Sprayden turhamaisuus
Sprayden turhamaisuus
Siis on tota sprayta tullut käytetttyä jo pidemmän aikaa ja kun se on aika lopussa niin etsiskeli varakeinoa että se riittäisi ainakin heroihin. No kokeilin eka ihan vaan suoraan maalusta joka oli kauhea kokemus. Maalia ei jääny kun kymmenesosa siitä mitä siihen olilaitettu. Sitten kokeilin inkkiä. Wau totesin se on tosi hyvää ja menee just sinne minne sen pitääkin. Koko figu saa alusmaalin ja koho kohdat erottuvat selvästi syvennyksissä. Tämä voi tuoda paremman varjostuksen ukkoihin. Eli mitä järkeee on ostaa spraytä jos on inkkiä sitä ihan pikkusen ja se ajaa saman asian kun maali ja kuivuu 30 kertaa nopeemmin. Oletteko itse huomannut sen hyödyn?
-
Goblinisti
- Viesti:
-
hyytelöperuna
Siis inkkihän on mustaa maalia+jotain ainetta joka saa sen menemään syvennyksiin+se kiiltää, eli periaatteessa mustaa+saippuaa+vettä. Tulee melkein sama tulos. Paitsi että maalattu undercoatti lähtee irti paljon helpommin kuin spray. Eli sprayssa on se hyvä, että se ei irtoa.
Itse olen huomannut, että jos musta ei peitä kaikkea mitä olet sprayannut, niin heittää sitä undercoattia+veden+saippuan sekotusta, mitään inkkiä kannata. Kiiltää, ja omat sekotukset ajaa saman asian.
Itse olen huomannut, että jos musta ei peitä kaikkea mitä olet sprayannut, niin heittää sitä undercoattia+veden+saippuan sekotusta, mitään inkkiä kannata. Kiiltää, ja omat sekotukset ajaa saman asian.
- ankara halla
- Valvoja
Pohjamaalilla on pääsääntöisesti kaksi tarkoitusta. Auttaa muita maaleja pysymään paremmin kiinni figussa ja muut maalit peittävät paremmin pohjamaalin päälle kuin suoraan muoviin/metalliin (esim. keltainen näkyy paljon paremmin valkoisen/harmaan päällä kuin suoraan muovissa, esim. metallivärit peittävät paremmin mustan päälle kuin suoraan pewteriin).
Inkki ei tarjoa kumpaakaan näistä ominaisuuksista.
Inkki ei tarjoa kumpaakaan näistä ominaisuuksista.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
No spray on ainakin mielestäni vaivattompi käyttää ja melko kannattava ostos sillä maalia/inkkiä kuluu kuitenkin enemmän kuin spayatessa. Ja inkkiä itse käytän tosiaan siihen varjostukseen eli mitä hyötyä on tehdä figuun varjostukset, jos maalaa vielä päälle? Siispä sprayllä pohjamaali ja inkillä varjostukset (piste.)
Sprayn hinta/laatusuhde on todella hyvä, kunhan ostaa 3e/purkki -hintaan Mastonia. Periaatteessa GW:n tuotteenkin suhde on aivan hyvä, sillä ilman sprayta maalaus on turhauttavaa, samantasoisen tuloksen saaminen kuin sprayn kanssa kestää todella kauan, ja maalipinta tuhoutuu hetkessä, verrattain.
Sen jälkeen kun maksaa 15 euroa hassusta spessucharrujalkamiehestä, ei sprayn hinta tunnu missään. Fork it out, bitch.
Sen jälkeen kun maksaa 15 euroa hassusta spessucharrujalkamiehestä, ei sprayn hinta tunnu missään. Fork it out, bitch.
- I.C. Wiener
- Viesti:
Kuullostaapa todella hyvältä. Mitäs hyvää siinä on Mastoniin tai GWn purkkiin verrattuna? Saa olla todella halpaa.Jc and The lizzkot kirjoitti:Mopticolor on hyvä spray(mattaa en ole kokeillut)maaston tekoon mutte ei figuihin, ainakaan se kiiltävä... Jättää tahmeaksi ja sormen jäljet jää vielä 4 h päästä...
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night