Onks niillä enempi rahaa vai et kaikki pitää olla isompaa ja komeempaa :lol:
1700 pts listat...
-
Hellbender
- Viesti:
1700 pts listat...
Mistä muuten johtuu, että jenkeissä käytetään 1700 pts listoja? Ainakin joskus muistan nähneeni
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
Re: 1700 pts listat...
Tiedä sitten. Ens vuonna GT pisteraja on 1850! Eipä sinänsä. Nehän voi ihmetellä pitääkö euroopassa kaiken olla pientä ;-) Kyllä mulle ainakin isompi pistemäärä kelpaisi ;-) Sais vähän erikoisempaa kamaa armeijaan(terminator, bikes etc).Hellbender kirjoitti:Mistä muuten johtuu, että jenkeissä käytetään 1700 pts listoja? Ainakin joskus muistan nähneeni![]()
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
Hellbender
- Viesti:
Kuitenkin niitten turnauksissa parhaan armeijan tittelin vie lista jossa 6 täyttä samanlaista tacticalia, pari dredaa ja HQ :lol:tneva82 kirjoitti:Tiedä sitten. Ens vuonna GT pisteraja on 1850! Eipä sinänsä. Nehän voi ihmetellä pitääkö euroopassa kaiken olla pientä ;-) Kyllä mulle ainakin isompi pistemäärä kelpaisi ;-) Sais vähän erikoisempaa kamaa armeijaan(terminator, bikes etc).Hellbender kirjoitti:Mistä muuten johtuu, että jenkeissä käytetään 1700 pts listoja? Ainakin joskus muistan nähneeni![]()
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
Ehkä mutta se ei tarkoita että minä ottaisin tuollaisen armeijan. Ja mikäs vika moisessa armeijassa muutenkin on?Hellbender kirjoitti:Kuitenkin niitten turnauksissa parhaan armeijan tittelin vie lista jossa 6 täyttä samanlaista tacticalia, pari dredaa ja HQ :lol:
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Nyt keskustelu luisuu vähän harhateille, mutta eipä tämmöisestä asiasta uutta topiccia kannata tehdä. Eli tuosta parhaan armeijan palkinnosta sen verran, että muistaakseni siihen on (tai ainakin joskus on ollut) selvä kaava millä siitä armeijan koostumuksesta saa pisteitä eli näppituntumalta parhaita armeijoita ei valita. Isosta troop-määrästä ja vähäsestä wargearista taisi ainakin ropista noita armeijanvalintapisteitä. Kertokaa jos olen väärässä.
-
Hellbender
- Viesti:
Noista pointseista oon itekin lukenu muistaakseni
Ekaks siitä, että troopseja on vähintään 40 prosenttia pisteistä. Sitten jos (niistä) on vähintään kaksi täysvahvaa squadia. Sitten muistaakseni wargearia alle 8 prosenttia.
Joku tais joskus kysyä jossain miten noi arvostellaan ja joku vastas noita. No olipas anonyymiä sekoilua :lol:
Ekaks siitä, että troopseja on vähintään 40 prosenttia pisteistä. Sitten jos (niistä) on vähintään kaksi täysvahvaa squadia. Sitten muistaakseni wargearia alle 8 prosenttia.
Joku tais joskus kysyä jossain miten noi arvostellaan ja joku vastas noita. No olipas anonyymiä sekoilua :lol:
Composition scoreista puhutte. En tiedä onko ne käytössä enää ensi vuonna, ainakaan fantasyssä ei taida olla.Hellbender kirjoitti:Noista pointseista oon itekin lukenu muistaakseni![]()
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
The Chaos Cell
vähän on kyllä off the topic mutta:The Chaos Cell kirjoitti:onko codeksissa ukkojen pisteet??
(mulla ei oo codeksia aina loppunu kaupoista ku käyn ostamassa sitä![]()
)
Codexi sisältää pisteet, erikois säännöt ja tausta tarinan + muuta kivaa...
"Who is General Failure and why is he reading my hard disk?"