kaaoksen ritareista...
kaaoksen ritareista...
kaaoksen perusritareilla (ei chosenia) on:
-heavy armour
-barding
-heppa
-kilpi
-hand weapon
elikkä siis ampumista vastaan 2+save, mutta onko niillä lähikähmässä 1+save, kun niillä on se hand weapon shield -yhdistelmä? itse oon ainakin täältä selaillu, että hand weapon shield -yhdistelmä käy vain jalan olevilla figuilla... miten on?
-heavy armour
-barding
-heppa
-kilpi
-hand weapon
elikkä siis ampumista vastaan 2+save, mutta onko niillä lähikähmässä 1+save, kun niillä on se hand weapon shield -yhdistelmä? itse oon ainakin täältä selaillu, että hand weapon shield -yhdistelmä käy vain jalan olevilla figuilla... miten on?
- DJ_Silverpig
Re: kaaoksen ritareista...
Sääntökirja on kanssasi samaa mieltä, sivu on 88.illinpiste kirjoitti: itse oon ainakin täältä selaillu, että hand weapon shield -yhdistelmä käy vain jalan olevilla figuilla... miten on?
Tämän tason kysymykset jatkossa FB: Perusteet -osiolle, ja sinnekin vasta sen jälkeen kun on itse tarkistettu sääntökirjasta (ja mahdollisista FAQ:eista tai Erratoista jotka löytyvät GW:n sivuilta, linkit ovat jossain tiedotteessa).
Viimeksi muokannut jullevi, La 28.05.2005 20:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- DJ_Silverpig
- DJ_Silverpig
Pistehinta tietenkin nousisi.illinpiste kirjoitti:no juttuhan on siinä, että muistaakseni 5.edikassa niillä oli 4S ja lancet. nykyään se on korvattu 5S, mutta niillä on ne hand weaponit.Jos niillä veijareilla olisi lancet, ne silpoisi 5 ws S7(chargessa), millä mentäisiin sieltä sun täältä läpi.
Enkä missään tapauksessa yllättyisi, jos GeeWee olisi päättänyt tehdä kaaosritareista tällaisia... Kaikella kunnioituksella.
Possu
- The Captain
- Valvoja
Re: kaaoksen ritareista...
Ja myös Sotun omaa hakua kannattaa käyttää, samaa kysytään keskimäärin parin kolmen viikon välein...jullevi kirjoitti: Tämän tason kysymykset jatkossa FB: Perusteet -osiolle, ja sinnekin vasta sen jälkeen kun on itse tarkistettu sääntökirjasta (ja mahdollisista FAQ:eista tai Erratoista jotka löytyvät GW:n sivuilta, linkit ovat jossain tiedotteessa).
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.