WIP Lumimaastoa
WIP Lumimaastoa
Eli haluaisin keskeneräisistä lumimaastoistani kommenttia.
1. Miten jäätynyt "puro" onnistui?
2. Näyttääkö tuo lumelta?
3. Entäs routainen ruoho?
Sekä miten tuota voisi parantaa.
Tarkoitus oli tehdä pelipöytä, josta löytyy sekä lunta, että nurmikkoa pystyisiköhän sitä tekemään niin, että se näyttäisi järkevältä tai siis miten pystyisi, ehdotuksia, kommenttia ja muuta tulemaan...
1. Miten jäätynyt "puro" onnistui?
2. Näyttääkö tuo lumelta?
3. Entäs routainen ruoho?
Sekä miten tuota voisi parantaa.
Tarkoitus oli tehdä pelipöytä, josta löytyy sekä lunta, että nurmikkoa pystyisiköhän sitä tekemään niin, että se näyttäisi järkevältä tai siis miten pystyisi, ehdotuksia, kommenttia ja muuta tulemaan...
Jäätikkö näyttää todella hienolta, kuin myös puro. Nurmikko on ehkäpä hieman liian vihreää... tai muuttu äkillisesti tuosta jään reunasta. Voisit kokeilla spreijata siihen vaikka valkoisella spreillä hennosti. Tai käyttää spray liimaa ja vaikka kasata hieman askartelukaupoista saatavaa takolunta siihen päälle.
Järjenkäyttö sallittu!
omasta mielestäni oikein hienon näköistä maastoa mutta tuo routa alkaa liian nopeasti on liian vihreää ja "puhdasta" sielä täällä joitain lumi plänttejä tuonne ruohon sekaan niin alkaa näytaa paremmalta ja jotkut telaketjun/kärryjen(heh) jäljet, liekin heittimen/lohikäärmeen liekin polttama alue, kranaatin/taian kraateri ym voisi tuoda lisä potkua tuonne. en tiedä kumpaa pelaat 40k:ta vai fabaa niin laitoin vaihtoehdot.
pientä hiomista ja hyvä tulee
pientä hiomista ja hyvä tulee
Juu pitäisi parantaa sitä nurmea, jollain lumella ja valkoisella maalilla luulisi tulevan hyvää.FallenOne kirjoitti:Nurmikko on ehkäpä hieman liian vihreää... tai muuttu äkillisesti tuosta jään reunasta. Voisit kokeilla spreijata siihen vaikka valkoisella spreillä hennosti. Tai käyttää spray liimaa ja vaikka kasata hieman askartelukaupoista saatavaa takolunta siihen päälle.
- figunarkki
haluaisin itse nähdä enemmän lähikuvia ilman salamaa tuosta pinnasta - et ole ajatellut lisätä paikoitellen vielä woodlandsin snowia?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
-
Welf & Orc