WIP Lumimaastoa

Muut kuvat kuin miniatyyrien kuvat. Piirustukset, maastonpalat, pelipöydät, jne.
Eetu5

WIP Lumimaastoa

Viesti Kirjoittaja Eetu5 »

Eli haluaisin keskeneräisistä lumimaastoistani kommenttia.

1. Miten jäätynyt "puro" onnistui?
2. Näyttääkö tuo lumelta?
3. Entäs routainen ruoho?

Sekä miten tuota voisi parantaa.

Tarkoitus oli tehdä pelipöytä, josta löytyy sekä lunta, että nurmikkoa pystyisiköhän sitä tekemään niin, että se näyttäisi järkevältä tai siis miten pystyisi, ehdotuksia, kommenttia ja muuta tulemaan...
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

Jäätikkö näyttää todella hienolta, kuin myös puro. Nurmikko on ehkäpä hieman liian vihreää... tai muuttu äkillisesti tuosta jään reunasta. Voisit kokeilla spreijata siihen vaikka valkoisella spreillä hennosti. Tai käyttää spray liimaa ja vaikka kasata hieman askartelukaupoista saatavaa takolunta siihen päälle.
Järjenkäyttö sallittu!
elfmaster
Viesti:

Viesti Kirjoittaja elfmaster »

omasta mielestäni oikein hienon näköistä maastoa mutta tuo routa alkaa liian nopeasti on liian vihreää ja "puhdasta" sielä täällä joitain lumi plänttejä tuonne ruohon sekaan niin alkaa näytaa paremmalta ja jotkut telaketjun/kärryjen(heh) jäljet, liekin heittimen/lohikäärmeen liekin polttama alue, kranaatin/taian kraateri ym voisi tuoda lisä potkua tuonne. en tiedä kumpaa pelaat 40k:ta vai fabaa niin laitoin vaihtoehdot.

pientä hiomista ja hyvä tulee
Eetu5

FallenOne kirjoitti:Nurmikko on ehkäpä hieman liian vihreää... tai muuttu äkillisesti tuosta jään reunasta. Voisit kokeilla spreijata siihen vaikka valkoisella spreillä hennosti. Tai käyttää spray liimaa ja vaikka kasata hieman askartelukaupoista saatavaa takolunta siihen päälle.
Juu pitäisi parantaa sitä nurmea, jollain lumella ja valkoisella maalilla luulisi tulevan hyvää.
rampale

Viesti Kirjoittaja rampale »

Nurmikko tosiaan näyttää rumalta. Harvoin noin selviä rajoja lumen ja nurmikon välillä on. Ja jos nyt vaikkapa katsoo ulos, niin ei se nurmi ole vihreää, vaan ruskehtavaa.
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Muuten todella loistava mutta routainen ruoho on yleensä kellertävää. Eli ruskeen keltasia plänttejä sinne tänne.
Pysir

Viesti Kirjoittaja Pysir »

Jep, ja lumen rajasta enemmän epätasainen, kun se olisi sieltä täältä sulanut siinä rajalla.
"Watch out, sir! It's raining squigs!"

http://kevan.org/brain.cgi?Pysir
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Puolustetaan nyt hieman topikin aloittajaa tuosta nurmikosta. Static grass on suoraan sanoen vittumainen maalata. Etenkin isoissa plänteissä. Siinä vaiheessa olisi hyvä löytyä valkoista talomaalia jos aikoo maalata static grassillä peitetyn maastokappaleen valkoiseksi.
- Kynä-ääliö
Argonath

Viesti Kirjoittaja Argonath »

Routaisen näköistä maastoa saa helpoiten suihkuttamalla valkoista spray/ruisku maalia kaukaa haluttuun kohtaan ja päälle kiiltävä spray lakka niin jäljestä tulee mukavan utuinen ja huuruinen.
Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*
Olof The Ironbeard

Viesti Kirjoittaja Olof The Ironbeard »

lumi on vähän liian sinistä...

No kyllähän se lumesta käy ;)
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

haluaisin itse nähdä enemmän lähikuvia ilman salamaa tuosta pinnasta - et ole ajatellut lisätä paikoitellen vielä woodlandsin snowia?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Eetu5

Silveri kirjoitti:haluaisin itse nähdä enemmän lähikuvia ilman salamaa tuosta pinnasta - et ole ajatellut lisätä paikoitellen vielä woodlandsin snowia?
Olen. Sitä ei sattunut nyt löytymään, mutta omaa lumiviritelmää niissäon. Tosin yhdessäkään kuvassa sitä ei huomaa.
WarBoss^
Viesti:

Viesti Kirjoittaja WarBoss^ »

Tosi hieno ja onnistunut jäätikkö hyh tulee ihan kylmä kun sitä katsoo....
joku heppu

Viesti Kirjoittaja joku heppu »

Tulee mieleen pohjoisnapa.
Pyhimys

Viesti Kirjoittaja Pyhimys »

Jäätikkö on hieno mutta purosta en oikein pitänyt
"Watching those black boxes go was amazing - I didnt know Orks could fly!"
Welf & Orc

Viesti Kirjoittaja Welf & Orc »

Jäätikkö oli mielestäni hieno,mutta ruohossa olisi vähän parannettavaa.
Jotkut voisivat opetella kirjoittamaan täällä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maastot ja pelipöydät”