"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

tzheents.

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
aleksik

tzheents.

Viesti Kirjoittaja aleksik »

Nii ku mä kerään noita tzheents joukkoja eli chaosta nii kertokaa mitä mun kannattais ostaa.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Koetapas käyttää hakua. Hakusanaksi Tzeentch (huomaa oikeinkirjoitus) ja kohdista haku Aremijalista-alueelle. Tällä pitäisi löytyä aika monta Tzeentch -armeijaa, joista voi ottaa opiksi ja tutkia vähän, mitä niistä on sanottu.

Tarkoitukseni ei ole mitenkään valittaa, vaan ohjata oma-aloitteisuuteen.
Satanic Bunny

Viesti Kirjoittaja Satanic Bunny »

Tzeentch on taikomiseen keskittyvä armeija, kuten luultavasti tiedätkin. Joten niitten perus sotureiden lisäksi kannattaa panostaa magiaan, joka Tzeentchillä on kaaoksen parasta.
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...
Naldor

Viesti Kirjoittaja Naldor »

--Hellraider-- kirjoitti:Tzeentch on taikomiseen keskittyvä armeija, kuten luultavasti tiedätkin. Joten niitten perus sotureiden lisäksi kannattaa panostaa magiaan, joka Tzeentchillä on kaaoksen parasta.
moni ovi kyseenalaistaa tuon, mutta itse olen samaa mieltä.

Kannattaa ottaa mättäjä taikoja ja siihen warruja/knighteijä mukaan taijot vihuja niin kauan että ne tulee sun luoksen ja sitten isket niihin lujaa. Paitsi jos vihullasi on paremmin ampumista ja taikomistaa niin kannattaa itse hyökätä...vaikka Screamereilla voi lentää ja tuhota vihun sota koneet ja ehkäpä archer yksikköjä.
"Glory, Honor & Victory over Death"
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

Itsekin pidän Tzeentchin taikomista ihan kelvollisena, kunhan muistaa että kyseessä on klosisarmeija joka ottaa magian kaupan päällisenä. Taikominen on armeijan toissijainen funktio.

Itse en suosittele warruja, eliittijalkaväki ei ole kustannustehokasta tätä nykyä. Marauderit ajavat saman asian halvemmalla pistehinnalla. Itse suosittelen ritareita, kärryjä, screamereitä ja beastmanien heardejä armeijaan. Armeijaan voi myös laittaa lordin tai exan discillä, sen verran käytännöllinen ratsu on kyseessä.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

--Hellraider-- kirjoitti:Tzeentch on taikomiseen keskittyvä armeija, kuten luultavasti tiedätkin. Joten niitten perus sotureiden lisäksi kannattaa panostaa magiaan, joka Tzeentchillä on kaaoksen parasta.
Slaaneshilla on paras lore, mutta Tzeentch vetää pidemmän korren noppien määrällä.
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Itse kysymykseen. Eikös tämä ole tällainen "Mitä ostaisin seuraavaksi?" ;) Ellei sinulla ole mitään niin ainakin armybookki, maaleja ja jotain perussotureita!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”