järkeä vai ei?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Hammer Master

järkeä vai ei?

Viesti Kirjoittaja Hammer Master »

jos alkaa keräämään space marineita onko järkeä ostaa pakettia jossa tulee mukana tyranidseja vain koska se on edullinen?[img][/img]
Feeno

Viesti Kirjoittaja Feeno »

Jos haluat kerätä Space Marineita, miksi ostaisit paketin jossa tulee Tyranideja?

Jos nyt on kyse Battle For Macraggesta, jossa tulee kumpaakin, niin suosittelen. Mukana tulee kumminkin paljon maastoa, pieni sääntökirja sun muuta sälää. Nidit taas voit myydä kavereillesi/käyttää konvaukseen/alkaa kerämään kahta armeijaa.
91,35665%:lla foorumikäyttäjistä on typerä kiertosigi. Jos kuulut niihin loppuihin 8,64335%:iin niin voisit syödä vaikka pääsi.
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Riippuu siitä, haluatko isoa sääntökirjaa. Siinä tulee mukana harrastus-sivut, fluffia ja scenarioita, joita ei löydy Macragge-laatikosta. Perussäännöt löytyvät kuitenkin siitäkin. 60€ on sinällään aika halpa kymmenestä mariinista ja useammasta ´nideistä yhdistettynä maastoon jne.

Pitäisi itsekin ostaa (ihan vain luutnantti Varraksen takia).

Edit: Tarkoitithan siis Battle for Macragge-laatikkoa?
Viimeksi muokannut Stenvall, Ma 28.03.2005 21:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Qazza

Viesti Kirjoittaja Qazza »

niin ja ainakin jossain vaiheessa oli fantasiapeleissä (hesassa) myynnissä vielä vanhan edikan battle for macragge joka oli naurettavan halpaan hintaan. Kavereiden kanssa kun laskettiin niin muistaakseni joku 5€ enemmän makso ku että ois ostanu bokseina ne figut.. joten 5 egeä templateitasta, tikuista, maastoista jne ei ole kovin paha hinta.
Murmelimies

Viesti Kirjoittaja Murmelimies »

Jos et tarvitse muuta kuin ne mariinit siitä pakkauksesta niin ei tietenkään kannata ostaa.

Stenvall kirjoitti:Pitäisi itsekin ostaa (ihan vain luutnantti Varraksen takia).
Siitä ja örkki osista saa mainion groteskuen väsättyä. :)
Viimeksi muokannut Murmelimies, To 07.04.2005 12:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Nooh. Itse olen harkinnut Battlle for Maggarage paketin ostoa vaikka en kerää mariineja, enkä tyranideja, minulla on se sääntökirjan täysversio. Ihan vaan koska siinä tulee hienoa maastoa. Sen pikku rulebookin ihan taatusti joku ostaa OMV palstalla. Ja tyranidit aja etenkin mariinit tulen käyttämään hieman verisissä konversioissa.

Mutta jos itse keräät mariineja niin kannattaa ehdottomasti hankkia se.
Hammer Master

Viesti Kirjoittaja Hammer Master »

kait mä sen ostan, vaikka se ei ole viellä mahdollista, koska on pienoinen rahan puutee(vois sen kyllä mutsilta ruinata "synttäri lahjaks")
space marines will rule the world forever
Dimensus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dimensus »

60 euroa ei ole kannattava ostos.. nimittäin kun sen saa puolenkuunpeleistä 50 eurolla!
hevi on kuin luoti tai moukarinisku, se vain kolahtaa koviin jätkiin.

"paikkakunta: Kempele"

-Omenapoika
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

kannattaa neuvotella jonkun kanssa, joka kerää tyranideja kyseisen paketin yhteishankinnasta.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Sikarivaunu

Viesti Kirjoittaja Sikarivaunu »

Macragge boksi maksaa 50 e
fail.
Kuutamo

Viesti Kirjoittaja Kuutamo »

Sitten.....

Järkeä sprayata pariah/immortal? eli metallifiguja?
Murmelimies

Kuutamo kirjoitti:Sitten.....

Järkeä sprayata pariah/immortal? eli metallifiguja?
Miksi ei olisi järkeä :) .
JmM

Viesti Kirjoittaja JmM »

Kun mä ostin Battle for Macraggen Oulun Fantasiapeleistä, niin se maksoi 50€... Onko se kallistunu vai?
Murmelimies

JmM kirjoitti:Kun mä ostin Battle for Macraggen Oulun Fantasiapeleistä, niin se maksoi 50€... Onko se kallistunu vai?
Näyttäisi se vieläkin olevan 50 euroa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”