"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Macragge, Ultramariineiden koti

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Niitti

Viesti Kirjoittaja Niitti »

Jees poks, mutta sen White Dwarfin kuvan nähtyäni olen kai kuvitellut koko planeetan olevan jäätä.
Ja se väärä käsitys oikaistiin tänään. ;)
Dalamar

Viesti Kirjoittaja Dalamar »

99% Todennäköisyydellä Macragge on kuin tellus2. Hieman enemmän vain antiikin ajan arkkitehtuuria. Mutta Roboute Gullimanhan oli varsinainen Greenpeace-mies, ja varmisti että teollisuus ei saastuta Macraggea ja muita ultrien valtakunnan maailmoja, vaan että ne ovat puhtaita kuin maa ennen teollistumista. Macragge on varmaankin aika paratiisimainen paikka.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Niitti kirjoitti:The fires of battle have never burned hotter than upon the icy wastelands of the polar reaches of Macragge in these dark times.

Eli jää-planeetta se on.
Tiedätkö mikä on polar? Tällä pätkällä ilmeisesti ja varmasti tarkoitetaan sitä että napaseuduilla käytiin kovimmat tappelut. Ja yleensä siellä on jäistä?

Macragge itsessään on suurimmaksi osaksi kiveä, kuten tässä sanottiin jo.
Dalamar

Oliapa noloa. Pitäisi varmaan alkaa lukemaan ketjut ennen kuin niihin vastaa. Kyllähän se kuitenkin muistuttaa aika paljon kreikkaa. Olisikohan linnoitusten nimikin vielä polis?

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
Erkki Berzerkki

Viesti Kirjoittaja Erkki Berzerkki »

Niitti kirjoitti:The fires of battle have never burned hotter than upon the icy wastelands of the polar reaches of Macragge in these dark times.

Eli jää-planeetta se on.
Eipäs välttämättä ookkaan. Tossa puhutaan vaan NAPA-ALUEIDEN jääaavikoista. Onhan Maassakin (siis nykyään) navoilla hervottomat jääkentät, ja silti muualla on lämmintä. Eli kiviä kehiin vaan.
Naamio-Kalle, mene mellakoimaan!
JmM

Viesti Kirjoittaja JmM »

Erkki Berzerkki kirjoitti:

Eli jää-planeetta se on.
Eipäs välttämättä ookkaan. Tossa puhutaan vaan NAPA-ALUEIDEN jääaavikoista. Onhan Maassakin (siis nykyään) navoilla hervottomat jääkentät, ja silti muualla on lämmintä. Eli kiviä kehiin vaan.
Onkohan puita tai muuta kasvustoa...?
Murmelimies

Viesti Kirjoittaja Murmelimies »

JmM kirjoitti:
Onkohan puita tai muuta kasvustoa...?

"almost entirely devoid of life"
Eli lähes kuollutta siellä on, jokunen puska siellä täällä :) .
SirKaarlo

Viesti Kirjoittaja SirKaarlo »

Saattaa mennä pahasti metsään, mutta minulle noiden teidän viestien perusteella on syntynyt mielikuva jostain Skotlannin tapaisesta... kalliota, kiviä, linnoja, karuja aroja, kylmää, märkää ja tuulista. Kaikkea ympäröi kylmä, sininen meri. Olisiko edes hitusen sinne päin?
Murmelimies

SirKaarlo kirjoitti:Saattaa mennä pahasti metsään, mutta minulle noiden teidän viestien perusteella on syntynyt mielikuva jostain Skotlannin tapaisesta... kalliota, kiviä, linnoja, karuja aroja, kylmää, märkää ja tuulista. Kaikkea ympäröi kylmä, sininen meri. Olisiko edes hitusen sinne päin?
Minä olen ajatellut paikan enemmänkin Grand canyon tyylisenä paikkana. Paha mennä sanomaan mikä on oikein, kun ei ole kuvia koko paikasta.
LordDemon

Viesti Kirjoittaja LordDemon »

Eli jää-planeetta se on.
Eikös polar viittaa napa-alueisiin? Kai pohjois/etelänapaa ja ympäsirtöä voi kutsua "icy wasteland", mutta ei se maapallosta jää planeettaa tee.
”ceterum censeo delendas esse Legiones Astartes”
"Veni, vidi, aleam ieci" - Thrawnille kiitokset latinan avusta
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

Minulle paikan kuvauksesta ja ultrien lookista tulee mieleen Kreikka, kyseinen maahan on karua ja kuivaa vuoristoseutua.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Ainaski fluffissa maggarage on hyvinvointi yhteiskunta. Ihmiset elää wanhaksi yms.
Niitti

Viesti Kirjoittaja Niitti »

Mulle tulee kun tarkkemmin aattelen mieleen, että Macragge ois kuin se planeetta mikä on Alien 1:ssa ja Alien 2:ssa ilman sitä sumusuutta.
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Itse sanoisin kanssa kreikka, kuten Zymeth. Kirjassa, en nyt muista nimeä, missä Uriel Ventris seikkailee, hän piipahti Macraggella. Ja muistaakseni sanottiin että siellä on vaaleata kiveä, kuten kreikassakin tuppaa olemaan. Eli kreikka on todella lähellä!
JmM

Viesti Kirjoittaja JmM »

Perzzza kirjoitti:Itse sanoisin kanssa kreikka, kuten Zymeth. Kirjassa, en nyt muista nimeä, missä Uriel Ventris seikkailee, hän piipahti Macraggella. Ja muistaakseni sanottiin että siellä on vaaleata kiveä, kuten kreikassakin tuppaa olemaan. Eli kreikka on todella lähellä!
Hmm, no sitten Macraggeen sopivan terrainin tekeminen ei ole kovin vaikeaa, koska olenhan minä Kreikassa käynyt... :D
Dalamar

Hitto, kaiken logiiklan mukaan se on kuin Kreikka. Katsokaa nyt vähän ultria, ja lukekaa fluffia, ja kertokaa minulle, missä on esikuva.

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Niitti kirjoitti:Mulle tulee kun tarkkemmin aattelen mieleen, että Macragge ois kuin se planeetta mikä on Alien 1:ssa ja Alien 2:ssa ilman sitä sumusuutta.
Ai että kuolleita kiviä ilman luonnollista ilmakehää? I think not.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
SirKaarlo

Viesti Kirjoittaja SirKaarlo »

Jep, kyllähä se Kreikka vois olla, Välimeriki on melko sininen. Jotenkin minulle oli vaan jääny sellainen mielikuva että Magraggalla ois aina kylmää ja tuulista. :)

Kun miettii tapoja ja kulttuuria niin Kreikka ja välimeren seutu on muutenkin todella lähellä.
Murmelimies

Menitte sitten pilaamaan minun kuvitelmani Macraggesta :) .
Mutta jos jossain on mainittu, että Macraggella on paljon vaaleita kivilajeja niin kyllä se kreikka on paljon lähempänä totuuta, kuin joku Grand canyon :) .
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Käyttäkää nyt ihmiset kuitenkin mielikuvitustanne! Kyseessä on kuitenkin kokonainen planeetta...
Eiköhän sinne mahdu jos jonkinlaista kivikasaa komistamaan niitä muutamia meriä ja napajäätiköitä ;)
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”