Ui! Pistin tulostaen ja pitäähän tätä päästä testaamaan. Kiitoksia linkistä!Tar-Minastir kirjoitti: Eldar Onlinen väki on myös tehnyt faniprojektina vanhoille harlekiinilistoille uskollisen armeijalistan, joka on hieman paremmin tasapainotettu muiden armeijoiden voimatasoon. Se on myös päivitetty neljänteen laitokseen.
http://www.eldaronline.com/rasmus/wh/e/harlies.pdf
Harlequins (oli:harquils?)
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
- figunarkki
Eniten suojaa wraithlord tarvitsee juuri noita lascannoneita, missileitä ym. vastaan, jotka miltei poikkeuksetta koituvat tämän tuhoksi, joten 4+ coveri on aivan mahtava. Lähiksessä se sitten pärjää lähes mille tahansa. Kaiken lisäksi nämä saa 20:llä pisteellä, ja lisäksi saa enemän valinnan varaa aseisiin.Tar-Minastir kirjoitti:*4+ cover save, eli lähiksessä ei muuta savea kuin se 3+ armori, mutta kyllä se harlekiinien WS:n puolitussääntö toimii 'Lordillekin, että lähiksessäkin aivan mahtava vehje.applepie kirjoitti:Aika juustoa tuo harrikka melonipääDelos kirjoitti:http://hem.passagen.se/tunih/W40KStorya ... rlquin.htm4+ invu, ja kolmella kybällä saa sille d-cannonin, joka on kyllä ihan kiva.
omenaedit// tälläisiä kun saisi normaaleille elduille...
To be Ulverized...
Saahan niitä, ainakin tuon GW:n jolkaiseman codexin mukaan. Eldarit saavat elite slotteihin harlekiiniliittolaisia. Mikä kieltää ottamasta niitä wraithlordeja.applepie kirjoitti:Eniten suojaa wraithlord tarvitsee juuri noita lascannoneita, missileitä ym. vastaan, jotka miltei poikkeuksetta koituvat tämän tuhoksi, joten 4+ coveri on aivan mahtava. Lähiksessä se sitten pärjää lähes mille tahansa. Kaiken lisäksi nämä saa 20:llä pisteellä, ja lisäksi saa enemän valinnan varaa aseisiin.Tar-Minastir kirjoitti:*4+ cover save, eli lähiksessä ei muuta savea kuin se 3+ armori, mutta kyllä se harlekiinien WS:n puolitussääntö toimii 'Lordillekin, että lähiksessäkin aivan mahtava vehje.applepie kirjoitti:Aika juustoa tuo harrikka melonipääDelos kirjoitti:http://hem.passagen.se/tunih/W40KStorya ... rlquin.htm4+ invu, ja kolmella kybällä saa sille d-cannonin, joka on kyllä ihan kiva.
omenaedit// tälläisiä kun saisi normaaleille elduille...
Tuon Gavin tekemän kodekin mukaan muutkin armeijat (paitsi kaaos) saavat ottaa yhden harlekiiniyksikön allyksi, eli vaikkapa se wraithlordin.
No tuo GW:n lista on julkaistu Citadel Journal #39:ssä, ja siihen päivitykset CJ #44:ssa. Jostain kumman syystä näitä päivityksiä ei ole tuossa ladattavassa PDF:ssä, mutta periaatteessa ne ovat ihan yhtä virallisia kuin tuo Eldar Onlinenkin lista, eli "vain vastustajan hyväksynnällä".
Odotan sitä päivää, että voin mennä Chaosboyzien turnaukseen harlekiineillani ottamaan pohjanoteeraussijoituksen.
Odotan sitä päivää, että voin mennä Chaosboyzien turnaukseen harlekiineillani ottamaan pohjanoteeraussijoituksen.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
- The Captain
- Valvoja
Olisi.Harge kirjoitti:Olisiko kenelläkään sääntökirjaa
Ei.ja voisi kertoa sivun 74 voimat shadowseerille?
Shadowseer toimii uudessa codexissa ihan eri lailla kuin ennen vanhaan. Osta uusi codexi äläkä kysele statteja Sotusta. Äläkä mielellään kaiva vanhoja ketjuja ylös.Nyt kun omistan sen niin pakko tietää sille myös taiat.
Kiitos jos joku vaivautuu!
Laitan tämän lukkoon, koska harlekiinit on tätä nykyä katettu uudessa eldar-codexissa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.