Harlequins (oli:harquils?)
Harlequins (oli:harquils?)
olen ajatellut keräämään näitä mysteerisiä otuksia mutta se on ongelma että minkälainen on codex? kaikki vinkit ovat sallittuja!
Onhan Harlekiineillä se oma "puolivirallinen" codexinsa, jonka avulla niitä pääsee jo testailemaan - tosin se on tehty edellisen edikan sääntöihin.Samsson kirjoitti:Niillä ei ole tällä hetkellä oma codex, mutta kuulema Harlequinit ovat lisätty "kohta" ilmestyvään Eldar Codexiin...
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
- The Captain
- Valvoja
Niinhän kaikkien muidenkin paitsi Marineiden (ja Tyranidien) codexit ovat.Silveri kirjoitti: Onhan Harlekiineillä se oma "puolivirallinen" codexinsa, jonka avulla niitä pääsee jo testailemaan - tosin se on tehty edellisen edikan sääntöihin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- figunarkki
Noo. Pitäisikai kunnianarvoisan Kapteenin tietää että Tau ja IG codexit on tehty 4. edikkaa vahvasti silmällä pitäen. Tai ainakin mainita siitäThe Captain kirjoitti:Niinhän kaikkien muidenkin paitsi Marineiden (ja Tyranidien) codexit ovat.Silveri kirjoitti: Onhan Harlekiineillä se oma "puolivirallinen" codexinsa, jonka avulla niitä pääsee jo testailemaan - tosin se on tehty edellisen edikan sääntöihin.
- OneManArmada
Ei semmoista olekaan kuin harlequin codex! mutta AaBeellä näkyy tiedot, sitä voin sulle lainata. Harlequin miniatyyrit saa helposti noista eldar modelleista, ostat vain faba elffejä, ( onhan sun isoveljelläs niitä‘ey? ) ja asetat niiden ruumin eldar-ruumin tilalle, ja siinä on harlequin warrior! jeeeh!. Samalla tavalla toimii muutkin modellien konffaukset. tässä , VAIN maalausta tarvitsevia muutoksia: Death jester on dark reaper, Farseer on pikku pikku muutoksella Shadowseer, Solitaire olisi Darkelff corsair+naamari howlingilta ne... Maalaustahan tarvitsevat kaikki, ja maalauksia, mutta ei ole vaikeaa tehdä harlequineja, aika helppoa‘ey?
Mitenkä kirjoitan? Pistä sähköpostia jos ottaa päähän.
- Henri Ketonen
Tuon codexin löytää myös GW:n sivuilta
http://uk.games-workshop.com/eldar/harlequins/1/
http://uk.games-workshop.com/eldar/harlequins/1/
Tai sitten voi ihan GW:n online storesta tilata niitä aitoja kavereita - muutamat niistä (esim. solitaire, shadowseer) pitäisi olla ihan hankkimisen arvoisia.Broodlord kirjoitti:Harlequin miniatyyrit saa helposti noista eldar modelleista, ostat vain faba elffejä, ( onhan sun isoveljelläs niitä‘ey? ) ja asetat niiden ruumin eldar-ruumin tilalle, ja siinä on harlequin warrior! jeeeh!
- OneManArmada
Aika juustoa tuo harrikka melonipääDelos kirjoitti:http://hem.passagen.se/tunih/W40KStorya ... rlquin.htm
To be Ulverized...
Olet kyllä aika tyhmä jos jollekin tullia maksat EU:n sisällä tapahtuvista kaupoista.Broodlord kirjoitti:tulee liian kalliiksi, postikulut, modellin arvo, verot, tullit...hirveästo kuluja, joista tulee , noin 10egen nlissu muuttuu 35egen arvoiseksi!
Muutenkin liioittelet tuota aivan käsittämättömästi, verot ovat laskettu siihen modelin hintaan, postikulut toki joutuu maksamaan, mutta jos tilaa kerralla enemmän, niin tuskin ne on nyky GW hinnoilla montaa prosenttia koko tilauksen hinnasta.
Ja sitten harlekiineihin, niille tosiaan ei ole omaa täysin virallista listaa, mutta puolivirallinen on. Citadel Journalissa #39 (muistaakseni) julkaistu lista onkin tuossa jo linkitettynä, mutta linkitänpäs #44 tulleen päivityksen tähän, siinä tulee Death Jestereille uusia aseoptioita, Miimikot ja harlekiineille melkein välttämätön Harlequin Wraithlord.
http://hem.passagen.se/tunih/W40KStorya ... requin.htm
Eldar Onlinen väki on myös tehnyt faniprojektina vanhoille harlekiinilistoille uskollisen armeijalistan, joka on hieman paremmin tasapainotettu muiden armeijoiden voimatasoon. Se on myös päivitetty neljänteen laitokseen.
http://www.eldaronline.com/rasmus/wh/e/harlies.pdf
- The Captain
- Valvoja
Itse asiassa nou. TAU ja IG ovat pahoja väliinputoajia, joiden kohdalla on kyllä tiedetty, että uusi edikka on tulossa, mutta koska siitä ei ole vielä ollut varmuutta, niihin ei ole kovin vahvasti mitään uuden editionin juttuja (paitsi Scouts ja cavalryn Fleet) integroitu. Sen sijaan WH codexista löytyy jo selkeästi viittauksia esim. nykyisiin assault-sääntöihin.figunarkki kirjoitti: Noo. Pitäisikai kunnianarvoisan Kapteenin tietää että Tau ja IG codexit on tehty 4. edikkaa vahvasti silmällä pitäen. Tai ainakin mainita siitä ;)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
Ei oikeastaan. Postikuluja ei tule, mikäli tilaat GW-Helsingin kautta - mitä nyt postikulut Suomen sisällä ja jos ne kehtaavat kiskoa ylimääräistä, niin pyydä jotain sotulaista, johon luotat, tekemään sen tilauksen ja lähettämään etiäpäin. ALV on se brittien alvi (17.5% muistaakseni) ja se on laskettuna mukaan tuohon hintaan, eikä sitä joudu maksamaan Suomessa toistamiseen. Tulleja ei tule, koska tilaat EU:n sisältä. Itse figun hintaan tosin et pysty vaikuttamaan.Broodlord kirjoitti:tulee liian kalliiksi, postikulut, modellin arvo, verot, tullit...hirveästo kuluja, joista tulee , noin 10egen nlissu muuttuu 35egen arvoiseksi!
Muuta kysyttävää?
*4+ cover save, eli lähiksessä ei muuta savea kuin se 3+ armori, mutta kyllä se harlekiinien WS:n puolitussääntö toimii 'Lordillekin, että lähiksessäkin aivan mahtava vehje.applepie kirjoitti:Aika juustoa tuo harrikka melonipääDelos kirjoitti:http://hem.passagen.se/tunih/W40KStorya ... rlquin.htm4+ invu, ja kolmella kybällä saa sille d-cannonin, joka on kyllä ihan kiva.