=I= elokuva...
Moi kaikki,
olen saksalainen, mutta opiskelen suomea ja yritän kirjoittaa suomeksi. Anteeksi jos ei kaikki mitä kirjoitan on oikein...
Ystäväni tekee Damnatus- filmi ja hän löysi tämä foorum ja halusi tiedä mitä te luulette hänen filmistänsä. Jos haluatte kysyä jotain häneltä tai sanoa jotain hänelle, voitte lähettä viestin minulle ja yritän kääntää hänelle ja te saatte ehkä vastauksen
Terveisiä Saksasta,
Anne
olen saksalainen, mutta opiskelen suomea ja yritän kirjoittaa suomeksi. Anteeksi jos ei kaikki mitä kirjoitan on oikein...
Ystäväni tekee Damnatus- filmi ja hän löysi tämä foorum ja halusi tiedä mitä te luulette hänen filmistänsä. Jos haluatte kysyä jotain häneltä tai sanoa jotain hänelle, voitte lähettä viestin minulle ja yritän kääntää hänelle ja te saatte ehkä vastauksen
Terveisiä Saksasta,
Anne
Oijjoi!! Saisivatpa tuon valmiiksi ja mieluiten pian. tietenkinhän WH-pelaajana olisi toivonut taistelusiskoja mukaan kun on inkvisitiokin messissä...
Mitäs tuosta pikku budjetista(=köpöistä efekteistä), eihän se ole tärkeintä.
Mitäs tuosta pikku budjetista(=köpöistä efekteistä), eihän se ole tärkeintä.
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Sopii sinne minusta paremmin kuin jenkkiengelska. Minusta saksa on semmoinen mukavan karu kieli joka sopii yhtäläisen karuun universuiin kuin taskulamppu kaartilaiselle.I.C. Wiener kirjoitti:Saksa myös kuullosti aika mielenkiintoiseltä IG soltun suusta
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
- Henri Ketonen
Voi Nurglen pussien nimeen. Laittaisivat nyt edes torrentiksi tuon trailerin.
Minä olen sellainen puusilmä, etten oikein efektien päälle muutenkaan ymmärrä (vanhoissa Star Warseissa kaikki näytti paremmalta kuin uusissa. Totuus.), niin olen odottanut tuota ensimmäisistä trailereista asti. Silloin jo vaikutti hyvältä.
Minä olen sellainen puusilmä, etten oikein efektien päälle muutenkaan ymmärrä (vanhoissa Star Warseissa kaikki näytti paremmalta kuin uusissa. Totuus.), niin olen odottanut tuota ensimmäisistä trailereista asti. Silloin jo vaikutti hyvältä.
zqmfgb
Kaippa englanniksi tulee saamaan tekstit kun jo nyt on englanninkieliset tekstit previkassa.
Ja pistetäänpä itseltäkin toivomus: Äkkiä valmiiksi!
Ja ehdottomana plussana Inquisitorien käyttö. Ehdottomasti 40k:n parhaita puolia ja täydellinen lähtökohta elokuvalle(bloodquestin space marinet. HA!).
Ja pistetäänpä itseltäkin toivomus: Äkkiä valmiiksi!
Ja ehdottomana plussana Inquisitorien käyttö. Ehdottomasti 40k:n parhaita puolia ja täydellinen lähtökohta elokuvalle(bloodquestin space marinet. HA!).
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
- Kriegsminister
Miten Te välitätte tätä DVD:tä? Ettekai aio myydä sitä, koska jos myytte (ilmeisesti) GW hyökkää kimppuunne kuin ampiainen, ja sitähän me emme tahdo. Saattaisi projekti tyssätä siihen...Anne kirjoitti:Moi taas,
Leffa on toivottavasti valmis toukokuussa ja saatte sen sitten ilmaiseksi nettistä. Juuri on englantilainen teksti. Joskus tulee DVD ja jos te haluatte ja jolla osaa saksaa ja on aika kääntää sen, voi olla että DVD:llä on myös suomalainen teksti.
Terveisin, Anne
Ei sillä, että en pitäisi toiminnastanne, vaan en minäkään tykkäisi jos elokuvan teko loppuisi siihen.
"Arseniikki on vahva mauste, joka voi helposti pilata koko päivällisen." - Jeanette 10 v.
En minä ainakaan tuosta mitään selvää saanut.Nazreg Moonsinger kirjoitti:Hmm. Eiköhän tuo ihan hyvä ole.*Huutaa Runea tai jotain muuta saksankielen taitoista kääntämään.
*
edit\\ On vai? No, hemmetti... Olen kai ladannut väärän version. Testaankin tässä jossain välissä muita vaihtoehtoja.
Viimeksi muokannut Rune, Ma 14.03.2005 18:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Araknofobia