"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Harlequins (oli:harquils?)

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Koira

Harlequins (oli:harquils?)

Viesti Kirjoittaja Koira »

olen ajatellut keräämään näitä mysteerisiä otuksia mutta se on ongelma että minkälainen on codex? kaikki vinkit ovat sallittuja!
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Niillä ei ole tällä hetkellä oma codex, mutta kuulema Harlequinit ovat lisätty "kohta" ilmestyvään Eldar Codexiin...
Bumba

Viesti Kirjoittaja Bumba »

Samsson kirjoitti:Niillä ei ole tällä hetkellä oma codex, mutta kuulema Harlequinit ovat lisätty "kohta" ilmestyvään Eldar Codexiin...
onko paljastettu milloin tämä ''kohta'' on?
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Ensi vuonna...ehkä... ;)
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Samsson kirjoitti:Niillä ei ole tällä hetkellä oma codex, mutta kuulema Harlequinit ovat lisätty "kohta" ilmestyvään Eldar Codexiin...
Onhan Harlekiineillä se oma "puolivirallinen" codexinsa, jonka avulla niitä pääsee jo testailemaan - tosin se on tehty edellisen edikan sääntöihin.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Silveri kirjoitti: Onhan Harlekiineillä se oma "puolivirallinen" codexinsa, jonka avulla niitä pääsee jo testailemaan - tosin se on tehty edellisen edikan sääntöihin.
Niinhän kaikkien muidenkin paitsi Marineiden (ja Tyranidien) codexit ovat.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

The Captain kirjoitti:
Silveri kirjoitti: Onhan Harlekiineillä se oma "puolivirallinen" codexinsa, jonka avulla niitä pääsee jo testailemaan - tosin se on tehty edellisen edikan sääntöihin.
Niinhän kaikkien muidenkin paitsi Marineiden (ja Tyranidien) codexit ovat.
Noo. Pitäisikai kunnianarvoisan Kapteenin tietää että Tau ja IG codexit on tehty 4. edikkaa vahvasti silmällä pitäen. Tai ainakin mainita siitä ;)
OneManArmada

Viesti Kirjoittaja OneManArmada »

Ei semmoista olekaan kuin harlequin codex! mutta AaBeellä näkyy tiedot, sitä voin sulle lainata. Harlequin miniatyyrit saa helposti noista eldar modelleista, ostat vain faba elffejä, ( onhan sun isoveljelläs niitä‘ey? ) ja asetat niiden ruumin eldar-ruumin tilalle, ja siinä on harlequin warrior! jeeeh!. Samalla tavalla toimii muutkin modellien konffaukset. tässä , VAIN maalausta tarvitsevia muutoksia: Death jester on dark reaper, Farseer on pikku pikku muutoksella Shadowseer, Solitaire olisi Darkelff corsair+naamari howlingilta ne... Maalaustahan tarvitsevat kaikki, ja maalauksia, mutta ei ole vaikeaa tehdä harlequineja, aika helppoa‘ey?
Mitenkä kirjoitan? Pistä sähköpostia jos ottaa päähän.
shiwan8

Viesti Kirjoittaja shiwan8 »

Käsittääkseni lista on olemassa...en vain muista missä. Kuitenkin pelikelpoinen.
Jos haluat väitellä asiasta, pistä yv. Jos pistän vastakommentin tänne niin aihe suljetaan välittömästi. Such is life.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Voisit pelata niitä vaikka nykyisen DE - Codexin Wych Cult - säännöillä, sen lisäksi että on aika kuvaava, on myös luultavasti paljon pelikelpoisempi kuin puolivirallinen harlekiinilista.
zqmfgb
Misc

Viesti Kirjoittaja Misc »

Silveri

Tuon codexin löytää myös GW:n sivuilta
http://uk.games-workshop.com/eldar/harlequins/1/
shiwan8

Viesti Kirjoittaja shiwan8 »

Eli siis se lista on olemassa.

PS: Voiko otsikkoa muuttaa. Yleensä en ole näin nihilisti mutta kun otsikosta ei saa mitään visiota siitä mitä homma pitää sisällään niin "ei hyvä".
Jos haluat väitellä asiasta, pistä yv. Jos pistän vastakommentin tänne niin aihe suljetaan välittömästi. Such is life.
Silveri

Broodlord kirjoitti:Harlequin miniatyyrit saa helposti noista eldar modelleista, ostat vain faba elffejä, ( onhan sun isoveljelläs niitä‘ey? ) ja asetat niiden ruumin eldar-ruumin tilalle, ja siinä on harlequin warrior! jeeeh!
Tai sitten voi ihan GW:n online storesta tilata niitä aitoja kavereita - muutamat niistä (esim. solitaire, shadowseer) pitäisi olla ihan hankkimisen arvoisia.
OneManArmada

Viesti Kirjoittaja OneManArmada »

tulee liian kalliiksi, postikulut, modellin arvo, verot, tullit...hirveästo kuluja, joista tulee , noin 10egen nlissu muuttuu 35egen arvoiseksi!
Mitenkä kirjoitan? Pistä sähköpostia jos ottaa päähän.
applepie

Viesti Kirjoittaja applepie »

Aika juustoa tuo harrikka melonipää ;) 4+ invu, ja kolmella kybällä saa sille d-cannonin, joka on kyllä ihan kiva.
To be Ulverized...
Minastir

Viesti Kirjoittaja Minastir »

Broodlord kirjoitti:tulee liian kalliiksi, postikulut, modellin arvo, verot, tullit...hirveästo kuluja, joista tulee , noin 10egen nlissu muuttuu 35egen arvoiseksi!
Olet kyllä aika tyhmä jos jollekin tullia maksat EU:n sisällä tapahtuvista kaupoista.
Muutenkin liioittelet tuota aivan käsittämättömästi, verot ovat laskettu siihen modelin hintaan, postikulut toki joutuu maksamaan, mutta jos tilaa kerralla enemmän, niin tuskin ne on nyky GW hinnoilla montaa prosenttia koko tilauksen hinnasta.

Ja sitten harlekiineihin, niille tosiaan ei ole omaa täysin virallista listaa, mutta puolivirallinen on. Citadel Journalissa #39 (muistaakseni) julkaistu lista onkin tuossa jo linkitettynä, mutta linkitänpäs #44 tulleen päivityksen tähän, siinä tulee Death Jestereille uusia aseoptioita, Miimikot ja harlekiineille melkein välttämätön Harlequin Wraithlord.
http://hem.passagen.se/tunih/W40KStorya ... requin.htm

Eldar Onlinen väki on myös tehnyt faniprojektina vanhoille harlekiinilistoille uskollisen armeijalistan, joka on hieman paremmin tasapainotettu muiden armeijoiden voimatasoon. Se on myös päivitetty neljänteen laitokseen.
http://www.eldaronline.com/rasmus/wh/e/harlies.pdf
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

figunarkki kirjoitti: Noo. Pitäisikai kunnianarvoisan Kapteenin tietää että Tau ja IG codexit on tehty 4. edikkaa vahvasti silmällä pitäen. Tai ainakin mainita siitä ;)
Itse asiassa nou. TAU ja IG ovat pahoja väliinputoajia, joiden kohdalla on kyllä tiedetty, että uusi edikka on tulossa, mutta koska siitä ei ole vielä ollut varmuutta, niihin ei ole kovin vahvasti mitään uuden editionin juttuja (paitsi Scouts ja cavalryn Fleet) integroitu. Sen sijaan WH codexista löytyy jo selkeästi viittauksia esim. nykyisiin assault-sääntöihin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Silveri

Broodlord kirjoitti:tulee liian kalliiksi, postikulut, modellin arvo, verot, tullit...hirveästo kuluja, joista tulee , noin 10egen nlissu muuttuu 35egen arvoiseksi!
Ei oikeastaan. Postikuluja ei tule, mikäli tilaat GW-Helsingin kautta - mitä nyt postikulut Suomen sisällä ja jos ne kehtaavat kiskoa ylimääräistä, niin pyydä jotain sotulaista, johon luotat, tekemään sen tilauksen ja lähettämään etiäpäin. ALV on se brittien alvi (17.5% muistaakseni) ja se on laskettuna mukaan tuohon hintaan, eikä sitä joudu maksamaan Suomessa toistamiseen. Tulleja ei tule, koska tilaat EU:n sisältä. Itse figun hintaan tosin et pysty vaikuttamaan.

Muuta kysyttävää?
Minastir

Viesti Kirjoittaja Minastir »

applepie kirjoitti:
Aika juustoa tuo harrikka melonipää ;) 4+ invu, ja kolmella kybällä saa sille d-cannonin, joka on kyllä ihan kiva.
*4+ cover save, eli lähiksessä ei muuta savea kuin se 3+ armori, mutta kyllä se harlekiinien WS:n puolitussääntö toimii 'Lordillekin, että lähiksessäkin aivan mahtava vehje.
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”