Ruohomatto? kuinka moni sellasia käyttää?
Ruohomatto? kuinka moni sellasia käyttää?
itse olen juuri tilannut ruohomaton, mutta olen havainnut että hyvin monet pelaavat ilman mattoa lattialla tai pöydällä?
onko näin?
Jos on nin siyynä voi olla se:
-että ei raaski tuhlata rahojaan semmoseen vaan ostaa mielummin lisää figuja.
- tai se sotkee liikaa ja on liiaan iso.
onko näin?
Jos on nin siyynä voi olla se:
-että ei raaski tuhlata rahojaan semmoseen vaan ostaa mielummin lisää figuja.
- tai se sotkee liikaa ja on liiaan iso.
Tyyli ennen kaikkea. Tuki pelata voi vaikka pringles-purkeista ja pinkistä lakanasta rakennetulla pöydällä, mutta siinä jo hiaman tyyli kärsii. Ruohomatto on kuitenkin siis tyylikäs ja lähes ikuinen ostos, joten varmasti maksaa hintansa takaisin. Figut joutuu maalaamaan ja niihinkin saattaa kyllästyä ja siirtyy toiseen armeijaan, mutta sama ruohomatto toimii kaikkien pelialustana.
Monethan liimaavat ruohomaton esim. eristelevyjen päälle, joka kyllä on kannattavaa ja fiksu homma, ainakin IMO. Niin muuten, tuli vaan mieleen, että ruohomatto on todellakin niitä harvoja tuotteita, joita GW:ltä kannattaa oikeasti ostaa. Yleensä tässä oheistilpehöörissä on se pieni merkkilisä, mutta laskettuani metrihintoja muiden valmistajien matoille, niin huomasin GW:n olevan kyllä suunnilleen kärjessä. Vaikka joku toinen valmistaja tekisi maton halvemmalla/m2, niin se tuskin tekee sitä määrämittaan 6*4, jolloin GW nousee "paremmaksi".
Monethan liimaavat ruohomaton esim. eristelevyjen päälle, joka kyllä on kannattavaa ja fiksu homma, ainakin IMO. Niin muuten, tuli vaan mieleen, että ruohomatto on todellakin niitä harvoja tuotteita, joita GW:ltä kannattaa oikeasti ostaa. Yleensä tässä oheistilpehöörissä on se pieni merkkilisä, mutta laskettuani metrihintoja muiden valmistajien matoille, niin huomasin GW:n olevan kyllä suunnilleen kärjessä. Vaikka joku toinen valmistaja tekisi maton halvemmalla/m2, niin se tuskin tekee sitä määrämittaan 6*4, jolloin GW nousee "paremmaksi".
Itsekkin epäilin ruohomaton ostoa tuon hinnan takia. Mutta kyllä on ollut kannattava ostos, kenttä näyttää paljon paremmalta. Kariseva grassi kannattaa ottaa talteen antistatic pussiin jotta sitä voi esim. käyttää figujen basen koristeluun. Itse olen aika paljon saanut sillä tavalla grassia siitä, eli pelin jälkeen karistelee irtoruohon pöydälle ja siitä pussiin. Sillä tavalla kun miettii niin ei sille matolle tule paljoa hintaa (kuulemma oli joku ajan mittaan saanut täyden GW pussin ruohoa).
Itse en ole kiinnittänyt ruohomattoa pöytään kiinni sen takia että joudun laittamaan laudan pelin jälkeen takaisin säilytykseen (matto saattaisi hajota siirtelyssä). Hyvin tuo on pysynyt kun laittaa vaikka nastalla kiinni pelipöytään (lastulevyä) tai taittaa maton sillein että pysyy kireällä.
Itse en ole kiinnittänyt ruohomattoa pöytään kiinni sen takia että joudun laittamaan laudan pelin jälkeen takaisin säilytykseen (matto saattaisi hajota siirtelyssä). Hyvin tuo on pysynyt kun laittaa vaikka nastalla kiinni pelipöytään (lastulevyä) tai taittaa maton sillein että pysyy kireällä.
It's not whether you win or lose, it's how you play the game, right?
En ole ostanut eikä ole oikein aikeissakaan koska
1)sillä rahalla saa figuureja
2)Ei se pelikentän hienous niin tärkeä ole, kyllä se vihreäksi maalattu styroksikin on ihan hieno.
3)onnistuisin kuitenkin tavalla tai toisella tuhoamaan sen...
1)sillä rahalla saa figuureja
2)Ei se pelikentän hienous niin tärkeä ole, kyllä se vihreäksi maalattu styroksikin on ihan hieno.
3)onnistuisin kuitenkin tavalla tai toisella tuhoamaan sen...
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Lisäsin äänestyksen.
Yksi ääni lisää ruohomatolle. Jos pistän satoja euroja ja satoja työtunteja viguihin, en todellakaan halua pelata vessan lattialla tai jollain yhtä epäesteettisellä alustalla. Enää puuttuu että olisi tilaa pelipöydälle
Yksi ääni lisää ruohomatolle. Jos pistän satoja euroja ja satoja työtunteja viguihin, en todellakaan halua pelata vessan lattialla tai jollain yhtä epäesteettisellä alustalla. Enää puuttuu että olisi tilaa pelipöydälle
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Ai liian iso? Ei missään nimessä, ellei pelaa aivan minimikentällä. Itse äänestin ei, sillä kumpaakin ei saa valittua. Tottahan minulla yksi (vanha) on, mutta sillä tulee nykyään harvemmin käytettyä. Vakiomaastoina lumi ja kaupunki joten alustaksi harmaata ja valkeaa lakanaa.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.
-
kaaos-soturi
- Blackguard
-
Goblinisti
- Viesti:
Kun nyt on kerta kokonainen huone pyhitettynä harrastukselle, niin on varaa hankkia iso pöytä ja sille ruohomatto. Ääni siis sinne.
TK-armeijani blogi Toistaiseksi jäissä...
Vihreä kangas ajaa saman asian halvemmalla. Ja kun pöytä ei ole mittatilaustyönä tuota varten tehty, niin lakana on vielä helpompi leikata sopivan kokoiseksi. Kuminauhakiristyksellä se on nopeasti otettavissa pois, jo tarve vaatii ja menee pieneen tilaan piiloon. Kätevää!
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu