Uruk-hai engineer
Uruk-hai engineer
Tässä on ensimmäisiä Uruk-haitani onnistui yllättävän hyvin tasooni nähden
tässä itse kuva:
http://photobucket.com/albums/y292/Josk ... Urukki.jpg
Kommenttia & Vinkkiä
tässä itse kuva:
http://photobucket.com/albums/y292/Josk ... Urukki.jpg
Kommenttia & Vinkkiä
Viimeksi muokannut Pyhimys, Ke 25.05.2005 18:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Watching those black boxes go was amazing - I didnt know Orks could fly!"
- figunarkki
- Lighthammer
- Peliporukkavalvoja
Vaikka tod.näk pelaatkin lotria, ei niillä inkeillä tarvii lotrata
.
Elikkäs.... kannattaa seuraavissa figuissa panostaa vähän lisää baseihin. Se nostaa figun yleisilmettä aivan hemmetisti. Helpon, hienon ja nopean basen saat esimerkiksi näin:
Levität liimaa koko alustalle (myös sille jalkojen välissä olevalle tangolle [epäilyttävää] mutta ei tietenkään reunoille..
) dippaat alustan hiekkaan. Kun liima on kuivunut, maalaat hiekan ruskealla ja/tai inkillä. Sitten kuivaharjaat hiekan bleached bonella (itse suosin vallejon khakia, se haisee paremmalta..
) Lopuksi voi vielä laittaa pieniä ruohotuppoja sinne tänne.
Niin ja kannattaa maalata ne alustojen reunat hyvin, ettei jää mustaa näkyviin.
EDIT: Ja niitä inkkejäkin kannataa ohentaa vedellä, niin kuin kaikkia muitakin maaleja.
Elikkäs.... kannattaa seuraavissa figuissa panostaa vähän lisää baseihin. Se nostaa figun yleisilmettä aivan hemmetisti. Helpon, hienon ja nopean basen saat esimerkiksi näin:
Levität liimaa koko alustalle (myös sille jalkojen välissä olevalle tangolle [epäilyttävää] mutta ei tietenkään reunoille..
Niin ja kannattaa maalata ne alustojen reunat hyvin, ettei jää mustaa näkyviin.
EDIT: Ja niitä inkkejäkin kannataa ohentaa vedellä, niin kuin kaikkia muitakin maaleja.
Sitä epäilinkin, koska se ei kiiltäny kovin hurjasti.Joskuman kirjoitti:inkkiä olen ohentanut jo niin paljon että sinne ei mahdu enempää vettä joten tuo on mahdotontaAntelius kirjoitti: EDIT: Ja niitä inkkejäkin kannataa ohentaa vedellä, niin kuin kaikkia muitakin maaleja.
Mahdotonta se ei suinkaan ole