"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ogre Kindoms Army Deal

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Maverick3651

Ogre Kindoms Army Deal

Viesti Kirjoittaja Maverick3651 »

Muutamia kysymyksiä tästä esittäisin
-Monenko pisteen armeijan tästä saa koottuu
-Onko järkevä kauppa (niin kuin muovi ukot yleensä olis)
-Onko hinta/laatusuhde kohdallaan

Tällasen oon ostamassa, jos raumalla faban pelaajat alkaa taas heräillä talvihorroksesta
...and Australia is still like; WTF^^
Janson

Re: Ogre Kindoms Army Deal

Viesti Kirjoittaja Janson »

Maverick3651 kirjoitti: -Monenko pisteen armeijan tästä saa koottuu
Ilman commandeja ja lisävermeitä sain tuosta vähän päälle 1000pst. Lyömällä kaikelle maksimipäivitykset ja taikakamat noin 1600pst.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Maverick3651

vastauksia muihin kysymyksiin vielä haetaan
pamp-pu

Re: Ogre Kindoms Army Deal

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Maverick3651 kirjoitti: -Onko järkevä kauppa (niin kuin muovi ukot yleensä olis)
-Onko hinta/laatusuhde kohdallaan
Nu ei oikeastaan. Ogrejen peruslista on suoraan sanottuna huono, ainoa hyvä kokoonpano on Skragin gorgerlössi (jonka aion tulevaisuudessa toteuttaa, anteeksi jo etukäteen).
Maverick3651 kirjoitti:Tällasen oon ostamassa, jos raumalla faban pelaajat alkaa taas heräillä talvihorroksesta
Ihmettä saa aina toivoa :D.

Henk. koht. suosittelen että odotat uusien Wood Elfien tuloa. Silloin saat kuvan kaikista uusituista armeijoista, ja voit paremmin päättää millä haluat pelata (Kaaos ensin loppuun ;)).
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Sanoisin, että kaksi battalionia on kustannustehokkaampaa kuin yksi army deal. Saat paljon kaikkea millä teet jotain. Ikävänä puolena joudut konvertoimaan tai ostamaan charrut. Ja et saa armybookkia siinä samalla.
Lord_Fudginton

Viesti Kirjoittaja Lord_Fudginton »

hyytelöperuna kirjoitti:Sanoisin, että kaksi battalionia on kustannustehokkaampaa kuin yksi army deal. Saat paljon kaikkea millä teet jotain. Ikävänä puolena joudut konvertoimaan tai ostamaan charrut. Ja et saa armybookkia siinä samalla.
etkä sitä "limited" edition heroeta joka on kieltämättä ihan magee ja kääntää aina päitä peleissä
Maverick3651

No tuo Battallion vois olla kova sana, mutta kun jaksais noi 18 chaos warruu maalata, yhde chariotin, 2 nihtii, spawnin ni kai sitte jo vois alkaa ogrei.
Ongelma vaa on ku ei noitte chaos jamppojen maalaus oikee jaksa tällä ajankohdalla innostaaa...
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Joku on muuten maininnut, että siinä tulee mukana tyrantti. Niin ja vieläpä toisenlainen painos,kuin irraltaan ostettaessa. Pitääkö tämä paikkaansa?
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Assassin Ex kirjoitti:Joku on muuten maininnut, että siinä tulee mukana tyrantti. Niin ja vieläpä toisenlainen painos,kuin irraltaan ostettaessa. Pitääkö tämä paikkaansa?
Jep, Army Dealin mukana tyrantti on erilainen kuin erikseen myytävä. Kuva army dealin tyrantista.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Minä olen luullut aina, että tuo on Bruiser!!!
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Assassin Ex kirjoitti:Minä olen luullut aina, että tuo on Bruiser!!!
Bruiser, tyrant - mitä väliä. Samaa figua voi käyttää kumpana hyvänsä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Maverick3651

Olen päätynyt tohon bataljoonaan, se on tullut jopa ostettua, joten lukkoa voi laittaa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”