Warpfire vai ratling?
Warpfire vai ratling?
Haluaisin tietää kumpi näistä on parempi ratling gun vaiko warpfire throweri? perusteluita kaivataan.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
-
Aleksi Pesonen
- Viesti:
Ratling gunin puoleen kallistun minäkin. Ratling gun osaa tehdä pahaa jälkeä tarvittaessa. Kokemusta on.
Minun kaverillani on armeijassa tällä hetkellä 3 ratlin gunia, joten yhden misfiretys ei tunnu missään.
Ratling gun o todellakin parempi verrattuna warpfire throweriin, mutta itse ottaisin warpfire throwerita...
Minun kaverillani on armeijassa tällä hetkellä 3 ratlin gunia, joten yhden misfiretys ei tunnu missään.
Ratling gun o todellakin parempi verrattuna warpfire throweriin, mutta itse ottaisin warpfire throwerita...
juma meitä ammutaan...
- hc_andersen
- Henri Ketonen
- Eltharrion
mutta no ratling on aikas heikko (en oo varma ku ei oo ikin tullu katottuu tietoi) ja mitenkäs se homma menee? jos ymmärsi oikei ni ratling osuu varmast 15'' ja aiheuttaa D6 osumaa.. mut entäs S ja armoriläpäsyt? jos ymmärsin ni warpfirellä on samanlaisii sääntöi ku kanuunal eli armoriläpäsy.. ja tietty tää paniikki jos vahingoittaa
"if a plan does not plan for problems outside the plan, then it isn't a plan at all"
- Prince Ansom
- Prince Ansom
Ratling ei ole heikko, jos osaa valita kohteensa. Ja Ratling ei ammu D6 osumaa vaan niin monta D6:tta kuin haluaa (tosin misfiren takia 2-3 on yleensä paras).Eltharrion kirjoitti:mutta no ratling on aikas heikko (en oo varma ku ei oo ikin tullu katottuu tietoi) ja mitenkäs se homma menee? jos ymmärsi oikei ni ratling osuu varmast 15'' ja aiheuttaa D6 osumaa.. mut entäs S ja armoriläpäsyt? jos ymmärsin ni warpfirellä on samanlaisii sääntöi ku kanuunal eli armoriläpäsy.. ja tietty tää paniikki jos vahingoittaa
Ratlingin teho perustuu sen epärottamaiseen luotettavuuteen. Ratling ei koskaan räjäytä itseään, jos osaa lopettaa ampumisen ajoissa, kun taas Warpfire räjäyttää itsensä misfirella lähes varmasti ja räjäyttää vielä muitakin mukana.
-
Aleksi Pesonen
- Viesti:
Jos ratlingun on heikko niin minä olen skaven... Ratlingun on yksi skavenien *kirosana tähän* sota koneista.
Tekee selvää 30 örkin blokista parissa vuorossa. Minäkään en tiedä tietoja mutta kokemusta on peli pöydällä.
Ratlingun on jokaisen skaveni pelaajan ehdoton valinta. (Ei, ei GW:ee todellakaan ole minua palkannut mainostamaan)
Tekee selvää 30 örkin blokista parissa vuorossa. Minäkään en tiedä tietoja mutta kokemusta on peli pöydällä.
Ratlingun on jokaisen skaveni pelaajan ehdoton valinta. (Ei, ei GW:ee todellakaan ole minua palkannut mainostamaan)
juma meitä ammutaan...