99% Todennäköisyydellä Macragge on kuin tellus2. Hieman enemmän vain antiikin ajan arkkitehtuuria. Mutta Roboute Gullimanhan oli varsinainen Greenpeace-mies, ja varmisti että teollisuus ei saastuta Macraggea ja muita ultrien valtakunnan maailmoja, vaan että ne ovat puhtaita kuin maa ennen teollistumista. Macragge on varmaankin aika paratiisimainen paikka.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
Niitti kirjoitti:The fires of battle have never burned hotter than upon the icy wastelands of the polar reaches of Macragge in these dark times.
Eli jää-planeetta se on.
Tiedätkö mikä on polar? Tällä pätkällä ilmeisesti ja varmasti tarkoitetaan sitä että napaseuduilla käytiin kovimmat tappelut. Ja yleensä siellä on jäistä?
Macragge itsessään on suurimmaksi osaksi kiveä, kuten tässä sanottiin jo.
Oliapa noloa. Pitäisi varmaan alkaa lukemaan ketjut ennen kuin niihin vastaa. Kyllähän se kuitenkin muistuttaa aika paljon kreikkaa. Olisikohan linnoitusten nimikin vielä polis?
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
Niitti kirjoitti:The fires of battle have never burned hotter than upon the icy wastelands of the polar reaches of Macragge in these dark times.
Eli jää-planeetta se on.
Eipäs välttämättä ookkaan. Tossa puhutaan vaan NAPA-ALUEIDEN jääaavikoista. Onhan Maassakin (siis nykyään) navoilla hervottomat jääkentät, ja silti muualla on lämmintä. Eli kiviä kehiin vaan.
Eli jää-planeetta se on.
Eipäs välttämättä ookkaan. Tossa puhutaan vaan NAPA-ALUEIDEN jääaavikoista. Onhan Maassakin (siis nykyään) navoilla hervottomat jääkentät, ja silti muualla on lämmintä. Eli kiviä kehiin vaan.
Saattaa mennä pahasti metsään, mutta minulle noiden teidän viestien perusteella on syntynyt mielikuva jostain Skotlannin tapaisesta... kalliota, kiviä, linnoja, karuja aroja, kylmää, märkää ja tuulista. Kaikkea ympäröi kylmä, sininen meri. Olisiko edes hitusen sinne päin?
SirKaarlo kirjoitti:Saattaa mennä pahasti metsään, mutta minulle noiden teidän viestien perusteella on syntynyt mielikuva jostain Skotlannin tapaisesta... kalliota, kiviä, linnoja, karuja aroja, kylmää, märkää ja tuulista. Kaikkea ympäröi kylmä, sininen meri. Olisiko edes hitusen sinne päin?
Minä olen ajatellut paikan enemmänkin Grand canyon tyylisenä paikkana. Paha mennä sanomaan mikä on oikein, kun ei ole kuvia koko paikasta.
Itse sanoisin kanssa kreikka, kuten Zymeth. Kirjassa, en nyt muista nimeä, missä Uriel Ventris seikkailee, hän piipahti Macraggella. Ja muistaakseni sanottiin että siellä on vaaleata kiveä, kuten kreikassakin tuppaa olemaan. Eli kreikka on todella lähellä!
Perzzza kirjoitti:Itse sanoisin kanssa kreikka, kuten Zymeth. Kirjassa, en nyt muista nimeä, missä Uriel Ventris seikkailee, hän piipahti Macraggella. Ja muistaakseni sanottiin että siellä on vaaleata kiveä, kuten kreikassakin tuppaa olemaan. Eli kreikka on todella lähellä!
Hmm, no sitten Macraggeen sopivan terrainin tekeminen ei ole kovin vaikeaa, koska olenhan minä Kreikassa käynyt...
Niitti kirjoitti:Mulle tulee kun tarkkemmin aattelen mieleen, että Macragge ois kuin se planeetta mikä on Alien 1:ssa ja Alien 2:ssa ilman sitä sumusuutta.
Ai että kuolleita kiviä ilman luonnollista ilmakehää? I think not.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Jep, kyllähä se Kreikka vois olla, Välimeriki on melko sininen. Jotenkin minulle oli vaan jääny sellainen mielikuva että Magraggalla ois aina kylmää ja tuulista.
Kun miettii tapoja ja kulttuuria niin Kreikka ja välimeren seutu on muutenkin todella lähellä.
Menitte sitten pilaamaan minun kuvitelmani Macraggesta .
Mutta jos jossain on mainittu, että Macraggella on paljon vaaleita kivilajeja niin kyllä se kreikka on paljon lähempänä totuuta, kuin joku Grand canyon .
Käyttäkää nyt ihmiset kuitenkin mielikuvitustanne! Kyseessä on kuitenkin kokonainen planeetta...
Eiköhän sinne mahdu jos jonkinlaista kivikasaa komistamaan niitä muutamia meriä ja napajäätiköitä
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"