"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

=I= elokuva...

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Joona-

Viesti Kirjoittaja Joona- »

Aivan kamalaa näyttelyä mutta kyllä toi pitää ime heti ku tulee jos tulee nettiin.
Anne

Viesti Kirjoittaja Anne »

Moi kaikki,
olen saksalainen, mutta opiskelen suomea ja yritän kirjoittaa suomeksi. Anteeksi jos ei kaikki mitä kirjoitan on oikein...
Ystäväni tekee Damnatus- filmi ja hän löysi tämä foorum ja halusi tiedä mitä te luulette hänen filmistänsä. Jos haluatte kysyä jotain häneltä tai sanoa jotain hänelle, voitte lähettä viestin minulle ja yritän kääntää hänelle ja te saatte ehkä vastauksen :)
Terveisiä Saksasta,
Anne
Dalamar

Viesti Kirjoittaja Dalamar »

Miten ihmeessä he saivat näin mahtavan idean? ja Kuinka kauan kestää, että se on valmis?
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
Hanska

Viesti Kirjoittaja Hanska »

Oijjoi!! Saisivatpa tuon valmiiksi ja mieluiten pian. tietenkinhän WH-pelaajana olisi toivonut taistelusiskoja mukaan kun on inkvisitiokin messissä...
Mitäs tuosta pikku budjetista(=köpöistä efekteistä), eihän se ole tärkeintä.
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

I.C. Wiener kirjoitti:Saksa myös kuullosti aika mielenkiintoiseltä IG soltun suusta :)
Sopii sinne minusta paremmin kuin jenkkiengelska. Minusta saksa on semmoinen mukavan karu kieli joka sopii yhtäläisen karuun universuiin kuin taskulamppu kaartilaiselle.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Voi Nurglen pussien nimeen. Laittaisivat nyt edes torrentiksi tuon trailerin.

Minä olen sellainen puusilmä, etten oikein efektien päälle muutenkaan ymmärrä (vanhoissa Star Warseissa kaikki näytti paremmalta kuin uusissa. Totuus.), niin olen odottanut tuota ensimmäisistä trailereista asti. Silloin jo vaikutti hyvältä.
zqmfgb
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Ei se power armour oikeastaan kovin kallis ole tehdä. Netissä olen nähnyt pari power armoria ja lukemattomia storm trooper(sw) -puvun teko-opasta.
Niin ja kyllä sinne aina keksii jonkun yli 2-metrisen hepun heilumaan.
Crayven
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Crayven »

Suoraan sanoen...Järkyttävä. Tuli tuosta mieleen yksi suomalainen fantasiaelokuva "kohtalon kirja". No jos onnistuvat tuossa paremmin kuin kohtalon kirjassa, niin kyllä siitä katsottava tulee.
Veni, Vidi, Vici
Earendur

Viesti Kirjoittaja Earendur »

Vaikuttaa ihan hyvältä. On kyllä ikävää jos tota ei elokuvateattereissa nähdä :(. Ja ei ehkä ole maailma parhaat näyttelijät, mutta kaverit tekee parhaansa.
Kauppias

Viesti Kirjoittaja Kauppias »

Amatööri elokuvaksi näytti todella hyvältä. Olen nähnyt monia muita amatöörielokuvia (kunigaspingviini, salami royale) jotka ovat paljon tota huonompia. Kiinostaa vaan se, että milloin toi tulee, ja saako siihen englanniks tekstit.
Hedelmälepakoiden pitäisi kuolla sukupuuttoon...
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Kaippa englanniksi tulee saamaan tekstit kun jo nyt on englanninkieliset tekstit previkassa.

Ja pistetäänpä itseltäkin toivomus: Äkkiä valmiiksi!

Ja ehdottomana plussana Inquisitorien käyttö. Ehdottomasti 40k:n parhaita puolia ja täydellinen lähtökohta elokuvalle(bloodquestin space marinet. HA!).
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Kriegsminister

Viesti Kirjoittaja Kriegsminister »

Wow... *makaa kieli ulkona näppiksellä* Taas yksi syy lisää alkaa lukea saksaa.
Himmel, sukeltakaa!
hawkeye

Viesti Kirjoittaja hawkeye »

haluan nähdä koko leffan! haluan nähdä koko leffan!
niin... tänäänkin...
Juliwer

Viesti Kirjoittaja Juliwer »

Olen itsekin aivan innoissani, että ihmiset ovat tajunneet inkvisition erinomaisuuden elokuva- ja kirjamateriaalina. Se vain on sitä todellista, karua ja julmaa 40k-maailmaa. :P
"Burn the witch... Purge the alien... Banish the daemon..."
Anne

Viesti Kirjoittaja Anne »

Moi taas,

Leffa on toivottavasti valmis toukokuussa ja saatte sen sitten ilmaiseksi nettistä. Juuri on englantilainen teksti. Joskus tulee DVD ja jos te haluatte ja jolla osaa saksaa ja on aika kääntää sen, voi olla että DVD:llä on myös suomalainen teksti.

Terveisin, Anne
Lantty

Viesti Kirjoittaja Lantty »

Anne kirjoitti:Moi taas,

Leffa on toivottavasti valmis toukokuussa ja saatte sen sitten ilmaiseksi nettistä. Juuri on englantilainen teksti. Joskus tulee DVD ja jos te haluatte ja jolla osaa saksaa ja on aika kääntää sen, voi olla että DVD:llä on myös suomalainen teksti.

Terveisin, Anne
Miten Te välitätte tätä DVD:tä? Ettekai aio myydä sitä, koska jos myytte (ilmeisesti) GW hyökkää kimppuunne kuin ampiainen, ja sitähän me emme tahdo. Saattaisi projekti tyssätä siihen... :(

Ei sillä, että en pitäisi toiminnastanne, vaan en minäkään tykkäisi jos elokuvan teko loppuisi siihen.
"Arseniikki on vahva mauste, joka voi helposti pilata koko päivällisen." - Jeanette 10 v.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Hmm. Eiköhän tuo ihan hyvä ole. ;) *Huutaa Runea tai jotain muuta saksankielen taitoista kääntämään. :)*
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Nazreg Moonsinger kirjoitti:Hmm. Eiköhän tuo ihan hyvä ole. ;) *Huutaa Runea tai jotain muuta saksankielen taitoista kääntämään. :)*
En minä ainakaan tuosta mitään selvää saanut. ;) Viime saksan sanakkaasta nelonen, katsotaan mitä tämänpäiväisestä. Eli älkää hemmetti luottako että minä mitään saksaa osaisin. :D Käske jotakuta toista, joka osaa. Minäkin tahtoisin saada selvää tuosta... Eikö traileriin voisi saada jo englannin tekstitystä?

edit\\ On vai? No, hemmetti... Olen kai ladannut väärän version. Testaankin tässä jossain välissä muita vaihtoehtoja.
Viimeksi muokannut Rune, Ma 14.03.2005 18:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Araknofobia

Viesti Kirjoittaja Araknofobia »

Rune kirjoitti:Eikö traileriin voisi saada jo englannin tekstitystä?
Johan se on...
Tai sitten minä olen sekoamassa :(
Kauppias

Viesti Kirjoittaja Kauppias »

En nähnyt siinä tekstityksiä.
Hedelmälepakoiden pitäisi kuolla sukupuuttoon...
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”