Orccien ja Goblineiden hyvät puolet
-
Mr. Nihtikoplini
Orccien ja Goblineiden hyvät puolet
Elikkäs oon aloittelija orcs and goblins armeijassa ja kysympähän vaan niiden hyviä puolia. Vaikka tämä onkin typerä kysymys joidenkin mielestä niin kommentteja tulemaan pienistäkin asioista.
-
Mr. Nihtikoplini
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... highlight= Sivulla kaksi olen omasta mielestäni aika hyvin noiden hyviä ja huonoja puolia vertaillut. Muut lisätkööt sitten mitä olen tuosta unohtanut.
Ja sitten sen verran vielä lisään, että hanki se Armybook. Sieltä löydät kaikki örkkien erikoissäännöt, joita on loppujen lopuksi aika monta.
Ja sitten sen verran vielä lisään, että hanki se Armybook. Sieltä löydät kaikki örkkien erikoissäännöt, joita on loppujen lopuksi aika monta.
OT: Voi pyhä sylvi... Ei voi haitata, jos joku uudempi harrastaja postaa aiheen jonkalaisen sinä joskus muinoin olet kirjoittanut.handy kirjoitti:AIKA REILUA! URKI SHAMANI MATKI MINUN AIHETTA
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles