No ei niillä ollutkaan tarkoitus tuottaa harmaita hiuksia sotavasaralaisille mutta kunhan jotenkin sinne naamioitu.Cutter kirjoitti:Loistavaa työtä, mutta tausta on hieman huonohkosti tehty, muuten iso +.
Löysinpä ne kirjaimet, ei tosin kovin piilotettu ollut.
VALMISTUNUT! Dioraama.
- figunarkki
- Sly Cooper
Erinoimainen diodrama!
Henkilökohtaisesti kolahti tosi hyvin! Mulle tosta tuli ainakin melko sarjakuvamainen vaikutelma (ehkä osittain taustasta johtuen?), mutta pidin siitä tosi paljon..!
Maalausjälki ja poset on hyviä, ja rauniotkin vaikutti uskottavilta! Ja tuo tausta.. Ei se ainakaan minua haitannut..
Tosi hyvää työtä, tuollaisia on aina ilo katsella..!
Henkilökohtaisesti kolahti tosi hyvin! Mulle tosta tuli ainakin melko sarjakuvamainen vaikutelma (ehkä osittain taustasta johtuen?), mutta pidin siitä tosi paljon..!
Maalausjälki ja poset on hyviä, ja rauniotkin vaikutti uskottavilta! Ja tuo tausta.. Ei se ainakaan minua haitannut..
Tosi hyvää työtä, tuollaisia on aina ilo katsella..!
CASKET
11.8. @ Pellavarock /w Amorphis, Moonsorrow, Stam1na, etc.
http://www.casketband.com / http://www.myspace.com/casketband
- Death Metal with Hardcore flavour -
11.8. @ Pellavarock /w Amorphis, Moonsorrow, Stam1na, etc.
http://www.casketband.com / http://www.myspace.com/casketband
- Death Metal with Hardcore flavour -
Tosi pähee. Tappelualue on varsin tyylikäs. Ei erityisen yksityiskohtainen, mutta siisti. Ainakaan sinne ei ole ripoteltu kaikkea bitz boxin sisältöä. Tuo Chaos Hero Duel teksti on tosi komea.
Tuon kilpeilevän sankarin miekka olisi voinut olla ihan normaali rautakalpa, ei tuollainen samanvärinen tulimiekka kuin velhon tulipallo.
Tuon kilpeilevän sankarin miekka olisi voinut olla ihan normaali rautakalpa, ei tuollainen samanvärinen tulimiekka kuin velhon tulipallo.
- figunarkki
Suorastaan fantastisen positiivistaMinerMe kirjoitti:toi näytti paljon paremmalta, kun se oli kesken.
-aNt-
Ei siinä niinkään ollu ideana että se esittelee sitä. Vaan se että se vetää kirjan sivuun ettei se pala kun se hieman liekittää.rampale kirjoitti:Sitä en tosin ymmärrä, miksi tuo toinen sälli näyttää kirjaa katsojille. Luulisi, että se kirja olisi toisinpäin
Ja figut on ihan GW nappeja. Vanhoja Chaos warrioreita. Tosin raskaasti konvertoituja.
Ihan hienon näköinen on. Minä löysin nimikirjaimesi!
Pommiradio. Metallia raa'alla asenteella. /,,/
Tiedät ettei täällä ole ketään.
Tiedät ettei täällä ole ketään.
- figunarkki
- figunarkki
Hmm... itse kyllä ajattelin jotain tyyliin joku tommonen kirja. Jossa ei ees oo mitää nimikirjaimia. Ja sen jälkeen kun kaikki on sitä iha hulluna ettiny näytän jonku tarkennetun kuvan joka on rajattu siihen kirjaan, ja siellä näkyy nimikirjaimet (jotka on tietty muokattu tietokoneella).Cutter kirjoitti:Tunge ne vaikka jonkun hahmon p*rseeseen.
Hei, loistavaa työtä! WIP näytti aika tylsältä, mutta tämä oli päivnastoin mahtava! Parempaa saa hakea, tausta ja maasto olivat hienosti tehty! (Jos haluat opastaa minua tuollaisen 'maaston' tekemiseen (pylväät ym.) niin ota yhteyttä YV:llä.)
LR löytyi säälittävän helposti, sillä juuri nythän minulla oli kaksi tuntia putkeen sata kertaa lukemani Roope Ankan elämä ja teot-kirjanen, vain sitä varten että löydän jokaisen DUCKIN. Lastenleikkiä niihin verrattuna.
Mutta hieno on!

LR löytyi säälittävän helposti, sillä juuri nythän minulla oli kaksi tuntia putkeen sata kertaa lukemani Roope Ankan elämä ja teot-kirjanen, vain sitä varten että löydän jokaisen DUCKIN. Lastenleikkiä niihin verrattuna.
Mutta hieno on!
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
-
Elvood
-
Murmelimies
-
TheBerzerker
-
Ihmiskilpi
-
TranssiApina
Hieno kokonaisuus kyllä mutta tohon maastoon olisi voinut kyllä keskittyä enemmän, juuri sitä hiekkaa ja irtosälää sopiva määrä. Kivien maalaus oli vähän tylsä, jotenkin sarjakuvamainen toteutus. Työ jäi aika yksiväriseksi, eipä tuossa hirveästi muuta ole kuin harmaata. Lisää värejä ois ollu pop.
Tuo tausta oli ihan ok, mutta hetken aikaa jäin kattomaan että onko joku haukannut pari palasta kuusta, mutta ne taisi olla pilviä? Kummasti kyllä näkyy noin paljon tähtiä jos taivaalla on pilviä, tai sitten sinne on eksynyt vain noi kaksi pilvenhattaraa =)
Hieno kumminkin on.
Tuo tausta oli ihan ok, mutta hetken aikaa jäin kattomaan että onko joku haukannut pari palasta kuusta, mutta ne taisi olla pilviä? Kummasti kyllä näkyy noin paljon tähtiä jos taivaalla on pilviä, tai sitten sinne on eksynyt vain noi kaksi pilvenhattaraa =)
Hieno kumminkin on.
"If it bleeds, we can kill it."