more pics at :My Pbase
Terminaattoreita...jibbii...pelaamaan!
Terminaattoreita...jibbii...pelaamaan!
Olihan homma. Koitin fiksaa vähän anatomia ongelmia, tehä niistä isompia, korjata kypärät, ja vielä maalatakki pelikelpoisiksi. Kuvat on mitä on, rahaan koko sakin sitte joskus studioon. Monet livenä näitä nähneet osannee miettiä miltä nää oikeesti vois ehkä näyttää
Siistii päästä kokeilemaan pelipöydällä. Sen verran jouduin karsimaan pelitehosta, että jätin toisen ACn väliin. Toi Cyclone on niin hienon näkönen vehje.

☠️
-
Murmelimies
- Blackguard
Noniin, minä maalaan ainakin yhtähyvää "pelipöytää" (miten tuollaista tasoa voi sanoa pelipöydäksi) kädet sidottuina selän takana. Päässäni on tällöin kuulokkeet, jotka suoltavat pas..Antti Tuiskua korviini! Revi siitä!
Ei suinkaan, turhan hienoja olivat. Vaivun masennukseen, kun en itse osaa maalata yhtä hyvin.
Ei suinkaan, turhan hienoja olivat. Vaivun masennukseen, kun en itse osaa maalata yhtä hyvin.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
-
kaaos-soturi
wow!!!
kun näin nuo sun normaalit steel eagle marinet,tuli hirvee hinku tehä saman näkösii.tässä sitä nyt ollaan.ostin kaverilta käytettyjä ja oon maalannut päälle.jälki ei ole parasta mutta kuiteskin.värit ovat kuin nappi housuissa eli aivan huiput.saaneen kysyä miten korensit nuita.voisit vaikka laittaa pienet ohjeet jos jaksat.(ellei nuissa oo patenttii)
kun näin nuo sun normaalit steel eagle marinet,tuli hirvee hinku tehä saman näkösii.tässä sitä nyt ollaan.ostin kaverilta käytettyjä ja oon maalannut päälle.jälki ei ole parasta mutta kuiteskin.värit ovat kuin nappi housuissa eli aivan huiput.saaneen kysyä miten korensit nuita.voisit vaikka laittaa pienet ohjeet jos jaksat.(ellei nuissa oo patenttii)
dont drink and drive,be coz u can smoke and fly(tapasi sanoa kerran kunno vanhan mari,rasta,räikeä myssy päässän istuva erittäin tumma neekeri)
Yleensä olen säästänyt itseäni ja muita näiltä sisällöttömiltä kommentoinneilta, mutta täytyy nostaa hattua ja mainita, että onpas todellakin häkellyttävää jälkeä. Ehdottomasti hienoimmat termikset mitä olen nähnyt.
Mainitaan nyt vielä, että tavan marinet, dredi sekä scoutit olivat myös omaa luokkaansa.
Mainitaan nyt vielä, että tavan marinet, dredi sekä scoutit olivat myös omaa luokkaansa.
-
Great-Devourer
-
tube
- Chaosboyz Crew
- Viesti:
Re: Terminaattoreita...jibbii...pelaamaan!
Hienojahan ne ovat, mutta rakentavan kriittisyyden nimissä on sanottava, että niitä vaivaa edelleen (se jo puhuttu) rimpulat reidet. Ja hiphop-housut, eli haaroväli on vähän epäanatomisen näköinen (paha sanoa tosin livenä näkemäti). Mutta noiden korjaaminen on tosi työlästä, ei välttämättä maksa vaivaa.migsula kirjoitti:Olihan homma. Koitin fiksaa vähän anatomia ongelmia, tehä niistä isompia, korjata kypärät, ja vielä maalatakki pelikelpoisiksi.
Mutta kyllä se kessu on julman näköinen sen kaartilaisen vieressä! Jumpe. (kuva ..61)
/tube
-- Chaosboyz Krew --
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.
Niinkuin nonet jo totesivatkin, taattua kamaa taas sulta. Mitäs muuta näistänyt sanoisi, eipä kuule sanat riitä kertomaan.
BTW: "Dreadnought in motion" oli sitä jotain
Tavallisesti sanoisin tähän loppuun, että jatka hyvää työtä, mutta sinun tapauksessa se on turhaa.
-Guardsman
BTW: "Dreadnought in motion" oli sitä jotain
Tavallisesti sanoisin tähän loppuun, että jatka hyvää työtä, mutta sinun tapauksessa se on turhaa.
-Guardsman
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.