"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

kaaoksen ritareista...

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
kasvi

kaaoksen ritareista...

Viesti Kirjoittaja kasvi »

kaaoksen perusritareilla (ei chosenia) on:
-heavy armour
-barding
-heppa
-kilpi
-hand weapon

elikkä siis ampumista vastaan 2+save, mutta onko niillä lähikähmässä 1+save, kun niillä on se hand weapon shield -yhdistelmä? itse oon ainakin täältä selaillu, että hand weapon shield -yhdistelmä käy vain jalan olevilla figuilla... miten on?
Palkkamaalausta
"Oikeat figut on niille, jotka eivät osaa proxyttaa"
-Nojatuoli
DJ_Silverpig

Viesti Kirjoittaja DJ_Silverpig »

Hand weapon-shield-combon armoursaveplussan saa vain jalan oleva model, eli chaos knightit eivät hyödy hand weaponista ja kilvestä... Kaaosta kun ovat, uskoisin, että näille saa lancet. :roll:
Possu
kasvi

itse asiassa kaaoksen ritareilla on tasan ne hand weaponit, eikä niille saa lancea.
vaikka en kaaoksella pelaakkaan, tämän verran tiedän.
Palkkamaalausta
-Nojatuoli
jullevi
Valvoja

Re: kaaoksen ritareista...

Viesti Kirjoittaja jullevi »

illinpiste kirjoitti: itse oon ainakin täältä selaillu, että hand weapon shield -yhdistelmä käy vain jalan olevilla figuilla... miten on?
Sääntökirja on kanssasi samaa mieltä, sivu on 88.

Tämän tason kysymykset jatkossa FB: Perusteet -osiolle, ja sinnekin vasta sen jälkeen kun on itse tarkistettu sääntökirjasta (ja mahdollisista FAQ:eista tai Erratoista jotka löytyvät GW:n sivuilta, linkit ovat jossain tiedotteessa).
Viimeksi muokannut jullevi, La 28.05.2005 20:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
DJ_Silverpig

illinpiste kirjoitti:itse asiassa kaaoksen ritareilla on tasan ne hand weaponit, eikä niille saa lancea.
Kummallista, kaaos on tehty muuten niin tylsän eliitiksi, että olisi ihme, jos näille ei lanceja saisi. Vastaus alkuperäiseen kysymykseen kuitenkin tuli jo.
Possu
kasvi

no juttuhan on siinä, että muistaakseni 5.edikassa niillä oli 4S ja lancet. nykyään se on korvattu 5S, mutta niillä on ne hand weaponit.Jos niillä veijareilla olisi lancet, ne silpoisi 5 ws S7(chargessa), millä mentäisiin sieltä sun täältä läpi.
Palkkamaalausta
-Nojatuoli
DJ_Silverpig

illinpiste kirjoitti:no juttuhan on siinä, että muistaakseni 5.edikassa niillä oli 4S ja lancet. nykyään se on korvattu 5S, mutta niillä on ne hand weaponit.Jos niillä veijareilla olisi lancet, ne silpoisi 5 ws S7(chargessa), millä mentäisiin sieltä sun täältä läpi.
Pistehinta tietenkin nousisi.
Enkä missään tapauksessa yllättyisi, jos GeeWee olisi päättänyt tehdä kaaosritareista tällaisia... Kaikella kunnioituksella.
Possu
The Captain
Valvoja

Re: kaaoksen ritareista...

Viesti Kirjoittaja The Captain »

jullevi kirjoitti: Tämän tason kysymykset jatkossa FB: Perusteet -osiolle, ja sinnekin vasta sen jälkeen kun on itse tarkistettu sääntökirjasta (ja mahdollisista FAQ:eista tai Erratoista jotka löytyvät GW:n sivuilta, linkit ovat jossain tiedotteessa).
Ja myös Sotun omaa hakua kannattaa käyttää, samaa kysytään keskimäärin parin kolmen viikon välein...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Säännöt”