Eldareista
Eldareista
eli "kuuluisiko" eldareissakin noudattaa tiettyä väriteemaa kaikissa yksiköissä?, kun kattelin GW:n sivuja, ja siellä näyttäs olevan vähän millä värillä sattuu mikäkin yksikkö maalattu.
-
flinkkuman
lainaus craftworldista Sivu 9:"No matter if you prefer dark, sinister colour schemes or bright, heraldic uniforms, between them the different craftworlds can cover any style you like" tämä siis oli intro teksti, jonka jälkeen näytetään eri craftwordl tyyliin maalattuja figuja. tämän itse tulkitsen niin, että figujen "pitäisi" olla sen värisiä kuin on annettu ymmärtää kuvista, ja riippuen mitä craftworldia käyttää, ja sitten niitten värien savyjä voi itse päättää.
Sivulla 10 sitten taas lukee näin:"Each of the Aspect shrines has its own unique colour and patterns" tämä antaa siis ymmärtää että ainakin jokaisella aspect warroior ryhmällä on oma tietty väri, jota pitäisi noudattaa, näin karskisti sanottuna.
tuota viimeisintä lausetta tosin sekoittaa se, että seuraavalla sivulla sitten onkin kolmen TÄYSIN erivärisen bansheen kuva
ja sitten jossain annettiin ymmärtää että figun pääväri pitää olla sama kuin craftworldilla, mutta esim. "huivien"värejä saa keksiä itse, ei tarvitse orjallisesti siis ainakaan yksityiskohtia seurata. huijata saa jos ei jää kiinni 
Sivulla 10 sitten taas lukee näin:"Each of the Aspect shrines has its own unique colour and patterns" tämä antaa siis ymmärtää että ainakin jokaisella aspect warroior ryhmällä on oma tietty väri, jota pitäisi noudattaa, näin karskisti sanottuna.
tuota viimeisintä lausetta tosin sekoittaa se, että seuraavalla sivulla sitten onkin kolmen TÄYSIN erivärisen bansheen kuva
viimeinen naula tämän harrastuksen arkkuun on isketty.
Minun Saim-Hannini ovat sini-violetteja.
Aspectit ovat vielä mitä ovat, eli maalaamattomia.
Eli toisin sanoen edellisiin viitaten, jos maalaat omilla väreillä eldarit, GW-gestapon takkimiehet ovat ovesi takana alle kolmessa tunnissa ja tuota pikaa olet matkalla "kuulusteluihin" figumaailman maanpetturuudesta.
Jos ei vieläkään selvinnyt, figuja todellakin saa maalata aivan kuten siltä tuntuu. Anna palaa vain jos siltä tuntuu.
Eli toisin sanoen edellisiin viitaten, jos maalaat omilla väreillä eldarit, GW-gestapon takkimiehet ovat ovesi takana alle kolmessa tunnissa ja tuota pikaa olet matkalla "kuulusteluihin" figumaailman maanpetturuudesta.
Jos ei vieläkään selvinnyt, figuja todellakin saa maalata aivan kuten siltä tuntuu. Anna palaa vain jos siltä tuntuu.
- makkarafolio
Muutenkin nuo gw_n väriteeman ovat hirveitä varsinkin eldareilla. Varsinkin Saim-hann, Ulthwe ja Biel-tan. Siitä en sitten tiedä olisiko fiksua noudattaa aspectien värejä. Itse ainakin voisin jossain määrin [Bansheeiden vartalo vaalea, Scorpionien luonnonläheinen, fire dragonit punaista/oranssia/keltaista]. Tosin voisi nekin säveltää itse ja perustella sillä, että craftworldien välillä ei välttämättä ollut aina paljon yhteyksiä, joten kulttuuri saattoi kehittyä outoon suuntaan.
[?]
[?]
- makkarafolio
Ihmettelen silti, miten esim. saim-hannin punaisesta on saatu noinkin ankea. Itse maalaisin syvempiä värejä, sillä tuo helakanpunainen ihan sattuu silmään. Ja Ulthwe on varmasti melko hieno pelikentällä, mutta maalaus on varmasti t y l s ä ä. Itse maalaan nyt violetti-ruskea-valkoinen-teemalla ja hienoa on tulossa. On se kivaa nähdä ihan omannäköisensä joukko pöydällä.
Viimeksi muokannut makkarafolio, Su 06.03.2005 21:10. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ultwen maalaamisestako nyt maristaan? no eihän se tietenkään ole mitenkään kauhean hauskaa jos ei mitään kivaa itse siihen keksi, esim: itselläni tavallisella def.guardianilla on musta panssari joka liukuu hitaasti hi-light kohdissa tumman siniseen, ja joissa rinta osa on maalattu viinin punaisella, aseet metallilla, bone saa ne näyttämään minusta jotenkin... lelumaisilta.. kypärän "naama osa" on maalattu bonella, mustalla, tai keltaisella, riippuen ryhmästä