Rohanit ja haltiat
Rohanit ja haltiat
Joo eli täs ois:
Theoden,King of Rohan (ratsulla,70pts)
Eomer,Captain of Rohan (ratsulla,85pts)
Warrior of Rohan,23kpl
(8 jousta,8 miekka&kilpi,7 keihäs&kilpi,168pts)
Warrior of Rohan (banner,31pts)
Rohan Royal Guard (ratsu ja heittokeihäs,16pts)
king of Men (55pts)
High Elf Warrior (7 haltiamiekalla,70pts)
Yht. 495
Noi haltiat saattaa kuulostaa tyhmiltä.
Mitä mieltä muut ovat?
Theoden,King of Rohan (ratsulla,70pts)
Eomer,Captain of Rohan (ratsulla,85pts)
Warrior of Rohan,23kpl
(8 jousta,8 miekka&kilpi,7 keihäs&kilpi,168pts)
Warrior of Rohan (banner,31pts)
Rohan Royal Guard (ratsu ja heittokeihäs,16pts)
king of Men (55pts)
High Elf Warrior (7 haltiamiekalla,70pts)
Yht. 495
Noi haltiat saattaa kuulostaa tyhmiltä.
Mitä mieltä muut ovat?
No en ainakaan ite tiedä. mutta jos se rahasta on kiinni että et voi ostaa ratsuja, niin voihan sitä ostaa pikku hiljaa niitä rohaneitasith kirjoitti:Eiks muka missään kirjassa (edes keskeneräiset tarut tai joku muu) esiinny Rohanilaisia ja high elffejä samassa taistelussa?
Mieluummin mä Gamlingin ottaisin tohon,paitsi et taitaisi tulla liikaa heroja jalkaväkeen nähden.
Viimeksi muokannut Pollari, Pe 11.03.2005 22:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jep, se on totta, en tuota muistanut.sith kirjoitti:Joo mut woodit ja rohanit sopii myös helminsyvänteen teemaan.Eikä tarvis vaihtaa heroja,paitsi ehkä kingi.
Edit: Se kyllä taisi olla kirjassa että vain rohanit taisteli
Viimeksi muokannut Pollari, Pe 11.03.2005 23:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rohanin pojat ei ole ikinä oikeastaan tavannutkaan muita haltioita kuin Legolasin. Mutta voit käyttää Rohanilaisia Laakson ihmisinä. Laakson ihmiset tappeli viiden armeijan taistelussa haltioitten ja kääpiöitten rinnalla. Mutta jos käytät Rohanilaisia laakson ihmisinä, niin silloin et voi laittaa armeijaan mitään Rohanin nimettyjä sankareita. Mutta Laitat Kings of Menin tai ihmiskapteenin johtamaan armeijaa. Tai sitten Laakson miehet on anarkistisia äpäriä joilla ei ole johtajaa, ja laitat haltiasankarin armeijan "kenraaliksi".sith kirjoitti:Eiks muka missään kirjassa (edes keskeneräiset tarut tai joku muu) esiinny Rohanilaisia ja high elffejä samassa taistelussa?
Mieluummin mä Gamlingin ottaisin tohon,paitsi et taitaisi tulla liikaa heroja jalkaväkeen nähden.
Voishan se pelillisesti toimia, mutta teema menisi hieman oudoksi.sith kirjoitti:Miltä kuullostais jos ottais yhen keihään,yhen miekan ja haltiat pois ja lisäisi toisen King of Menin ja yhen Rohanin bannerilla?Pisteet olisi kai 496.
Mä en itse noista Laaksolaisista tykkää,joutuis ottaa mun parhaimmat herot pois.
Mut kingit vois esittää joitain aatelisia tai arvohenkilöitä Edorasista tai muusta isosta kylästä.
Niin tai sit toi vois olla Mustan portin taistelusta.Kingit olis jotain Gondorin johtajia,ainoo huono puoli olis että Theoden ei vois olla mukana...
Mut joo,teema kärsii,mutta mulle pelaaminen on tärkeintä!
Ja eihän toi nyt aivan kokonaan pois teemasta oo jos mä kingit ottaisin.
Ja kun ois neljä heroo,ei bannereitakaan olis liikaa.
Niin tai sit toi vois olla Mustan portin taistelusta.Kingit olis jotain Gondorin johtajia,ainoo huono puoli olis että Theoden ei vois olla mukana...
Voihan King of Men olla joku "High Rohan Captain"...sith kirjoitti:Mut kingit vois esittää joitain aatelisia tai arvohenkilöitä Edorasista tai muusta isosta kylästä.
Antaa sille vaan nimen/arvonimen, mutta käyttää King of Menin statseja, niin teema ei kärsi