Missä vuodessa mennään?
Missä vuodessa mennään?
Eli missä vuodessa mennään FB:ssä (40k puolella oli jotain omaa kivaa jo tästä) sekä kauan eri rodut elävät jos eivät kuolisi taisteluissa (kuten jotkut skavenit.. vähän kun jaksaa raahata asetta niin taistelemaan!!)
"We are the most civilised race in the world. We have more exquisite ways to kill than any other"
- Lord Vraneth the Cruel, master of Har Ganeth
FB: Dark Elves
40K: Eldars
-
Dadam
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Mistä olet hankkinut tälläistä tietoa? Jo kauan High Elffeillä pelanneena minulla on käsitys että haltia todellakin kuolevat vanhuuteen, ja Imrik 2000 vuotias! Tolkienin haltiat ovat kuolemattomia mutta WH:ssa?Loremaster kirjoitti:Mulla on sellanen käsitys et haltiat ei voi kuolla ikään eli ne vois muuten elää loputtomasti mutta ne kuolee taistelussa. Esimerkiks Imrik sehän on eläny jo jotain 2000 vuotta ja sitä sanotaan nuoreks.
- Henri Ketonen
- Cacodemoni
Ja Malekith, jos oikein muistan on kolme tuhatta vuotta ja Morathi tottakai vielä vanhempi. Sankarit ylittävät monesti tyypillisen elinikänsä, sehän selvää on ja harvalle haltialle tuhansien vuosien mahdollinen elinikä ei ole muuta kuin hiekkaan valunutta potentiaalia.Timorion kirjoitti:Mistä olet hankkinut tälläistä tietoa? Jo kauan High Elffeillä pelanneena minulla on käsitys että haltia todellakin kuolevat vanhuuteen, ja Imrik 2000 vuotias! Tolkienin haltiat ovat kuolemattomia mutta WH:ssa?Loremaster kirjoitti:Mulla on sellanen käsitys et haltiat ei voi kuolla ikään eli ne vois muuten elää loputtomasti mutta ne kuolee taistelussa. Esimerkiks Imrik sehän on eläny jo jotain 2000 vuotta ja sitä sanotaan nuoreks.
Jokainen WoDin Vampire Masquaradea vakavasti johtanut tai Elderi hahmoja luonut ymmärtää miten vaikeaa on jo selviytyä vuosisadasta toiseen ilman, että joutuu astelemaan taistelukentälle.
Kun ikä kasvaa selviytyjien määrä vähenee dramaattisesti. Ihmettelen miten haltioilla löytyy sankareita, sillä elämä on niin julmasti kerrasta poikki. Tietysti sankarit lyödään, heitä ei tapeta.
Ihmettelen mikä mahtaa olla keski-ikä niillä haltioilla, jotka tarttuvat keihääseen Ulthuanin puolesta ja mikä on odotettavissa oleva elinikä.
Tai Swordmasterien?
Dark elf armeijaa vastaan: LyhytMurhe kirjoitti:Ihmettelen mikä mahtaa olla keski-ikä niillä haltioilla, jotka tarttuvat keihääseen Ulthuanin puolesta ja mikä on odotettavissa oleva elinikä.
Tai Swordmasterien?
"We are the most civilised race in the world. We have more exquisite ways to kill than any other"
Itse asiassa haltiat kuolee ikään. Olikos seitsämäs phoenix king joka ensimmäisenä kuninkaana kuoli rauhallisesti vuoteessansa vanhaan ikään.Loremaster kirjoitti:Mulla on sellanen käsitys et haltiat ei voi kuolla ikään eli ne vois muuten elää loputtomasti mutta ne kuolee taistelussa. Esimerkiks Imrik sehän on eläny jo jotain 2000 vuotta ja sitä sanotaan nuoreks.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Jep, tuostahan minä oletin että ne kuolee, ja oikein meni.tneva82 kirjoitti:Itse asiassa haltiat kuolee ikään. Olikos seitsämäs phoenix king joka ensimmäisenä kuninkaana kuoli rauhallisesti vuoteessansa vanhaan ikään.Loremaster kirjoitti:Mulla on sellanen käsitys et haltiat ei voi kuolla ikään eli ne vois muuten elää loputtomasti mutta ne kuolee taistelussa. Esimerkiks Imrik sehän on eläny jo jotain 2000 vuotta ja sitä sanotaan nuoreks.
Voi olla, että swordmasterien koulutus kestää pitempään kuin perus rivi elffien. Joten swordmasterit ovat jo vanhempia mennessään kentälle ja näin ollen kokeneempiä. Kokemuksen sanoisi tuovan lisää elinikää. Harmi vaan ettei peliteknisesti swordmastereille tullu 5+ KB:ta. Se olisi kuvannut niiden miekkataitoa ja päitä olisi pudonnu =)
We got 20-4-13
Ei ne mitään killing blowia tarvitse ja arvaa lystikseen paljonko ois maksanu jos ois ollu 5+ killing blow...Hrrrr...Deornath kirjoitti:Voi olla, että swordmasterien koulutus kestää pitempään kuin perus rivi elffien. Joten swordmasterit ovat jo vanhempia mennessään kentälle ja näin ollen kokeneempiä. Kokemuksen sanoisi tuovan lisää elinikää. Harmi vaan ettei peliteknisesti swordmastereille tullu 5+ KB:ta. Se olisi kuvannut niiden miekkataitoa ja päitä olisi pudonnu =)
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi