"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Uruk-hai engineer

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Pyhimys

Uruk-hai engineer

Viesti Kirjoittaja Pyhimys »

Tässä on ensimmäisiä Uruk-haitani onnistui yllättävän hyvin tasooni nähden

tässä itse kuva:
http://photobucket.com/albums/y292/Josk ... Urukki.jpg

Kommenttia & Vinkkiä
Viimeksi muokannut Pyhimys, Ke 25.05.2005 18:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Watching those black boxes go was amazing - I didnt know Orks could fly!"
Gobirin

Viesti Kirjoittaja Gobirin »

:( just kun valmistuin nauramaan kun odotin huonoa laatua mutta senkin ilon viette köyhältä mieheltä . REvitten ilon elämästä ,ja nahan selästä lopettakaa jo ja näyttäökää huonosti maalattujakin figuja niin nsaan nauraa ja elämääni syttyy heikko valo iloisesta elämästä.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Juup. maalin pysyneet oikeissa paikoissa. Mutta inkeillä on kyllä lotrattu vähän liikaa. Itse kun en niin inkeistä perusta.
Lighthammer
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Lighthammer »

Jeps. ja sen figun voisi työntää kokonaan jalustan sisälle, ja päällystää se metalliosakin basemateriaalilla. Nyt näyttää vähän hätäiseltä.
Set fire to the family tree.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Ihan hiAno.. Basea voisit hieman vielä säätää. Metalleista pidin, inkeillä lutrailu kuuluu minunkin maalaustekniikkoihin.
Pyhimys

juu inkeillä oon lotraillu aika paljon
Impaleq

Viesti Kirjoittaja Impaleq »

Vaikka tod.näk pelaatkin lotria, ei niillä inkeillä tarvii lotrata ;).

Elikkäs.... kannattaa seuraavissa figuissa panostaa vähän lisää baseihin. Se nostaa figun yleisilmettä aivan hemmetisti. Helpon, hienon ja nopean basen saat esimerkiksi näin:

Levität liimaa koko alustalle (myös sille jalkojen välissä olevalle tangolle [epäilyttävää] mutta ei tietenkään reunoille..:)) dippaat alustan hiekkaan. Kun liima on kuivunut, maalaat hiekan ruskealla ja/tai inkillä. Sitten kuivaharjaat hiekan bleached bonella (itse suosin vallejon khakia, se haisee paremmalta..:)) Lopuksi voi vielä laittaa pieniä ruohotuppoja sinne tänne.

Niin ja kannattaa maalata ne alustojen reunat hyvin, ettei jää mustaa näkyviin.

EDIT: Ja niitä inkkejäkin kannataa ohentaa vedellä, niin kuin kaikkia muitakin maaleja.
Pyhimys

Antelius kirjoitti: EDIT: Ja niitä inkkejäkin kannataa ohentaa vedellä, niin kuin kaikkia muitakin maaleja.
inkkiä olen ohentanut jo niin paljon että sinne ei mahdu enempää vettä joten tuo on mahdotonta
Impaleq

Viesti Kirjoittaja Impaleq »

Joskuman kirjoitti:
Antelius kirjoitti: EDIT: Ja niitä inkkejäkin kannataa ohentaa vedellä, niin kuin kaikkia muitakin maaleja.
inkkiä olen ohentanut jo niin paljon että sinne ei mahdu enempää vettä joten tuo on mahdotonta
Sitä epäilinkin, koska se ei kiiltäny kovin hurjasti.

Mahdotonta se ei suinkaan ole :). Nimittäin jos maalat paletilta (kannattaa) niin saat ohennettua maaleja ennemän tai vähemmän. Mutta tossa figussa maalit ei näytä paksuilta joten ei siitä sen enempää..:)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”