Talo säännöt
Talo säännöt
Niin mites on käyttättekö ihmiset house ruleja? Erityisesti haluaisin tietää miksi nämä ovat käytössä ja minkälaisista on kyse... ?
-
PhoenixKing
Mepäs pelataankin aina 1990 matsei, mut 2k säännöillä.
Listat saa mennä maksimissaan 10 pistettä yli tuon 1990.
Tämä siksi, kun emme peliporukassani osaa tehdä laillisia listoja, ja eihän se pari pistettä yli haittaa(tosin ali haittaa kyl ihan sikana, menee peli aina pieleen kun joutuu tekeen esim. 1988 listan) , mutta tämä on sit sama kaikille.
Eli lista voi olla 2000.
Listat saa mennä maksimissaan 10 pistettä yli tuon 1990.
Tämä siksi, kun emme peliporukassani osaa tehdä laillisia listoja, ja eihän se pari pistettä yli haittaa(tosin ali haittaa kyl ihan sikana, menee peli aina pieleen kun joutuu tekeen esim. 1988 listan) , mutta tämä on sit sama kaikille.
Eli lista voi olla 2000.
Isoja kaasupilviä
Eniten house-ruleja on syntynyt jokunen vuosi sitten, kun maastosäännöt olivat kirjoissa vielä hieman hakusessa - silloin syntyivät loistoideat, kuten forest-templatet, jolla metsän rajat saatiin rajattua selvästi. Tuo 10 pisteen ylitys on aika yleinen sääntö ja aika paljon hyvässä kaveriporukassa (jotka siis pitävät yhtä hammerin ulkopuolellakin) tulee myös kirjoittamattomia sääntöjä, kuten "Ei vittumaisia listoja, ellei testata turnausta varten".
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Ei se ole "väärin" jos pelaajat niin sopivat ja kenelläkään ei ole mitään sitä vastaan.Grond kirjoitti:FB: Säännöt -osio on tarkoitettu keskusteluun olemassaolevista, (enemmän tai vähemmän) virallisista Warhammer Fantasy Battlen säännöistä. FB: Yleiset keskustelut olkoon siis uusi osoite, jos nyt jotakuta ehdottomasti kiinnostaa kertoilla miten pelaavat väärin.
Tuo keihäiden +2s chargea vastaan olisi kokeilemisen arvoinen idea,historiallisessa valossa oikeutettu.
Oletko kuullut aseesta nimeltä "Pike"? Melkein samanlainen, mutta ei ihan.Illidan kirjoitti:+2 strenghtiä chargaavaa cavalrya vastaan.
Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että http://www.puppulausegeneraattori.fi parantaa reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen.
- Lihamestari
- puolisukeltaja
Voi elämä! Onko teil vaan yksi tupakkatauko? Meiän porukassa kaikki polttajatkin yrittää vähentää taukojen määrää. Yksi äijä tosin jää, joka ois joka vuoron vaihteessa juoksemassa parvekkeelle ja tahti vaan tihenee, jos sil ei peli suju.Kraztog kirjoitti:Ja kaikkein tärkein on 3 vuoron jälkeen pidettävä tupakka tauko
Back to topic, eli meillä talon sääntöihin kuuluu olla käyttämättä special charactereita. Taidettiin myös todeta, että emme käytä sitä dowien dark elf -yksikköä. Tietysti vastapelaajan täydelliseen nöyryytykseen johtava toiminta pelikentällä on suotavaa.
Only dead fish go with the flow
Meillä on aika tiukkaa. Mistäköhän johtuu? Noh, ei yhtään pistettä yli, listan saa tehdä miten haluaa, ainoa kriteeri on laillisuus, ei Special Charactereita eli: EI HOUSE RULEJA! GW on paras (olisikin
)
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!