Kuvat:
http://koti.welho.com/mhaapan9/WH40K/
Joo maalausjälki tosiaan on suttuista, jalat menin drybrushaamaan ymmärtämättä minkälaista jälkeä se jätti. Onneksi menin testaamaan ekaan noita pensseleitä ja odottelen tosiaan parempia maaleja ennenkuin maalasin kaikki.Shattered Soul kirjoitti:.. Tuollahan oli maalaamattomia paikkoja. Drybrushia käytit jo oikein ymmärsin....?
Täysin ensimmäiseksi figuksi ihan ok, mutta maalausjälki ei todellakaan ole mitään hyvää.
Toivottavasti en tappanut itsetuntoasi.
Kyllä, minä softaanAssasin kirjoitti:Ihan hyviä ekoiksi ukoiksi! Aika paksusti maalia.
Tuollahan on muitakin kuvia... Ootko sinä softaamassa? Mulla on oma ase ja oon uutta rynkkyä hankimassa.
Hahaha!figunarkki kirjoitti:Hyvää jälkeä ekaksi figuksi. Tuo jopa luultavasti on oikeasti ensimmäisesi. :O
Ja mitä lasertähtäimeen tulee niin en tiennytkään että lasgunit saa twinlinkedeiksi
Hmmm... jos siinä ei ole laser tähtäintä se on fluffikkaampi. Mutta toisaalta sellanen 2 piippunan lasgun on kyllä hurjemman näkönen.KimmoH kirjoitti:Oonki aika McGyverfigunarkki kirjoitti:Hyvää jälkeä ekaksi figuksi. Tuo jopa luultavasti on oikeasti ensimmäisesi. :O
Ja mitä lasertähtäimeen tulee niin en tiennytkään että lasgunit saa twinlinkedeiksiPitääkin laittaa seuraaviin pelkästään jompi kumpi