Mutta seuraavaan dioraamaan ei tule kalloja, ainakaan kovin montaa. Koska siinä on jo jokin muu hauska juttu
VALMISTUNUT! Dioraama.
- figunarkki
Juups. Sorsan naama on ihan perus wanha chaos warriorin kypärä, ei mitään erikoista. Hupun olikin tarkoitus peittää kasvot. Ja se on aika karkki/sarjis se nyt vaan sattuu olemaan maalaustyylini. Kaikki ei tykkää mun maalaustyylistä, mun maalaustyyli ei tykkää kaikista, tarpeeksi reilua?
Mutta seuraavaan dioraamaan ei tule kalloja, ainakaan kovin montaa. Koska siinä on jo jokin muu hauska juttu
- figunarkki
-
Devourer_Of_Worlds
- figunarkki
-
Balrogofmoria
- Master Calgar
Hienoa työtä, ihan tässä itsekkin innostuu, mutta ei taida minulta viitseliäisyyttä löytyä ainakaan noin hienon tekemiseen
. Ainahan niitä hienompia löytyy mutta millonkas ei löytyisi.
Nimikirjaimet olivat helppoa kauraa
.
.
Nimikirjaimet olivat helppoa kauraa
Tummennettu kohta=Illidan kirjoitti:Hei, loistavaa työtä! WIP näytti aika tylsältä, mutta tämä oli päivnastoin mahtava! Parempaa saa hakea, tausta ja maasto olivat hienosti tehty! (Jos haluat opastaa minua tuollaisen 'maaston' tekemiseen (pylväät ym.) niin ota yhteyttä YV:llä.)
LR löytyi säälittävän helposti, sillä juuri nythän minulla oli kaksi tuntia putkeen sata kertaa lukemani Roope Ankan elämä ja teot-kirjanen, vain sitä varten että löydän jokaisen DUCKIN. Lastenleikkiä niihin verrattuna.
Mutta hieno on!
Mutta katsos jos sille on tehty Flaming sword of rhuin juuri ennen taiston alkuaRokottaja kirjoitti: Tosi pähee. Tappelualue on varsin tyylikäs. Ei erityisen yksityiskohtainen, mutta siisti. Ainakaan sinne ei ole ripoteltu kaikkea bitz boxin sisältöä. Tuo Chaos Hero Duel teksti on tosi komea.
Tuon kilpeilevän sankarin miekka olisi voinut olla ihan normaali rautakalpa, ei tuollainen samanvärinen tulimiekka kuin velhon tulipallo.