Tuo sama ongelma mulla juurii olikin noiden silver helmejen kanssa. Ensiksi kasasin hevosen hännän kanssa ilman päätä. Sitten minä leikkasin varovasti kynsisaksilla sen pään kiinnikkeen pois joka menee sinne hevosen sisälle. Sitten viilasin varovasti sen tyngän siitä pois ja tarkistin että mitään suuria koloja ei jää. Sitten vain liimasin sen pään siihen paikalleen.Blackmoon kirjoitti:En saa sitten millään tuota high elves maagin hevosta kasaan sen pään kanssa, kun ei mene millään kiini. Jää aikamoinen väli vaikka oon koittanut ties mitenkä vääntää.
High elves alotus?
Kannattaako näitä mössöjä ihan aloittelijalle heti kättelyssä tyrkyttää??Largo kirjoitti:Green stuff tai milliput olisi tuollaisissa tilanteissa erittäin kätevä tilkkeenä.
Myös erikeepperi käy ihan hyvin noiden rakojen peittämiseen, itse olen kokeillut joskus muinoin ja havainnut sen ihan hyväksi menetelmäksi.
Sitten kun tuntee itsensä enemmän "pro"ksi, niin sitten milliputtia ja GeeÄssää kaupasta ostamaan.
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
-
Yli Haltia
-
Aleksi Pesonen
- Viesti:
Silver helmeistä saa hyvän kenraalin. Minä en heti ostanut sääntö kirjaa, vaan ostin ihan ekaksi goblin lootan. Myöhemmin vasta armybookin ja sitten sääntö kirjan. Sääntökirjan sain 7€. Ostin puoliksi alotus lootan yhden tutun kanssa.Stenvall kirjoitti:Sääntökirja (40€) ja armeijakirja (20€) ensiksi. Aloitus on aina kallista. Maalipakkaus (25€) voisi olla hyvä aluksi. Figuina melko varma valinta olisi vaikkapa Silver Helms (27,5€) ja kenraali (maagi tai commander).
juma meitä ammutaan...
-
Stenvall
- Half-breed
Nuo haltiahevosten päät saa kiinni helpommmin, kun höylää hieman pois sitä muovia siitä pään kiinnikkeen sivuilta (eli suomeksi hevosen pään pohjasta). Tällöin pään pitäisi mennä kiinni helpommin ja ruumiin ja pään välisen raon pitäisi olla myös pienempi.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.