"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Talo säännöt

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
popo

Talo säännöt

Viesti Kirjoittaja popo »

Niin mites on käyttättekö ihmiset house ruleja? Erityisesti haluaisin tietää miksi nämä ovat käytössä ja minkälaisista on kyse... ?
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Läppänä tämmöinen: Ld-testin voi onnistua missä tilanteessa tahansa heittämällä kahdesti tuplaykköset. Jos on niin armoton munkki niin ansaitsee, ettei armeija juokse.
Eetu5

Viesti Kirjoittaja Eetu5 »

No itse olen vasta suunnitellut sellaisen, että jää maastossa pitäisi heittääsitä "sotakone noppaa", että tietäisi minneppäin figu liukastelee, tämä siis vain jäällä.
PhoenixKing

Viesti Kirjoittaja PhoenixKing »

Ei special-characterejä.
Myyn 40k SM tactical squadin ja eldar craftworld kirja.Täällä.
Guzlob
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guzlob »

Ei talo-sääntöjä.
it is apparent the intent has been revealed
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Häviävä osapuoli on aina "moraalinen voittaja".
HLLT

Viesti Kirjoittaja HLLT »

jollei saa tarpeeksi pisteitä kasaan saa ota pari extra loordia...ja ei owerlap...ehkä ei sääntö mutta kukaan ei muista sitä
Lok'har

Viesti Kirjoittaja Lok'har »

lista saa mennä noin 10pts yli eli 2k peleissä voi lista olla 2010

mutta eikös tämä ole taas semmoinen gallup-mainen kysely
paavo3

Viesti Kirjoittaja paavo3 »

Mepäs pelataankin aina 1990 matsei, mut 2k säännöillä.
Listat saa mennä maksimissaan 10 pistettä yli tuon 1990.
Tämä siksi, kun emme peliporukassani osaa tehdä laillisia listoja, ja eihän se pari pistettä yli haittaa(tosin ali haittaa kyl ihan sikana, menee peli aina pieleen kun joutuu tekeen esim. 1988 listan) , mutta tämä on sit sama kaikille.
Eli lista voi olla 2000.
Isoja kaasupilviä
Kraztog

Viesti Kirjoittaja Kraztog »

Aika usein tullut pelattua 1000-1500 pelin pelejä joissa max 2 heroa joilla max 30pts taika esineitä.tai 2000pts pelejä joissa ei lordi tason mättäjiä.

Edit:Ja kaikkein tärkein on 3 vuoron jälkeen pidettävä tupakka tauko
:) hymiöt ei ole tosikoille :)
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Eniten house-ruleja on syntynyt jokunen vuosi sitten, kun maastosäännöt olivat kirjoissa vielä hieman hakusessa - silloin syntyivät loistoideat, kuten forest-templatet, jolla metsän rajat saatiin rajattua selvästi. Tuo 10 pisteen ylitys on aika yleinen sääntö ja aika paljon hyvässä kaveriporukassa (jotka siis pitävät yhtä hammerin ulkopuolellakin) tulee myös kirjoittamattomia sääntöjä, kuten "Ei vittumaisia listoja, ellei testata turnausta varten".
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

FB: Säännöt -osio on tarkoitettu keskusteluun olemassaolevista, (enemmän tai vähemmän) virallisista Warhammer Fantasy Battlen säännöistä. FB: Yleiset keskustelut olkoon siis uusi osoite, jos nyt jotakuta ehdottomasti kiinnostaa kertoilla miten pelaavat väärin.
Illidan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Illidan »

Olen ajatellut speareista seuraavaa.

+2 strenghtiä chargaavaa cavalrya vastaan.
+1 strenght jos itse chargaa cavalryyn.
D3 Impact hittiä TK light chariotin tapaan cavalryn chargatessa.
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Kraztog

Viesti Kirjoittaja Kraztog »

Grond kirjoitti:FB: Säännöt -osio on tarkoitettu keskusteluun olemassaolevista, (enemmän tai vähemmän) virallisista Warhammer Fantasy Battlen säännöistä. FB: Yleiset keskustelut olkoon siis uusi osoite, jos nyt jotakuta ehdottomasti kiinnostaa kertoilla miten pelaavat väärin.
Ei se ole "väärin" jos pelaajat niin sopivat ja kenelläkään ei ole mitään sitä vastaan.
Tuo keihäiden +2s chargea vastaan olisi kokeilemisen arvoinen idea,historiallisessa valossa oikeutettu.
:) hymiöt ei ole tosikoille :)
Pörrö

Viesti Kirjoittaja Pörrö »

Illidan kirjoitti:+2 strenghtiä chargaavaa cavalrya vastaan.
Oletko kuullut aseesta nimeltä "Pike"? Melkein samanlainen, mutta ei ihan.
Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että http://www.puppulausegeneraattori.fi parantaa reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen.
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Entä oletko kuullut, etteivät kaikki halua jotain haisevia palkkasotureita armeijaansa?
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

Lihamestari kirjoitti:Entä oletko kuullut, etteivät kaikki halua jotain haisevia palkkasotureita armeijaansa?
Niin, mutta jos haluaa jotain tuollaisia bonuksia, kannattaa kyllä mielummin pelata ihan aikuisten oikeilla säännöillä jo ottaa pikemenejä.
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Niin, mieluummin sitten pelaa oikeilla säännöillä ku keksii jotain ylihyvää ja epärealistista. Tyydyttävä on siihen mitä saa...
I-pex

Viesti Kirjoittaja I-pex »

Kraztog kirjoitti:Ja kaikkein tärkein on 3 vuoron jälkeen pidettävä tupakka tauko
Voi elämä! Onko teil vaan yksi tupakkatauko? Meiän porukassa kaikki polttajatkin yrittää vähentää taukojen määrää. Yksi äijä tosin jää, joka ois joka vuoron vaihteessa juoksemassa parvekkeelle ja tahti vaan tihenee, jos sil ei peli suju.

Back to topic, eli meillä talon sääntöihin kuuluu olla käyttämättä special charactereita. Taidettiin myös todeta, että emme käytä sitä dowien dark elf -yksikköä. Tietysti vastapelaajan täydelliseen nöyryytykseen johtava toiminta pelikentällä on suotavaa.
Only dead fish go with the flow
elector
Viesti:

Viesti Kirjoittaja elector »

Meillä on aika tiukkaa. Mistäköhän johtuu? Noh, ei yhtään pistettä yli, listan saa tehdä miten haluaa, ainoa kriteeri on laillisuus, ei Special Charactereita eli: EI HOUSE RULEJA! GW on paras (olisikin :()
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”