"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Yksinkertainen Moria-horde 1000pts

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Jugenactus

Yksinkertainen Moria-horde 1000pts

Viesti Kirjoittaja Jugenactus »

No tämä kai on useiden mielessä ollut mutta laitetaampa tänne. Eikö tämä olisi aika hyvä?

Balrog
500pts

50x Goblins with shields
250pts

50x Goblins with spears
250pts

yht: 1000pts
figuja: 101kpl
mahtia: 0

Pitäisköhän muutamia gobboja vaihtaa kapuihin tai 'Burtziin?
Taktiikkahan olisi että gobot tappavat massalla kaiken mitä eteen tulee ja Balrog hoitelee vastustajan kovimmat herot.
Höpönlöpöä, hevonkukkua. Kuka niin väittää?
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Mahtia ei ole ollenkaan, mikä ei ole hyvä juttu. Suosittelisin, että otat muutaman kapteenin, ehkä 'burzin ja jos pisteitä riittää niin myös 1-2 shamaania gobbojen tilalle. Lisäksi voisit laittaa muutamalle (n.10-20) goblinille jouset, vaikka ne näyttävät huonoilta sääntöjensä pohjalta, niin kuitenkin, määrä korvaa laadun ;)
Balrog on huono, mutta se tuntuu kuuluvan olennaisena osana listaasi joten sitä en kommentoi. Se vain tuppaa saamaan turpiinsa sankareilta.
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

On siinä kiroilemista kun Kuolleiden Kunkku haavoittaa Balrogia...Ihan kiva, yksinkertainen teemallinen lista.Ei muuta kommentointia.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Earendur

Viesti Kirjoittaja Earendur »

Hyvä mutta tylsä lista. Laita nyt mukaan edes pari jousigoblinia. Kyllä niistä yleensä on jotain hyötyä.
TrollChieftain
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TrollChieftain »

Ei shamaaneja... Balrog pitää gobbot jo kurissa ja rivissä niin ei shamaaneja tarvitse. Sen sijaan kateenit ovat hyvä vaihtoehto.
Ota vaikka 16 gobboa pois ja tilalle 2 kapua kilvillä. Mutta kyllähän
tämä minun listani lista tuon voittaisi. (pahat vs. pahat)

Sauron @ 500 pts

*The One Ring

50 Mordor Orcs @ 250 pts

*Swords

50 Mordor Orcs @ 250 pts

*Two-Handed Axes
Köyhillä ei ole varaa.
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Troll Chieftain kirjoitti:Ei shamaaneja... Balrog pitää gobbot jo kurissa ja rivissä niin ei shamaaneja tarvitse. Sen sijaan kateenit ovat hyvä vaihtoehto.

Sauron @ 500 pts

*The One Ring

50 Mordor Orcs @ 250 pts

*Swords

50 Mordor Orcs @ 250 pts

*Two-Handed Axes
No joo, örkit kyllä hakkaavat Goblinit, mutta Balrogiin on vaikea saada taikoja läpi, ja Balrog hakkaa Sauronin käsirysyssä, koska Sauron käyttää kuitenkin mahdin sormukseen.
Lalalaa
TrollChieftain
Viesti:

Valtsu kirjoitti:
Troll Chieftain kirjoitti:Ei shamaaneja... Balrog pitää gobbot jo kurissa ja rivissä niin ei shamaaneja tarvitse. Sen sijaan kateenit ovat hyvä vaihtoehto.

Sauron @ 500 pts

*The One Ring

50 Mordor Orcs @ 250 pts

*Swords

50 Mordor Orcs @ 250 pts

*Two-Handed Axes
No joo, örkit kyllä hakkaavat Goblinit, mutta Balrogiin on vaikea saada taikoja läpi, ja Balrog hakkaa Sauronin käsirysyssä, koska Sauron käyttää kuitenkin mahdin sormukseen.
Käypäs vilkaisemassa tuo toiselle sivulle tippunut Balrog vs. Sauron topicci. Itselläni Balrog hävisi duelin ja Sauronilla oli vielä 2 mightia jäljellä. Sen yhden olin käyttänyt sormukseen. Mietippä sitä, että Sauronilla ja Sormuksella on keskimäärin 29 woundia.
Köyhillä ei ole varaa.
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

mutta sekin on aivan säkässästä kiinne.... itselläni ei ole varmuutta kumpi on kovempi mutta tasaisia hupi matseja noiden välillä on ollut... joskus sauron voittanut joskus balrog, ja örkit hakkaisivat kyllä gobbot jos säkä sen sallii. mutta jos balro voittaa duelin niin örkit häviävät matsin kuten käy jos sauron voittaa matsin... eli listojenne vertailu riippuu täysin säkästä ...
TrollChieftain
Viesti:

Eikös se yleensä riipukin. Ei kukaan voi voittaa jos heittelee pelkkiä ykkösiä... ;)
Köyhillä ei ole varaa.
tartunta

Viesti Kirjoittaja tartunta »

Pitää huomioida että nuo sata örkkiä ja goblinia vaikuttavat Ballen ja Saken otteluun aika paljon.
TrollChieftain
Viesti:

Niin vaikuttavat. Miettikää, jos Balrogin kanssa on vaikka 10 Goblinia tukijoilla. Siinäpä on sitten parempi F ja 24 A...
Köyhillä ei ole varaa.
Findalf

Viesti Kirjoittaja Findalf »

Gobbot eivät pysty tukemaan Ballea (näin olen ainakin itse tajunut)
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Eikä yhtä hahmoa kohtaan voilla kuin yksi tukija + mahdollinen pike vielä taaempana kutittelemassa.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

Onkos balrolla parempi f?? en muista... jos on Balro voittaisi ottelun. ellei kumpikin muodostaisi linjokaan niin että sauron on keskellä ja balro keskellä ja kummallakin puolella on massaa jolloin on mahdotonta vähään aikaan päästä trappimään kumpaakaan
Valtard

Viesti Kirjoittaja Valtard »

bottiins kirjoitti:Onkos balrolla parempi f?? en muista... jos on Balro voittaisi ottelun.
Sillä on F10 ja Sauronilla F9. Kyllä Balrokki voittaa Sauronin, mut örkit hakkaa Goppot.
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

En voi käsittää tätä nykyistä tasoa. En viittaa kehenkään henkilökohtaisesti, tai ehkä alan tulla vanhaksi (;), yeah, right.), mutta miksi ihmessä nykyään jokaikinen keskustelu LotR:ssa tuppaa menemään väittelyksi, että kuka hakkaa ja kenet. Mahdollisuuksia on toki hyvä miettiä, mutta aina ei jaksa hakata päätä seinään sen kanssa kolmea sivua, kunnes abloy napsahtaa.
Kyllä, kaikki miettivät kaiketi että "No mitäs sitte kommentoit, jossei kiinnosta ****!?".
Ajattelin nyt vain sanoa mielipiteeni, ja tämä ei viittaa nyt lähellekkään vain tähän ketjuun, vaan nykyiseen yleiseen tasoon. Kaikesta pitää vääntää kättä, tai sitten lisätä väliin jokin täysin turha kommentti, tyyliin "joo samaa mieltä mullekkin kerran kävi niin et hakkasin glorfindelin." Tietenkin ilman välimerkkejä tai sen suurempaa sanomaa.
On täysin sattumaa, että juuri tämä ketju sattui tilitykseni kohteeksi, mutta ääni oli pakko saada kuuluviin. Nykyään ei vain tunnu olevan mitään järkeä laitta mitään järkevää mihinkään topiciin, joten olenkin viimeaikoina jättänyt kommentoimatta.
Back to the old days! Vihaiset kommentit saatte jättää YV:llä.

Mitä tulee itse listaan, on se varmasti ihan hauska pelata, vaikkakin varsin yksipuolinen.
Balrogin pitäisi sen suuremmitta ongelmitta tappaa kaikenlaisia rivimiehiä, mutta toisinaan nopat potkii ja muutenkin on huono tuuri.
On myöskin erittäin epätodennäköistä, että se tappaisi pisteitään pois. Kuitenkin sen on vaikuttava näky kentällä, ja terror pitää kaikenlaiset heikkomieliset hiipparit loitolla.
Itse kokeilisin listaa ensin näin, jonka jälkeen monipuolistaisin sitä tarpeen mukaan. Ehkä muutama kapteeni, ja mahdollisesti shamaani tiputtamaan sankareita, jotka lyhentävät kummasti balrogin elinajan odotetta.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
TrollChieftain
Viesti:

Telepthangion kirjoitti:Gobbot eivät pysty tukemaan Ballea (näin olen ainakin itse tajunut)
Eivät niin. Balrogilla on isompi base. Mutta enhän minä sitä tarkoittanutkaan. Viestissäni sanottiin:...Balrogin kanssa olisi vaikka kymmenen gobboa tukijoilla. Se tarkoittaa, että Taistelussa olisi Balrog ja 10 Goblinia joilla olisi myös takana gobbot tukemassa niitä.
Köyhillä ei ole varaa.
Findalf

Viesti Kirjoittaja Findalf »

Anteeksi, luin väärin :D (Mitäköhän minäkin siellä koulussa teen kun en ole vielä oppinut edes lukemaan?)
Eetu5

Viesti Kirjoittaja Eetu5 »

Troll Chieftain kirjoitti:
Telepthangion kirjoitti:Gobbot eivät pysty tukemaan Ballea (näin olen ainakin itse tajunut)
Eivät niin. Balrogilla on isompi base. .
Joten menkäämme kauupaan ostamaan lastulevyä, eihän säätökirja mainitse mitään basejen koosta.
Siinä on kyllä vastustajalla ihmettelemistä, kun kentällä on balrogin kokoisillaa baseilla 100 gobboa.
TrollChieftain
Viesti:

Eetu5 kirjoitti:
Troll Chieftain kirjoitti:
Eivät niin. Balrogilla on isompi base. .
Joten menkäämme kauupaan ostamaan lastulevyä, eihän säätökirja mainitse mitään basejen koosta.
Siinä on kyllä vastustajalla ihmettelemistä, kun kentällä on balrogin kokoisillaa baseilla 100 gobboa.
Oliko tuo muka hauskaa. Sanotaanko muka sääntökirjassa sitten, että ei saisi käyttää painotettuja noppia, ei saisi tehdä m2 kokoa olevia bannereita, pitäisi käyttää GW:n figuja?
Haloo. Nämähän ovat itsestäänselvyyksiä. Sitäpaitsi sääntökirjassa sanotaan, että isommalla basella olevia figuja ei voi tukea. (ROTK sivu 50 oikea yläreuna) Luolapeikko voi tukea Sauronia... ;)
Köyhillä ei ole varaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”