"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

1700 pts listat...

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Hellbender
Viesti:

1700 pts listat...

Viesti Kirjoittaja Hellbender »

Mistä muuten johtuu, että jenkeissä käytetään 1700 pts listoja? Ainakin joskus muistan nähneeni :roll:
Onks niillä enempi rahaa vai et kaikki pitää olla isompaa ja komeempaa :lol:
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
tneva82

Re: 1700 pts listat...

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Hellbender kirjoitti:Mistä muuten johtuu, että jenkeissä käytetään 1700 pts listoja? Ainakin joskus muistan nähneeni :roll:
Tiedä sitten. Ens vuonna GT pisteraja on 1850! Eipä sinänsä. Nehän voi ihmetellä pitääkö euroopassa kaiken olla pientä ;-) Kyllä mulle ainakin isompi pistemäärä kelpaisi ;-) Sais vähän erikoisempaa kamaa armeijaan(terminator, bikes etc).
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Hellbender
Viesti:

tneva82 kirjoitti:
Hellbender kirjoitti:Mistä muuten johtuu, että jenkeissä käytetään 1700 pts listoja? Ainakin joskus muistan nähneeni :roll:
Tiedä sitten. Ens vuonna GT pisteraja on 1850! Eipä sinänsä. Nehän voi ihmetellä pitääkö euroopassa kaiken olla pientä ;-) Kyllä mulle ainakin isompi pistemäärä kelpaisi ;-) Sais vähän erikoisempaa kamaa armeijaan(terminator, bikes etc).
Kuitenkin niitten turnauksissa parhaan armeijan tittelin vie lista jossa 6 täyttä samanlaista tacticalia, pari dredaa ja HQ :lol:
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Hellbender kirjoitti:Kuitenkin niitten turnauksissa parhaan armeijan tittelin vie lista jossa 6 täyttä samanlaista tacticalia, pari dredaa ja HQ :lol:
Ehkä mutta se ei tarkoita että minä ottaisin tuollaisen armeijan. Ja mikäs vika moisessa armeijassa muutenkin on?
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Yuri

Viesti Kirjoittaja Yuri »

Niinpä, sehän ois täydellinen Codex Astartes kokoonpano, maximaaliset Tacticalit ja dredeissä on enemmän henkeä kuin predoissa. :) Hmm.. että ottivat HQ:kin. Kas kummaa porukkaa. :wink:
Wurzzag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wurzzag »

pelithän kestävät aika pitkään jo 1500 pisteellä, joten ei joitain lähes 2000 pistee pelejä montaa samana päivänä ehtisi pelata.
Omnia mors aequat - Death equals all things
d.d

Viesti Kirjoittaja d.d »

Nyt keskustelu luisuu vähän harhateille, mutta eipä tämmöisestä asiasta uutta topiccia kannata tehdä. Eli tuosta parhaan armeijan palkinnosta sen verran, että muistaakseni siihen on (tai ainakin joskus on ollut) selvä kaava millä siitä armeijan koostumuksesta saa pisteitä eli näppituntumalta parhaita armeijoita ei valita. Isosta troop-määrästä ja vähäsestä wargearista taisi ainakin ropista noita armeijanvalintapisteitä. Kertokaa jos olen väärässä.
Hellbender
Viesti:

Noista pointseista oon itekin lukenu muistaakseni :roll:
Ekaks siitä, että troopseja on vähintään 40 prosenttia pisteistä. Sitten jos (niistä) on vähintään kaksi täysvahvaa squadia. Sitten muistaakseni wargearia alle 8 prosenttia.
Joku tais joskus kysyä jossain miten noi arvostellaan ja joku vastas noita. No olipas anonyymiä sekoilua :lol:
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Hellbender kirjoitti:Noista pointseista oon itekin lukenu muistaakseni :roll:
Composition scoreista puhutte. En tiedä onko ne käytössä enää ensi vuonna, ainakaan fantasyssä ei taida olla.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
The Chaos Cell

Viesti Kirjoittaja The Chaos Cell »

onko codeksissa ukkojen pisteet??
(mulla ei oo codeksia aina loppunu kaupoista ku käyn ostamassa sitä :( :( )
MaxMax

Viesti Kirjoittaja MaxMax »

The Chaos Cell kirjoitti:onko codeksissa ukkojen pisteet??
(mulla ei oo codeksia aina loppunu kaupoista ku käyn ostamassa sitä :( :( )
vähän on kyllä off the topic mutta:
Codexi sisältää pisteet, erikois säännöt ja tausta tarinan + muuta kivaa...
"Who is General Failure and why is he reading my hard disk?"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”