Ei vaan sinä olet vaaleansininen massateini.Attila kirjoitti:(Tarkoittaako tämä muuten sitä, että minä olen näkymätön?)
- figunarkki
Jep jep, käsittääkseni siinä on Karhukoplan jäsen naamioituneena, en kyllä ole ihan varma.Elladan kirjoitti:Tais olla Aku Ankka -lehdestä...Murmelimies kirjoitti:Olen jo jonkin aikaa ihmetellyt , että mistä tuo kuva on, siis onko se jostakin sarjakuvasta vai mistä ?
@Figunarkki: Mistä lähin sinä olet ollut Miss Testosteron?
Eikös se ollukkaan Akun naapuri, joka olikin joku Akun pomo tai joku muu sen tapainen tyyppi...?JPU kirjoitti:Jep jep, Karhukoplan jäsen siinä naamioituneena.Elladan kirjoitti:Tais olla Aku Ankka -lehdestä...Murmelimies kirjoitti:Olen jo jonkin aikaa ihmetellyt , että mistä tuo kuva on, siis onko se jostakin sarjakuvasta vai mistä ?
Sain sisäpiirin tietoa (irc), että tuo kuva Kapteenin avatarissa ei ole Akun naapurikaan, vaan, no kopioin tähän jullevin lausunnon:
Jullevi Ircissä kirjoitti:se on jostain barksin tarinasta, heppu joka asuu vuorella(?), aku yritti myydä sille jotain
Viimeksi muokannut Blöö, La 26.03.2005 22:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Akuhan yritti myydä kyseiselle heebolle käsinveivattavaa vispilää. Kyseinen kapine päätyi myös Captainin partaanJPU kirjoitti:Sain sisäpiirin tietoa (irc), että tuo kuva Kapteenin avatarissa ei ole Akun naapurikaan, vaan, no kopioin tähän jullevin lausunnon:Jullevi Ircissä kirjoitti:se on jostain barksin tarinasta, heppu joka asuu vuorella(?), aku yritti myydä sille jotain
There are 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
-
Goblinisti
- Viesti:
Jonkin verran Aku Ankkaa tuntevana voin sanoa että tämä väite on (edit: luultavasti, not 100 % sure) oikeinNazreg Moonsinger kirjoitti:Höh, tuo otushan on (The captain) Akun vuokra isäntä joka naamioitui nähdäkseen onko aku ankka oikeasti niin rasittava naapuri.
Minun kommentti tästä: Tässä on jo melko lailla offtopicia, mutta minä en aloittanut sitä, ja muut kyselivät joten minä vastasin. Pliis, ei bannia minulle tästä, OK?
Viimeksi muokannut MKH90, Su 27.03.2005 01:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Haluaisi ostaa HALVAN 40k-pahisarmeijan(örkit,kaaos,Necron). 30 € kk-palkalla ei oikein mässäillä... 
- Corgimaster
MKH90, en olisi niin varma. Minäkin muistan sen karvapöhelikön siitä jaksosta, mutta se tosiaan oli karvapöhelikkö, ei parrakas. Pelkkää karvaa koko tyyppi. Ainakin muistaakseni- Barks käytti samantapaisia hahmoja eri tarinoissa, ja siksi ne menevät usein sekaisin. En pidä koko piirtäjästä.
91,35665%:lla foorumikäyttäjistä on typerä kiertosigi. Jos kuulut niihin loppuihin 8,64335%:iin niin voisit syödä vaikka pääsi.
- ankara halla
- Valvoja
Ei ole kokoaikaa. Silloin kun thread aloitettiin ei avataria ollut.JPU kirjoitti: Joka taas on näkynyt hyvin kokoajan, mikä taas ei ole hyvä asia on se, että se on edelleen sama kuin The Captainin.
Toisaalta kaveri on näköjään selvittänyt avatarin asettamisen salat joten sen suhteen on on-topic kysymys jo kyllä käsitelty.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"