"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Attila kirjoitti:(Tarkoittaako tämä muuten sitä, että minä olen näkymätön?)
Ei vaan sinä olet vaaleansininen massateini.
Valtard

Viesti Kirjoittaja Valtard »

Minulla taitaa olla Kaksi päätä...?
EllEdit: Vai olenko kaksi eri henkilöä?
Blöö

Viesti Kirjoittaja Blöö »

Elladan kirjoitti:
Murmelimies kirjoitti:Olen jo jonkin aikaa ihmetellyt , että mistä tuo kuva on, siis onko se jostakin sarjakuvasta vai mistä ?
Tais olla Aku Ankka -lehdestä...
Jep jep, käsittääkseni siinä on Karhukoplan jäsen naamioituneena, en kyllä ole ihan varma.

@Figunarkki: Mistä lähin sinä olet ollut Miss Testosteron?
Valtard

Viesti Kirjoittaja Valtard »

JPU kirjoitti:
Elladan kirjoitti:
Murmelimies kirjoitti:Olen jo jonkin aikaa ihmetellyt , että mistä tuo kuva on, siis onko se jostakin sarjakuvasta vai mistä ?
Tais olla Aku Ankka -lehdestä...
Jep jep, Karhukoplan jäsen siinä naamioituneena.
Eikös se ollukkaan Akun naapuri, joka olikin joku Akun pomo tai joku muu sen tapainen tyyppi...?
Blöö

Kuten editoin myöhemmin, en ole ollenkaan varma siitä, saattaa hyvinkin olla naapuri. Odottakaamme The Captainin lausuntoa.
Findalf

Viesti Kirjoittaja Findalf »

Naapurihan se on.
Blöö

Sain sisäpiirin tietoa (irc), että tuo kuva Kapteenin avatarissa ei ole Akun naapurikaan, vaan, no kopioin tähän jullevin lausunnon:
Jullevi Ircissä kirjoitti:se on jostain barksin tarinasta, heppu joka asuu vuorella(?), aku yritti myydä sille jotain
Viimeksi muokannut Blöö, La 26.03.2005 22:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Captain.Darling on hyvä ja vaihtaa sen avatarinsa ettei sitä tarvitse erikseen tulla ja ottaa pois.
Leksa

Viesti Kirjoittaja Leksa »

JPU kirjoitti:Sain sisäpiirin tietoa (irc), että tuo kuva Kapteenin avatarissa ei ole Akun naapurikaan, vaan, no kopioin tähän jullevin lausunnon:
Jullevi Ircissä kirjoitti:se on jostain barksin tarinasta, heppu joka asuu vuorella(?), aku yritti myydä sille jotain
Akuhan yritti myydä kyseiselle heebolle käsinveivattavaa vispilää. Kyseinen kapine päätyi myös Captainin partaan ;)
There are 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Murmelimies

Viesti Kirjoittaja Murmelimies »

Allright kiitoksia.
Goblinisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Goblinisti »

Eikös heppu ole siitä "Kissalan pojat"-sarjakuvasta, jota joskus näkee Seura-lehdissä. Itse olen ainakin aina luullut niin.

Minä ainakin koen olevani eritäin avatarini näköinen, jollei muuta, niin ainakin sielultani. Surullinen ja varsin kulmikas.
Dalamar

Viesti Kirjoittaja Dalamar »

Eikä hitossa, erehdyttävästi sen tyypin näköinen jolle aku myi höyryurut. Eikun pojat myi.

Minäkö olen sitten naispuolinen vampyyri?
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Höh, tuo otushan on (The captain) Akun vuokra isäntä joka naamioitui nähdäkseen onko aku ankka oikeasti niin rasittava naapuri.
MKH90

Viesti Kirjoittaja MKH90 »

Nazreg Moonsinger kirjoitti:Höh, tuo otushan on (The captain) Akun vuokra isäntä joka naamioitui nähdäkseen onko aku ankka oikeasti niin rasittava naapuri.
Jonkin verran Aku Ankkaa tuntevana voin sanoa että tämä väite on (edit: luultavasti, not 100 % sure) oikein

Minun kommentti tästä: Tässä on jo melko lailla offtopicia, mutta minä en aloittanut sitä, ja muut kyselivät joten minä vastasin. Pliis, ei bannia minulle tästä, OK?
Viimeksi muokannut MKH90, Su 27.03.2005 01:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Haluaisi ostaa HALVAN 40k-pahisarmeijan(örkit,kaaos,Necron). 30 € kk-palkalla ei oikein mässäillä... :(
Corgimaster

Viesti Kirjoittaja Corgimaster »

ei ollut se jolle donaldi yritti myydä vispilöitä, sillä ei tainnut olla noin hienoja kuteita, niin ja oli hyyyvin lyhyt ja pyöreä...
"vi vi ***** dry dry drybr brushaa gob gob goblin gg greenillä"
Feeno

Viesti Kirjoittaja Feeno »

MKH90, en olisi niin varma. Minäkin muistan sen karvapöhelikön siitä jaksosta, mutta se tosiaan oli karvapöhelikkö, ei parrakas. Pelkkää karvaa koko tyyppi. Ainakin muistaakseni- Barks käytti samantapaisia hahmoja eri tarinoissa, ja siksi ne menevät usein sekaisin. En pidä koko piirtäjästä.
91,35665%:lla foorumikäyttäjistä on typerä kiertosigi. Jos kuulut niihin loppuihin 8,64335%:iin niin voisit syödä vaikka pääsi.
Dalamar

Viesti Kirjoittaja Dalamar »

Mutta hei. Ajatelkaapa, Ketonen uhkaa tulla ryyppäämään meidän kaikkien luo. Jos se on oikeasti sellainen merikarhu kuin avassaan, niin siitähän tulee kauheaa. Myydän sille jotain.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

JPU kirjoitti: Joka taas on näkynyt hyvin kokoajan, mikä taas ei ole hyvä asia on se, että se on edelleen sama kuin The Captainin.
Ei ole kokoaikaa. Silloin kun thread aloitettiin ei avataria ollut.
Toisaalta kaveri on näköjään selvittänyt avatarin asettamisen salat joten sen suhteen on on-topic kysymys jo kyllä käsitelty.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Pahasti alkuperäisen aiheen ohi karannut keskustelu menee nyt jalkapuuhun. Captain.Darling on hyvä ja katsoo mitä Weekender kirjoitti sivulla kaksi ja sama arvaten sitten koskee myös tulevaisuudessa myös muita vastaavia tapauksia.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”