"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Orccien ja Goblineiden hyvät puolet

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Mr. Nihtikoplini

Orccien ja Goblineiden hyvät puolet

Viesti Kirjoittaja Mr. Nihtikoplini »

Elikkäs oon aloittelija orcs and goblins armeijassa ja kysympähän vaan niiden hyviä puolia. Vaikka tämä onkin typerä kysymys joidenkin mielestä niin kommentteja tulemaan pienistäkin asioista.
Number 2

Viesti Kirjoittaja Number 2 »

Woima, wimma, kestävyys, magia tosi ärtsyä, paljo figuja ja suuri konvertointiisuus, hmmm.. mitäs muuta?
Mitä on kaksi pimeää haltiaa järvessä?

Hyvä alku!
Mr. Nihtikoplini

Viesti Kirjoittaja Mr. Nihtikoplini »

Onkos niillä mitään hyviä special rulesseja tai muuta semmosta?
Number 2

Viesti Kirjoittaja Number 2 »

noh animosity pistää ne tappeleen ja wimmaan, ei se kyllä mikään hyvä juttu oo jos yksikkö rynnäköi kaverin päälle... onneksi se on harvinaista. muita erikois sääntöjä kai ee oo lukuunottamatta tiettyjen yksiköiden vihaa jotain rotua kohtaan.
Mitä on kaksi pimeää haltiaa järvessä?

Hyvä alku!
saimon

Viesti Kirjoittaja saimon »

http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... highlight= Sivulla kaksi olen omasta mielestäni aika hyvin noiden hyviä ja huonoja puolia vertaillut. Muut lisätkööt sitten mitä olen tuosta unohtanut.

Ja sitten sen verran vielä lisään, että hanki se Armybook. Sieltä löydät kaikki örkkien erikoissäännöt, joita on loppujen lopuksi aika monta.
handy

Viesti Kirjoittaja handy »

AIKA REILUA! URKI SHAMANI MATKI MINUN AIHETTA
Be brawe, have no fear death will become to you soon.
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

handy kirjoitti:AIKA REILUA! URKI SHAMANI MATKI MINUN AIHETTA
OT: Voi pyhä sylvi... Ei voi haitata, jos joku uudempi harrastaja postaa aiheen jonkalaisen sinä joskus muinoin olet kirjoittanut.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”