"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Harlequins (oli:harquils?)

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Tar-Minastir kirjoitti: Eldar Onlinen väki on myös tehnyt faniprojektina vanhoille harlekiinilistoille uskollisen armeijalistan, joka on hieman paremmin tasapainotettu muiden armeijoiden voimatasoon. Se on myös päivitetty neljänteen laitokseen.
http://www.eldaronline.com/rasmus/wh/e/harlies.pdf
Ui! Pistin tulostaen ja pitäähän tätä päästä testaamaan. Kiitoksia linkistä!
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Broodlord kirjoitti:tulee liian kalliiksi, postikulut, modellin arvo, verot, tullit...hirveästo kuluja, joista tulee , noin 10egen nlissu muuttuu 35egen arvoiseksi!
Mistäs hemmetistä ees vetäsit nuo jutut?
applepie

Viesti Kirjoittaja applepie »

Tar-Minastir kirjoitti:
applepie kirjoitti:
Aika juustoa tuo harrikka melonipää ;) 4+ invu, ja kolmella kybällä saa sille d-cannonin, joka on kyllä ihan kiva.
*4+ cover save, eli lähiksessä ei muuta savea kuin se 3+ armori, mutta kyllä se harlekiinien WS:n puolitussääntö toimii 'Lordillekin, että lähiksessäkin aivan mahtava vehje.
Eniten suojaa wraithlord tarvitsee juuri noita lascannoneita, missileitä ym. vastaan, jotka miltei poikkeuksetta koituvat tämän tuhoksi, joten 4+ coveri on aivan mahtava. Lähiksessä se sitten pärjää lähes mille tahansa. Kaiken lisäksi nämä saa 20:llä pisteellä, ja lisäksi saa enemän valinnan varaa aseisiin.

omenaedit// tälläisiä kun saisi normaaleille elduille...
To be Ulverized...
Minastir

Viesti Kirjoittaja Minastir »

applepie kirjoitti:
Tar-Minastir kirjoitti:
applepie kirjoitti:
Aika juustoa tuo harrikka melonipää ;) 4+ invu, ja kolmella kybällä saa sille d-cannonin, joka on kyllä ihan kiva.
*4+ cover save, eli lähiksessä ei muuta savea kuin se 3+ armori, mutta kyllä se harlekiinien WS:n puolitussääntö toimii 'Lordillekin, että lähiksessäkin aivan mahtava vehje.
Eniten suojaa wraithlord tarvitsee juuri noita lascannoneita, missileitä ym. vastaan, jotka miltei poikkeuksetta koituvat tämän tuhoksi, joten 4+ coveri on aivan mahtava. Lähiksessä se sitten pärjää lähes mille tahansa. Kaiken lisäksi nämä saa 20:llä pisteellä, ja lisäksi saa enemän valinnan varaa aseisiin.

omenaedit// tälläisiä kun saisi normaaleille elduille...
Saahan niitä, ainakin tuon GW:n jolkaiseman codexin mukaan. Eldarit saavat elite slotteihin harlekiiniliittolaisia. Mikä kieltää ottamasta niitä wraithlordeja. ;)
Tuon Gavin tekemän kodekin mukaan muutkin armeijat (paitsi kaaos) saavat ottaa yhden harlekiiniyksikön allyksi, eli vaikkapa se wraithlordin.
Kurimus

Viesti Kirjoittaja Kurimus »

Hmmm... Necroneille harlekiini Wraithlordi starcannonilla eliitteihin... Kyllä kiitos! :P
Ja tämähän ei tietenkään millään tavalla sodi fluffia vastaan... :)
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

ei niin... heti kun paikalla olevt kaaoksen joukot on tuhottu WL ampuu täyslaidallisen päin warruja ja repäisee Necron Lordilta pään irti
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Nólimon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nólimon »

Mutta onkos tuo wraithlord nyt sitten mukana siinä armeeja listassa joka lupaa ottaa nuita harlekiineja liittolaisiksi? Kuitenkin mielestäni GW:ltä ladattavissa oleva lista on se jonka mukaan pitäisi nuita käyttää...
Sopor Aeternus
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

No tuo GW:n lista on julkaistu Citadel Journal #39:ssä, ja siihen päivitykset CJ #44:ssa. Jostain kumman syystä näitä päivityksiä ei ole tuossa ladattavassa PDF:ssä, mutta periaatteessa ne ovat ihan yhtä virallisia kuin tuo Eldar Onlinenkin lista, eli "vain vastustajan hyväksynnällä".

Odotan sitä päivää, että voin mennä Chaosboyzien turnaukseen harlekiineillani ottamaan pohjanoteeraussijoituksen. :)
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Harge

Viesti Kirjoittaja Harge »

Olisiko kenelläkään sääntökirjaa ja voisi kertoa sivun 74 voimat shadowseerille? Nyt kun omistan sen niin pakko tietää sille myös taiat.

Kiitos jos joku vaivautuu!
When in doubt, call in airstrike.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Harge kirjoitti:Olisiko kenelläkään sääntökirjaa
Olisi.
ja voisi kertoa sivun 74 voimat shadowseerille?
Ei.
Nyt kun omistan sen niin pakko tietää sille myös taiat.

Kiitos jos joku vaivautuu!
Shadowseer toimii uudessa codexissa ihan eri lailla kuin ennen vanhaan. Osta uusi codexi äläkä kysele statteja Sotusta. Äläkä mielellään kaiva vanhoja ketjuja ylös.

Laitan tämän lukkoon, koska harlekiinit on tätä nykyä katettu uudessa eldar-codexissa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”