"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Terminaattoreita...jibbii...pelaamaan!

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
migsula

Terminaattoreita...jibbii...pelaamaan!

Viesti Kirjoittaja migsula »

Olihan homma. Koitin fiksaa vähän anatomia ongelmia, tehä niistä isompia, korjata kypärät, ja vielä maalatakki pelikelpoisiksi. Kuvat on mitä on, rahaan koko sakin sitte joskus studioon. Monet livenä näitä nähneet osannee miettiä miltä nää oikeesti vois ehkä näyttää ;) Siistii päästä kokeilemaan pelipöydällä. Sen verran jouduin karsimaan pelitehosta, että jätin toisen ACn väliin. Toi Cyclone on niin hienon näkönen vehje.

Kuva

more pics at :My Pbase
☠️
Bumba

Viesti Kirjoittaja Bumba »

*kuolaa pöydälle*

vai pelikelpoisia, minulla taitaa olla kaatopaikka kelpoisia...

Uskomatonta! aivan käsittämätöntä! todella kaunista, eikä mitään pahaa sanottavaa!.
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Juliwer

Viesti Kirjoittaja Juliwer »

No eipä voi mitään oikein sanoa. :D Taattua Migsula primaa! Pysyt yhä lempimaalajanani.
"Burn the witch... Purge the alien... Banish the daemon..."
Thorin

Viesti Kirjoittaja Thorin »

Ihan pirun hienoja! Mielettömän hyvä pelipöytä taso sulla! Hyvä idea tehdä termiksistä isompia, näyttää tosi hyvältä...
Ostetaan/Vaihdetaan figuihin: KISS, Horna, Emperor, Bathory, Burzum, Behemoth, Stam1na, Mokoma, Hypocrisy, Behexen, Immortal ja Gorgoroth cd:eitä.
Markkola

Viesti Kirjoittaja Markkola »

Hienojahan nuo ovat, mutteivät minun mielestäni riittävän massivisia.
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

*pyyhkii pöydälle valunutta kuolaa*

Eivät sanat riitä...
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Murmelimies

Viesti Kirjoittaja Murmelimies »

Huh huh, henkeäsalpaavaa :) .
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Noniin, minä maalaan ainakin yhtähyvää "pelipöytää" (miten tuollaista tasoa voi sanoa pelipöydäksi) kädet sidottuina selän takana. Päässäni on tällöin kuulokkeet, jotka suoltavat pas..Antti Tuiskua korviini! Revi siitä!

Ei suinkaan, turhan hienoja olivat. Vaivun masennukseen, kun en itse osaa maalata yhtä hyvin.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
east

Viesti Kirjoittaja east »

ohops
Aivan sanoin kuvaamattoman hienoja.. Olet edelleen suosikkikäyttäjäni..
kaaos-soturi

Viesti Kirjoittaja kaaos-soturi »

bloody hell!!!

aika jännän näkösii kun oot isontanu niitä :)
it is a momentary madness!!!
shogun

Viesti Kirjoittaja shogun »

wow!!!
kun näin nuo sun normaalit steel eagle marinet,tuli hirvee hinku tehä saman näkösii.tässä sitä nyt ollaan.ostin kaverilta käytettyjä ja oon maalannut päälle.jälki ei ole parasta mutta kuiteskin.värit ovat kuin nappi housuissa eli aivan huiput.saaneen kysyä miten korensit nuita.voisit vaikka laittaa pienet ohjeet jos jaksat.(ellei nuissa oo patenttii)
dont drink and drive,be coz u can smoke and fly(tapasi sanoa kerran kunno vanhan mari,rasta,räikeä myssy päässän istuva erittäin tumma neekeri)
pokka

Viesti Kirjoittaja pokka »

Yleensä olen säästänyt itseäni ja muita näiltä sisällöttömiltä kommentoinneilta, mutta täytyy nostaa hattua ja mainita, että onpas todellakin häkellyttävää jälkeä. Ehdottomasti hienoimmat termikset mitä olen nähnyt.

Mainitaan nyt vielä, että tavan marinet, dredi sekä scoutit olivat myös omaa luokkaansa.
Great-Devourer

Viesti Kirjoittaja Great-Devourer »

taidat olla ainoa jolle sanon : Ihan perkelen hyvää työtä!!

taattua migsulaa. Et tuota pettymystä ikinä =)
“The Great beast is come. Devourer of Worlds”
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Hitto että oot nopee! Tässä sitä vielä istutaan 4 marinea valmiina kun toisella on (melkein?) koko armeija.
Tahtoo nähdä nuo livenä :drool:
popo

Viesti Kirjoittaja popo »

Eihän tuollaisia pysty ihminen maalaamaan ---> Polvistuu maahan ja vannoo uskollisuutta...

Onneksi (tai epäonneksi) löytyy näitä maalauksen tienviittoja joihin pitäisi pyrkiä...
Tanen

Viesti Kirjoittaja Tanen »

nuo on ihan *etsii sanakirjasta sanaa* no mielettömän hienoja, baset on onnistunut ja maalaus jälki on show case tasoa, antaisin nuille 10 mutta ei näy missään äänestys mahollisuutta :D
tube
Chaosboyz Crew
Viesti:

Re: Terminaattoreita...jibbii...pelaamaan!

Viesti Kirjoittaja tube »

migsula kirjoitti:Olihan homma. Koitin fiksaa vähän anatomia ongelmia, tehä niistä isompia, korjata kypärät, ja vielä maalatakki pelikelpoisiksi.
more pics at :My Pbase
Hienojahan ne ovat, mutta rakentavan kriittisyyden nimissä on sanottava, että niitä vaivaa edelleen (se jo puhuttu) rimpulat reidet. Ja hiphop-housut, eli haaroväli on vähän epäanatomisen näköinen (paha sanoa tosin livenä näkemäti). Mutta noiden korjaaminen on tosi työlästä, ei välttämättä maksa vaivaa.

Mutta kyllä se kessu on julman näköinen sen kaartilaisen vieressä! Jumpe. (kuva ..61)

/tube
-- Chaosboyz Krew --
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.
migsula

Viesti Kirjoittaja migsula »

Kiitti.

Mä aion vielä tehdä Masterin Terminaattori armourissa (joskus). Koitan sitte tehdä siitä niin hyvän ku mahdollista...ku niitä ei tartte tehä 4ää lisää ;) Ainakin massiivisempi rintapanssari, jalkojaki pitäs tosiaan fiksaa, ja tietty blingblingä sinne tänne statussymboliksi.
☠️
Malkuth

Viesti Kirjoittaja Malkuth »

Tästä kaverista (Inkvisiittori ilmeisesti?) olisi mukava nähdä joskus valkoista/harmaata taustaa vasten otettua laadukkaampaa kuvaa myös. Tykkään mokomasta kaapuhemmosta jopa enemmän kuin noista Teräs Kotkista, ja se on jo aika paljon se. :)
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Niinkuin nonet jo totesivatkin, taattua kamaa taas sulta. Mitäs muuta näistänyt sanoisi, eipä kuule sanat riitä kertomaan.

BTW: "Dreadnought in motion" oli sitä jotain :D

Tavallisesti sanoisin tähän loppuun, että jatka hyvää työtä, mutta sinun tapauksessa se on turhaa.

-Guardsman
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”