Viimeiset wood elf kuvat!
Mitäs sitten voi odottaa figuista joiden on kuitenkin tarkoitus seisoa rivissä?Ihmiskilpi kirjoitti: vaikka ei nuokaan ihan mitään maailman dynaamisimpia ole.
Vai olisiko 25mm baset hyväksyttävä haitta dynaamisimmista figuista
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Nopes. Erilaisiksi Photoshopattuja. Eikö yhtään hämmästyttänyt, että valon heijastukset ovat täsmälleen samanlaisia jokaisessa kuvassa (eli selkokielellä figujen pitäisi olla täsmälleen samassa asennossa, kameran samassa paikassa, ja valojenkin vielä samat). I don't think so. Ja valokuvakin täysin sama kuin Dakkassa.Malboro kirjoitti:Tossa vielä erinlaisesti maalattuja Glade Gurdeja
http://svg02.hgkz.ch/WE/WoodElfColors.jpg
Kuka ikinä tuon kollaasin on tehnytkään, on todennäköisesti vain halunnut leikitellä Wood Elf väriteemoilla. Maalauksia nuo sen sijaan eivät ensimmäistä lukuunottamatta ole.
Ihmisillä on oikeus eroaviin mielipiteisiin, minusta nuo ovat yksinkertaisesti rumia. Ainoa asia jota tässä jää hämmästelemään on nuo GW:n previkka-kuvat, miksi ihmeessä niistä pitää aina tehdä tulitikkuaskin kokoisia. En usko että huonot kuvat palvelevat kenenkään asiaa.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
- Blackguard
Nyt petyin, nuo Dakan hamppuhaltiat näyttivät suoraan sanottuna hirveiltä. Tuo ruskea sävy ei sitten millään sovi haltioihin. Sensijaan ne toiset kuvat, mistälie olivatkaan vaikuttivat varsin lupaavilta. Ristiriitanen odotus alkakoot.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Minusta siellä näyttäs olevan vaan 3 naamanahkaa ja lopuilla on kypärä tai ei mitään. Niin paljon kun tuosta kärpäsen kakan kokosesta kuvasta erottaa niin kyllä ne paljon hienommilta näyttävät kuin nuo ruskeat.Tyrisalthan kirjoitti:Ainoastaan championilta se puuttui, joten pahinta pelkään...FwuredzI kirjoitti:Kyllähän nuo ovat paljon hienompia näin GW- logon kanssaviitat näyttävät upeilta ja onneksi naamanahkaa ei näyttäne olevan kaikilla
Frak!
Siellä on vain Champion ilman nahkaa ja ne "kypärät" ovat koko naaman peittäviä nahkoja.
Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että http://www.puppulausegeneraattori.fi parantaa reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen.
-
Ar-Senator
Tuli mieleen ne huhut "puusta loikanneista" asennoista.
En tajua, miten nuo asennot siihen liittyvät. Ovat ehkä hypänneet kaikki samalta oksalta, ja sitten jääneet jöpöttämään niille sijoilleen.
Minulla on suuret odotukset Waywatchereista.
En tajua, miten nuo asennot siihen liittyvät. Ovat ehkä hypänneet kaikki samalta oksalta, ja sitten jääneet jöpöttämään niille sijoilleen.
Minulla on suuret odotukset Waywatchereista.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
- Cacodemoni
Minusta figut ovat todella hienoja, vaatteisiin saatu paljon detaileja. Mitä tuohon asentokysymykseen tulee, niin luulen että nämä ovat kuitenkin se WE:n rank-and-file perusmokutavaraa, joten mitään ultradynaamisia juoksenteluasentoja on näille turha ajatella.
Vaikuttaa siltä että ovat kuten Bretonnian Archerit, eli yksiosaisia vaihdettavalla päällä. Mitäköhän keihäillä varustetuille haltioille tapahtuu...?
Vaikuttaa siltä että ovat kuten Bretonnian Archerit, eli yksiosaisia vaihdettavalla päällä. Mitäköhän keihäillä varustetuille haltioille tapahtuu...?
Aika... Rumia. Nuo ällöttävät päät pilaavat figut täydellisesti, eivätkä nuo muutenkaan vastaa sitä tasoa mitä hypetettiin. Ainakaan noiden kuvien perusteella, mutta periaattessa hyvä vaan, eipähän tule houkutusta alottaa weedyjä. Paitsi, jos waywatcherit ovat überhienoja...
"If the tanks succeed, then victory follows."
-Guderian, 1937.
-Guderian, 1937.
Luulen että ainakin viitat ja aseet, sekä nuoliviinit ovat vaihdettavia, kun noistahan pitäs saada myös speareilla varustettuja jamppoja.Cacodemoni kirjoitti:Minusta figut ovat todella hienoja, vaatteisiin saatu paljon detaileja. Mitä tuohon asentokysymykseen tulee, niin luulen että nämä ovat kuitenkin se WE:n rank-and-file perusmokutavaraa, joten mitään ultradynaamisia juoksenteluasentoja on näille turha ajatella.
Frak!
-
hyytelöperuna
Mitäs, speareillako? Missäs tällästä tietoa on ollut? Omien tietojeni mukaan Glade Guard tiputettiin, koska sillä ei tehnyt mitään. Näköjään muuttivat samalla archereiden nimenkin.clutch kirjoitti:Luulen että ainakin viitat ja aseet, sekä nuoliviinit ovat vaihdettavia, kun noistahan pitäs saada myös speareilla varustettuja jamppoja.Cacodemoni kirjoitti:Minusta figut ovat todella hienoja, vaatteisiin saatu paljon detaileja. Mitä tuohon asentokysymykseen tulee, niin luulen että nämä ovat kuitenkin se WE:n rank-and-file perusmokutavaraa, joten mitään ultradynaamisia juoksenteluasentoja on näille turha ajatella.
Mutta ei kyllä miellytä. Taidankin pysyä Confrontationissa.
Tai sitten ei. Puhutaan GW armeijasta. Heiltä voi odottaa melkein mitä tahansa(ehkei sentään treeman corena mutta toisaalta...GW)clutch kirjoitti:no johan nyt on markkinat, että ei speareita ollenkaan. Onkohan sitten wardancerit coreja, kun täytyyhän yksi closis infantry olla corena.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
No huhhuh... nyt en kyllä kiinnitä huomiota niinkään figuureihin, vaan ihmisten kommentteihin. Vilkaisin kuvia, ja nuo uudet kyllä hakkaa vanhat archerit mennen tullen. Mikäs siis on ongelma? Ei se pää niin kauhea ole, saisi wood elf pelaajat ja heitä vastaan pelaavat olla iloisia kun archeri-porukoiden ulkonäkö kohentuu silmissä. Vielä puuttuu että joku väittää vanhojen figujen olevan hienompia kuin uudet, niinkuin se käsittämätön "vanhat coldonet oli hienompia ku uudet".
Nättejä figuja.
Nättejä figuja.
Ero on siinä, että nuo kyllä päihittää ne ällöttävän rumat vanhat muoviset (mikä ei päihittäisi?), mutta jäävät pahasti jälkeen vanhoista metallisista. GW pystyy nykymuovitekniikoilla huomattavasti parempaankin.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!