järkeä vai ei?
-
Hammer Master
järkeä vai ei?
jos alkaa keräämään space marineita onko järkeä ostaa pakettia jossa tulee mukana tyranidseja vain koska se on edullinen?[img][/img]
Jos haluat kerätä Space Marineita, miksi ostaisit paketin jossa tulee Tyranideja?
Jos nyt on kyse Battle For Macraggesta, jossa tulee kumpaakin, niin suosittelen. Mukana tulee kumminkin paljon maastoa, pieni sääntökirja sun muuta sälää. Nidit taas voit myydä kavereillesi/käyttää konvaukseen/alkaa kerämään kahta armeijaa.
Jos nyt on kyse Battle For Macraggesta, jossa tulee kumpaakin, niin suosittelen. Mukana tulee kumminkin paljon maastoa, pieni sääntökirja sun muuta sälää. Nidit taas voit myydä kavereillesi/käyttää konvaukseen/alkaa kerämään kahta armeijaa.
91,35665%:lla foorumikäyttäjistä on typerä kiertosigi. Jos kuulut niihin loppuihin 8,64335%:iin niin voisit syödä vaikka pääsi.
-
Stenvall
Riippuu siitä, haluatko isoa sääntökirjaa. Siinä tulee mukana harrastus-sivut, fluffia ja scenarioita, joita ei löydy Macragge-laatikosta. Perussäännöt löytyvät kuitenkin siitäkin. 60€ on sinällään aika halpa kymmenestä mariinista ja useammasta ´nideistä yhdistettynä maastoon jne.
Pitäisi itsekin ostaa (ihan vain luutnantti Varraksen takia).
Edit: Tarkoitithan siis Battle for Macragge-laatikkoa?
Pitäisi itsekin ostaa (ihan vain luutnantti Varraksen takia).
Edit: Tarkoitithan siis Battle for Macragge-laatikkoa?
Viimeksi muokannut Stenvall, Ma 28.03.2005 21:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
niin ja ainakin jossain vaiheessa oli fantasiapeleissä (hesassa) myynnissä vielä vanhan edikan battle for macragge joka oli naurettavan halpaan hintaan. Kavereiden kanssa kun laskettiin niin muistaakseni joku 5€ enemmän makso ku että ois ostanu bokseina ne figut.. joten 5 egeä templateitasta, tikuista, maastoista jne ei ole kovin paha hinta.
-
Murmelimies
Jos et tarvitse muuta kuin ne mariinit siitä pakkauksesta niin ei tietenkään kannata ostaa.

Siitä ja örkki osista saa mainion groteskuen väsättyä.Stenvall kirjoitti:Pitäisi itsekin ostaa (ihan vain luutnantti Varraksen takia).
Viimeksi muokannut Murmelimies, To 07.04.2005 12:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- figunarkki
Nooh. Itse olen harkinnut Battlle for Maggarage paketin ostoa vaikka en kerää mariineja, enkä tyranideja, minulla on se sääntökirjan täysversio. Ihan vaan koska siinä tulee hienoa maastoa. Sen pikku rulebookin ihan taatusti joku ostaa OMV palstalla. Ja tyranidit aja etenkin mariinit tulen käyttämään hieman verisissä konversioissa.
Mutta jos itse keräät mariineja niin kannattaa ehdottomasti hankkia se.
Mutta jos itse keräät mariineja niin kannattaa ehdottomasti hankkia se.
-
Hammer Master
kannattaa neuvotella jonkun kanssa, joka kerää tyranideja kyseisen paketin yhteishankinnasta.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
- Sikarivaunu
-
Murmelimies
-
Murmelimies