli rauhallisesti vuoteessansa vanhaan ikään.
Jep, tuostahan minä oletin että ne kuolee, ja oikein meni.
"A wise man hears one word and understands two."

https://pikkumiehet.wordpress.com
Deornath

Viesti Kirjoittaja Deornath »

Voi olla, että swordmasterien koulutus kestää pitempään kuin perus rivi elffien. Joten swordmasterit ovat jo vanhempia mennessään kentälle ja näin ollen kokeneempiä. Kokemuksen sanoisi tuovan lisää elinikää. Harmi vaan ettei peliteknisesti swordmastereille tullu 5+ KB:ta. Se olisi kuvannut niiden miekkataitoa ja päitä olisi pudonnu =)
We got 20-4-13
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Deornath kirjoitti:Voi olla, että swordmasterien koulutus kestää pitempään kuin perus rivi elffien. Joten swordmasterit ovat jo vanhempia mennessään kentälle ja näin ollen kokeneempiä. Kokemuksen sanoisi tuovan lisää elinikää. Harmi vaan ettei peliteknisesti swordmastereille tullu 5+ KB:ta. Se olisi kuvannut niiden miekkataitoa ja päitä olisi pudonnu =)
Ei ne mitään killing blowia tarvitse ja arvaa lystikseen paljonko ois maksanu jos ois ollu 5+ killing blow...Hrrrr...
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Deornath

Kyllä mä olisin mielummin ottanu 5+ KB:n kuin ws6:sen. Vaikka pisteitä olisikin ehkä menny. Nyt tuolla S5:lla tahtoo joillekin uniteille jäädä harmittavan paljon savea.. KB olisi ratkaissut asian
We got 20-4-13
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

No sword mastereille olisi tullut joko initiativen mukaiset great weaponit tai normaalit great weaponit ja KB. Jälkimmäinen on DE:llä, ja sword mastereista haluttiin erilaisia kuin executionereista.
Phil Kelly says "No!"
Deornath

No joo. Semmoistahan se on kaikkea ei voi saada, mut on noi aika vekkuleita nyttenkin...
We got 20-4-13
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Historia”