"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Catachan infoa tarvitaan.

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Immeli

Catachan infoa tarvitaan.

Viesti Kirjoittaja Immeli »

Pitkän aikaa "unelmani" on ollut aloittaa keräämään catachan:eja, ja nyt kun löysin gw:n sivuilta virallisen codeksin, niin sain pienen sysäyksen keräämisen aloittamiseksi. Nyt haluaisin saada vastauksia muutamaan kysymykseeni, joihin en oli itse vielä löytänyt vastausta.
  • Ensiksi, kannattaako minun oikeasti alkaa kerämään noita, kun on tullut uudet edikat ym.
  • Saako Catachanit ig:n tankkeja ym? (olen nähnyt kuvia jossa niitä näkyisi)
  • Minne Catachanit saavat lascannon teameja, en ole löytänyt codexsista paikkaa niille (figuina niitä kuiteskin myydään).
Olisin kiitollinen jos saisin vastauksia näihin kysymyksiini. Kiitos jo etukäteen
Lahti pilaa tunnelman.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

kuten codex Catachanissa mainitaan, voit tehdä armeijan joko käyttäen Ig codexia tukena ja ottaa mukaan DW veteraaneja TAI tehdä pure Catahcan armeijan jolloin saat käyttää vain codex Catahcanin joukkoja.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Immeli

kiitos. Haluaisin vielä kommenttia että minka lainen armeija pelillisesti catachans on.
Lahti pilaa tunnelman.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Vaikea

Pärää hyvin jos suurin osa kentästä on viidakkoa (jonkalaiseen taisteluun kodseksin lista on suunniteltu (kalliita mortareja ja fleikkoja)).
Avoimella kentällä tulee varmasti äitiä ikävä, kun niillä fleikoilla ei oikein mitään tee ja t-paita ei oikeasti pysäytä niitä luoteja.
Immeli

Eikös sitten avoimmella maastolla kannata äidin sijasta hakea apua ig:n riveistä? Ja en itse usko että moni suostuu pelaamaan viidakossa, joten tekisin listän pikemminkin avomaastoa ajatelle, mm. turnauksia varten.
Lahti pilaa tunnelman.
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Nurgle Lord Immeli kirjoitti:kiitos. Haluaisin vielä kommenttia että minka lainen armeija pelillisesti catachans on.
Itse asiassa, samasta foorumista olisi löytänyt Haku nappulalla tosi helposti...
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... t=catachan
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Nurgle Lord Immeli kirjoitti:Eikös sitten avoimmella maastolla kannata äidin sijasta hakea apua ig:n riveistä? Ja en itse usko että moni suostuu pelaamaan viidakossa, joten tekisin listän pikemminkin avomaastoa ajatelle, mm. turnauksia varten.
Lisätään vielä että joissakin turnauksissa Jungle Rulet saa käyttää jos tuo omaa maastoa (ei yleensä GWn virallisissa tosin!). Harvemmin tulee tosin nähtyä niitä jotka tuovat sekä ~100 miehen IG armeija PLUS viidakkoa peittämään kokonaisen kentän mukanaan...
Ja kyllä, kannattaa ottaa tavikset jos ei saa käyttää Jungle Fight säännöt...
Immeli

Samsson kirjoitti:Itse asiassa, samasta foorumista olisi löytänyt Haku nappulalla tosi helposti...
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... t=catachan
anteeksi tuo suppea näkoisyyteni...
Samsson kirjoitti:...jos tuo omaa maastoa...
olenkin suunnitellut tehdä sitä maastoa jotta voin raahata sitä ympäriinsä, missä nyt ikinä sitten pelaisinkaan.
Lahti pilaa tunnelman.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”