"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

High elves alotus?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Wattumies

Viesti Kirjoittaja Wattumies »

Blackmoon kirjoitti:En saa sitten millään tuota high elves maagin hevosta kasaan sen pään kanssa, kun ei mene millään kiini. Jää aikamoinen väli vaikka oon koittanut ties mitenkä vääntää.
Tuo sama ongelma mulla juurii olikin noiden silver helmejen kanssa. Ensiksi kasasin hevosen hännän kanssa ilman päätä. Sitten minä leikkasin varovasti kynsisaksilla sen pään kiinnikkeen pois joka menee sinne hevosen sisälle. Sitten viilasin varovasti sen tyngän siitä pois ja tarkistin että mitään suuria koloja ei jää. Sitten vain liimasin sen pään siihen paikalleen.
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Green stuff tai milliput olisi tuollaisissa tilanteissa erittäin kätevä tilkkeenä.
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Largo kirjoitti:Green stuff tai milliput olisi tuollaisissa tilanteissa erittäin kätevä tilkkeenä.
Kannattaako näitä mössöjä ihan aloittelijalle heti kättelyssä tyrkyttää??

Myös erikeepperi käy ihan hyvin noiden rakojen peittämiseen, itse olen kokeillut joskus muinoin ja havainnut sen ihan hyväksi menetelmäksi.
Sitten kun tuntee itsensä enemmän "pro"ksi, niin sitten milliputtia ja GeeÄssää kaupasta ostamaan.
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Yli Haltia

Viesti Kirjoittaja Yli Haltia »

itte alotin ostamalla regin spearmänei ja sit 8 silver helmii ja nyt ois tulossa tyrion ja archerit.....ja tosin sääntökirja on hyödyllinen ostos.
Jauza

Viesti Kirjoittaja Jauza »

Yli haltialle: Ei kannata lordia (Tyrion) alkuun ostaa. Vaikka joku ihan hero tai semmonen.
Aleksi Pesonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aleksi Pesonen »

Stenvall kirjoitti:Sääntökirja (40€) ja armeijakirja (20€) ensiksi. Aloitus on aina kallista. Maalipakkaus (25€) voisi olla hyvä aluksi. Figuina melko varma valinta olisi vaikkapa Silver Helms (27,5€) ja kenraali (maagi tai commander).
Silver helmeistä saa hyvän kenraalin. Minä en heti ostanut sääntö kirjaa, vaan ostin ihan ekaksi goblin lootan. Myöhemmin vasta armybookin ja sitten sääntö kirjan. Sääntökirjan sain 7€. Ostin puoliksi alotus lootan yhden tutun kanssa.
juma meitä ammutaan...
Blackmoon

Viesti Kirjoittaja Blackmoon »

Nyt armeija koostuu: 16 spearelffii, Tiranoc Chariot, High elf mages.
Seuraavaks vielä archerit niin eikös oo ihan laillista?
"Ruohoa ja liimaa löytyy" -figunarkki-
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Blackmoon kirjoitti:Nyt armeija koostuu: 16 spearelffii, Tiranoc Chariot, High elf mages.
Seuraavaks vielä archerit niin eikös oo ihan laillista?
On, Supo ei tule pidättämään. Siinä on jo ihan hyvä armeija aloitukseen. Sitten vaan pelaamaan!
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Nuo haltiahevosten päät saa kiinni helpommmin, kun höylää hieman pois sitä muovia siitä pään kiinnikkeen sivuilta (eli suomeksi hevosen pään pohjasta). Tällöin pään pitäisi mennä kiinni helpommin ja ruumiin ja pään välisen raon pitäisi olla myös pienempi.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Blackmoon

Viesti Kirjoittaja Blackmoon »

Ite liimasin kaikki päät kiinni...eikä mitään onkelmaisia :D
"Ruohoa ja liimaa löytyy" -figunarkki-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”