"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Rohanit ja haltiat

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
N.Hirvelä
Viesti:

Rohanit ja haltiat

Viesti Kirjoittaja N.Hirvelä »

Joo eli täs ois:

Theoden,King of Rohan (ratsulla,70pts)

Eomer,Captain of Rohan (ratsulla,85pts)

Warrior of Rohan,23kpl
(8 jousta,8 miekka&kilpi,7 keihäs&kilpi,168pts)

Warrior of Rohan (banner,31pts)

Rohan Royal Guard (ratsu ja heittokeihäs,16pts)

king of Men (55pts)

High Elf Warrior (7 haltiamiekalla,70pts)

Yht. 495

Noi haltiat saattaa kuulostaa tyhmiltä.
Mitä mieltä muut ovat?
Pollari

Viesti Kirjoittaja Pollari »

Tossa ei taida olla mitään teemaa, mutta ota helffit poies ja ota royal guardeja :)
N.Hirvelä
Viesti:

Nii no joo.Mut ei viittis ostaa niitä,kun pitäis saada täytettyy 40k armeijaa.
Yhtenä vaihtoehtona olis myös gondorin sotilaat toiselta ajalta,mut ne kuulostaa huonommalta ajatukselta.
Pollari

No.. Kannattais ottaa teeman mukaan, osta niitä rohaneita! ;)
N.Hirvelä
Viesti:

Eiks muka missään kirjassa (edes keskeneräiset tarut tai joku muu) esiinny Rohanilaisia ja high elffejä samassa taistelussa?
Mieluummin mä Gamlingin ottaisin tohon,paitsi et taitaisi tulla liikaa heroja jalkaväkeen nähden.
Pollari

sith kirjoitti:Eiks muka missään kirjassa (edes keskeneräiset tarut tai joku muu) esiinny Rohanilaisia ja high elffejä samassa taistelussa?
Mieluummin mä Gamlingin ottaisin tohon,paitsi et taitaisi tulla liikaa heroja jalkaväkeen nähden.
No en ainakaan ite tiedä. mutta jos se rahasta on kiinni että et voi ostaa ratsuja, niin voihan sitä ostaa pikku hiljaa niitä rohaneita :)
Viimeksi muokannut Pollari, Pe 11.03.2005 22:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tankki

Viesti Kirjoittaja Tankki »

Ehdottaisin että konvertoit noista high elffeistä wood elffejä green stuffin avulla ja sitten saat 5 armeijan taistelun teeman. :D kunhan vaihdat rohanien herot kapuiksi taikka king of meneihin.
Quanto fa due meno uno? Fa uno.
N.Hirvelä
Viesti:

Joo mut woodit ja rohanit sopii myös helminsyvänteen teemaan.Eikä tarvis vaihtaa heroja,paitsi ehkä kingi.
Pollari

sith kirjoitti:Joo mut woodit ja rohanit sopii myös helminsyvänteen teemaan.Eikä tarvis vaihtaa heroja,paitsi ehkä kingi.
Jep, se on totta, en tuota muistanut.

Edit: Se kyllä taisi olla kirjassa että vain rohanit taisteli :P
Viimeksi muokannut Pollari, Pe 11.03.2005 23:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Earendur

Viesti Kirjoittaja Earendur »

sith kirjoitti:Eiks muka missään kirjassa (edes keskeneräiset tarut tai joku muu) esiinny Rohanilaisia ja high elffejä samassa taistelussa?
Rohanin pojat ei ole ikinä oikeastaan tavannutkaan muita haltioita kuin Legolasin. Mutta voit käyttää Rohanilaisia Laakson ihmisinä. Laakson ihmiset tappeli viiden armeijan taistelussa haltioitten ja kääpiöitten rinnalla. Mutta jos käytät Rohanilaisia laakson ihmisinä, niin silloin et voi laittaa armeijaan mitään Rohanin nimettyjä sankareita. Mutta Laitat Kings of Menin tai ihmiskapteenin johtamaan armeijaa. Tai sitten Laakson miehet on anarkistisia äpäriä joilla ei ole johtajaa, ja laitat haltiasankarin armeijan "kenraaliksi".
N.Hirvelä
Viesti:

Miltä kuullostais jos ottais yhen keihään,yhen miekan ja haltiat pois ja lisäisi toisen King of Menin ja yhen Rohanin bannerilla?Pisteet olisi kai 496.
Mä en itse noista Laaksolaisista tykkää,joutuis ottaa mun parhaimmat herot pois.
Earendur

Viesti Kirjoittaja Earendur »

sith kirjoitti:Miltä kuullostais jos ottais yhen keihään,yhen miekan ja haltiat pois ja lisäisi toisen King of Menin ja yhen Rohanin bannerilla?Pisteet olisi kai 496.
Mä en itse noista Laaksolaisista tykkää,joutuis ottaa mun parhaimmat herot pois.
Voishan se pelillisesti toimia, mutta teema menisi hieman oudoksi.
N.Hirvelä
Viesti:

Mut kingit vois esittää joitain aatelisia tai arvohenkilöitä Edorasista tai muusta isosta kylästä.
Niin tai sit toi vois olla Mustan portin taistelusta.Kingit olis jotain Gondorin johtajia,ainoo huono puoli olis että Theoden ei vois olla mukana...
Mut joo,teema kärsii,mutta mulle pelaaminen on tärkeintä!
Ja eihän toi nyt aivan kokonaan pois teemasta oo jos mä kingit ottaisin.
Ja kun ois neljä heroo,ei bannereitakaan olis liikaa.
JmM

Viesti Kirjoittaja JmM »

sith kirjoitti:Mut kingit vois esittää joitain aatelisia tai arvohenkilöitä Edorasista tai muusta isosta kylästä.
Niin tai sit toi vois olla Mustan portin taistelusta.Kingit olis jotain Gondorin johtajia,ainoo huono puoli olis että Theoden ei vois olla mukana...
Mut joo,teema kärsii,mutta mulle pelaaminen on tärkeintä!
Ja eihän toi nyt aivan kokonaan pois teemasta oo jos mä kingit ottaisin.
Ja kun ois neljä heroo,ei bannereitakaan olis liikaa.
Voihan King of Men olla joku "High Rohan Captain"... :)
Antaa sille vaan nimen/arvonimen, mutta käyttää King of Menin statseja, niin teema ei kärsi
Sisius

Viesti Kirjoittaja Sisius »

Hiukka kyllä omalaatuinen lista. Mutten itse ainakaan yleensä katso listaa siitä rahasta.Eli senhän voi toteuttaa hissukseen.
Elrondin Fight Paremmaksi!

Minut tunnettiin? nimellä SacC.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”