"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Viimeiset wood elf kuvat!

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Malboro

Viesti Kirjoittaja Malboro »

Tossa vielä erinlaisesti maalattuja Glade Gurdeja

http://svg02.hgkz.ch/WE/WoodElfColors.jpg
joppu

Viesti Kirjoittaja joppu »

Eli nyt ei ole enää archereita vaan on Glade Guard, jotka ovat saaneet jouset keihäiden sijaan? Peräti ennakko makua uudesta army book:sta?
irc:ssä minut tunnetaan nikillä Mechafan

Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Ihmiskilpi kirjoitti: vaikka ei nuokaan ihan mitään maailman dynaamisimpia ole.
Mitäs sitten voi odottaa figuista joiden on kuitenkin tarkoitus seisoa rivissä?

Vai olisiko 25mm baset hyväksyttävä haitta dynaamisimmista figuista :D
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Malboro kirjoitti:Tossa vielä erinlaisesti maalattuja Glade Gurdeja

http://svg02.hgkz.ch/WE/WoodElfColors.jpg
Nopes. Erilaisiksi Photoshopattuja. Eikö yhtään hämmästyttänyt, että valon heijastukset ovat täsmälleen samanlaisia jokaisessa kuvassa (eli selkokielellä figujen pitäisi olla täsmälleen samassa asennossa, kameran samassa paikassa, ja valojenkin vielä samat). I don't think so. Ja valokuvakin täysin sama kuin Dakkassa.

Kuka ikinä tuon kollaasin on tehnytkään, on todennäköisesti vain halunnut leikitellä Wood Elf väriteemoilla. Maalauksia nuo sen sijaan eivät ensimmäistä lukuunottamatta ole.

Ihmisillä on oikeus eroaviin mielipiteisiin, minusta nuo ovat yksinkertaisesti rumia. Ainoa asia jota tässä jää hämmästelemään on nuo GW:n previkka-kuvat, miksi ihmeessä niistä pitää aina tehdä tulitikkuaskin kokoisia. En usko että huonot kuvat palvelevat kenenkään asiaa.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Nyt petyin, nuo Dakan hamppuhaltiat näyttivät suoraan sanottuna hirveiltä. Tuo ruskea sävy ei sitten millään sovi haltioihin. Sensijaan ne toiset kuvat, mistälie olivatkaan vaikuttivat varsin lupaavilta. Ristiriitanen odotus alkakoot.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Onneksi gw:llä osataan ottaa isoja kuvia :D
Mut joo, onhan tuo flokattu kenttä ihan hieno.
clutch

Viesti Kirjoittaja clutch »

Tyrisalthan kirjoitti:
FwuredzI kirjoitti:Kyllähän nuo ovat paljon hienompia näin GW- logon kanssa :D viitat näyttävät upeilta ja onneksi naamanahkaa ei näyttäne olevan kaikilla
Ainoastaan championilta se puuttui, joten pahinta pelkään...
Minusta siellä näyttäs olevan vaan 3 naamanahkaa ja lopuilla on kypärä tai ei mitään. Niin paljon kun tuosta kärpäsen kakan kokosesta kuvasta erottaa niin kyllä ne paljon hienommilta näyttävät kuin nuo ruskeat.
Frak!
Culacer

Viesti Kirjoittaja Culacer »

Hieno. Miten teet ton alustan?
Pörrö

Viesti Kirjoittaja Pörrö »

Siellä on vain Champion ilman nahkaa ja ne "kypärät" ovat koko naaman peittäviä nahkoja.
Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että http://www.puppulausegeneraattori.fi parantaa reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen.
Ar-Senator

Viesti Kirjoittaja Ar-Senator »

Mutta kyllä nuo kypärät näyttävät vähintään 16,7 kertaa hienommilta kuin nuo oikeasti urpot nahat.
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Tuli mieleen ne huhut "puusta loikanneista" asennoista.

En tajua, miten nuo asennot siihen liittyvät. Ovat ehkä hypänneet kaikki samalta oksalta, ja sitten jääneet jöpöttämään niille sijoilleen.
Minulla on suuret odotukset Waywatchereista.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Cacodemoni

Viesti Kirjoittaja Cacodemoni »

Minusta figut ovat todella hienoja, vaatteisiin saatu paljon detaileja. Mitä tuohon asentokysymykseen tulee, niin luulen että nämä ovat kuitenkin se WE:n rank-and-file perusmokutavaraa, joten mitään ultradynaamisia juoksenteluasentoja on näille turha ajatella.

Vaikuttaa siltä että ovat kuten Bretonnian Archerit, eli yksiosaisia vaihdettavalla päällä. Mitäköhän keihäillä varustetuille haltioille tapahtuu...?
ankk3

Viesti Kirjoittaja ankk3 »

Aika... Rumia. Nuo ällöttävät päät pilaavat figut täydellisesti, eivätkä nuo muutenkaan vastaa sitä tasoa mitä hypetettiin. Ainakaan noiden kuvien perusteella, mutta periaattessa hyvä vaan, eipähän tule houkutusta alottaa weedyjä. Paitsi, jos waywatcherit ovat überhienoja...
"If the tanks succeed, then victory follows."
-Guderian, 1937.
clutch

Cacodemoni kirjoitti:Minusta figut ovat todella hienoja, vaatteisiin saatu paljon detaileja. Mitä tuohon asentokysymykseen tulee, niin luulen että nämä ovat kuitenkin se WE:n rank-and-file perusmokutavaraa, joten mitään ultradynaamisia juoksenteluasentoja on näille turha ajatella.

Vaikuttaa siltä että ovat kuten Bretonnian Archerit, eli yksiosaisia vaihdettavalla päällä. Mitäköhän keihäillä varustetuille haltioille tapahtuu...?
Luulen että ainakin viitat ja aseet, sekä nuoliviinit ovat vaihdettavia, kun noistahan pitäs saada myös speareilla varustettuja jamppoja.
Frak!
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

clutch kirjoitti:
Cacodemoni kirjoitti:Minusta figut ovat todella hienoja, vaatteisiin saatu paljon detaileja. Mitä tuohon asentokysymykseen tulee, niin luulen että nämä ovat kuitenkin se WE:n rank-and-file perusmokutavaraa, joten mitään ultradynaamisia juoksenteluasentoja on näille turha ajatella.

Luulen että ainakin viitat ja aseet, sekä nuoliviinit ovat vaihdettavia, kun noistahan pitäs saada myös speareilla varustettuja jamppoja.
Mitäs, speareillako? Missäs tällästä tietoa on ollut? Omien tietojeni mukaan Glade Guard tiputettiin, koska sillä ei tehnyt mitään. Näköjään muuttivat samalla archereiden nimenkin.

Mutta ei kyllä miellytä. Taidankin pysyä Confrontationissa.
clutch

no johan nyt on markkinat :D, että ei speareita ollenkaan. Onkohan sitten wardancerit coreja, kun täytyyhän yksi closis infantry olla corena.
Frak!
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

clutch kirjoitti:no johan nyt on markkinat :D, että ei speareita ollenkaan. Onkohan sitten wardancerit coreja, kun täytyyhän yksi closis infantry olla corena.
Tai sitten ei. Puhutaan GW armeijasta. Heiltä voi odottaa melkein mitä tahansa(ehkei sentään treeman corena mutta toisaalta...GW)
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Tätä minä jo menin maalaamaan. Sanoinhan että on potentiaali tehdä loistavia ja ryssiä kokonaan... ...nyt se sitten ryssittiin, voitte olla varmoja että tilaan noille helffien arsujen päitä tai jotain tai sitten käytän toisia figuja. '

Doh...
Tor

Viesti Kirjoittaja Tor »

No huhhuh... nyt en kyllä kiinnitä huomiota niinkään figuureihin, vaan ihmisten kommentteihin. Vilkaisin kuvia, ja nuo uudet kyllä hakkaa vanhat archerit mennen tullen. Mikäs siis on ongelma? Ei se pää niin kauhea ole, saisi wood elf pelaajat ja heitä vastaan pelaavat olla iloisia kun archeri-porukoiden ulkonäkö kohentuu silmissä. Vielä puuttuu että joku väittää vanhojen figujen olevan hienompia kuin uudet, niinkuin se käsittämätön "vanhat coldonet oli hienompia ku uudet".

Nättejä figuja.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Ero on siinä, että nuo kyllä päihittää ne ällöttävän rumat vanhat muoviset (mikä ei päihittäisi?), mutta jäävät pahasti jälkeen vanhoista metallisista. GW pystyy nykymuovitekniikoilla huomattavasti parempaankin.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”