"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Warmachine ja mistä näitä saa

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
karhu

Warmachine ja mistä näitä saa

Viesti Kirjoittaja karhu »

Haluaisin tietää että mistä noita privateerpressin figuja voisi Suomessa ostaa vai voiko mistään? Hienoja figuja kaikki ja sääli jos niitä pitäisi alkaa ulkomailta tilata. Tähän mennessä en ole Suomesta onnistunut löytämään mitään muuta kuin tämän kyseisen pelin sääntökirjan ja sen lisäosan. Kiitokset jo etukäteen tiedoistanne.

-Esko

Ps.Jos joku ei tiedä pelistä niin tässä eräs figuista.
Viimeksi muokannut karhu, La 02.04.2005 19:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Malkuth

Viesti Kirjoittaja Malkuth »

Peliarkulla näyttäisi 135 Warmachine-nimikettä olevan listallaan. Löytyypi tuolta.
karhu

Ah, kiitoksia oikein paljon. Olinkin jo kaikki muut paikat tarkistanut mutta kerrankin Peliarkku pääsi yllättämään. Ihan yleisesti kysyisin että onko joku pelannut tätä peliä ja millaiselta se on vaikuttanut? Hyviä/huonoja puolia? Kertokaa kokemuksianne. Ihan mitä vain.
karhu

Sellainen kysymys että miten tuo peliarkun ennakkomaksu systeemi toimii? Pitäisikö tuote maksaa jollakin tilisiirrolla tai vastaavalla?
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Kannattaa tsiigata Peliarkun FAQ.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Tampereeen fantsussa oli jokunen warmachine-paketti, katselin näitä. Kannattaa käydä tsekkaamassa!
niih.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Hyvä edullinen paikka privateer pressin tuotteille on http://www.gamers-quest.co.uk
Vaikka paikka sijaitseekin briteissä, ovat postituskulut suhteellisen edulliset, ja kauppiaan kanssa on mahdollista neuvotella myös henkilökohtainen 10% alennus. Toimitus on myös nopeata - esim. omassa Rackham -tilauksessani kesti 3 arkipäivää (pääsiäisviikonloppu välissä) saapua sieltä.

Warmachine/Iron Kingdoms -figut ovat myös kohtalaisen suosittuja ulkomaisissa maalauskilpailuissa, joten suosittelen jokaisen ainakin vilkaisemaan niitä (älkää tuijottako vain GW:tä)
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”