tzheents.
Koetapas käyttää hakua. Hakusanaksi Tzeentch (huomaa oikeinkirjoitus) ja kohdista haku Aremijalista-alueelle. Tällä pitäisi löytyä aika monta Tzeentch -armeijaa, joista voi ottaa opiksi ja tutkia vähän, mitä niistä on sanottu.
Tarkoitukseni ei ole mitenkään valittaa, vaan ohjata oma-aloitteisuuteen.
Tarkoitukseni ei ole mitenkään valittaa, vaan ohjata oma-aloitteisuuteen.
- Satanic Bunny
Tzeentch on taikomiseen keskittyvä armeija, kuten luultavasti tiedätkin. Joten niitten perus sotureiden lisäksi kannattaa panostaa magiaan, joka Tzeentchillä on kaaoksen parasta.
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...
moni ovi kyseenalaistaa tuon, mutta itse olen samaa mieltä.--Hellraider-- kirjoitti:Tzeentch on taikomiseen keskittyvä armeija, kuten luultavasti tiedätkin. Joten niitten perus sotureiden lisäksi kannattaa panostaa magiaan, joka Tzeentchillä on kaaoksen parasta.
Kannattaa ottaa mättäjä taikoja ja siihen warruja/knighteijä mukaan taijot vihuja niin kauan että ne tulee sun luoksen ja sitten isket niihin lujaa. Paitsi jos vihullasi on paremmin ampumista ja taikomistaa niin kannattaa itse hyökätä...vaikka Screamereilla voi lentää ja tuhota vihun sota koneet ja ehkäpä archer yksikköjä.
"Glory, Honor & Victory over Death"
-
Zymeth Salkir Dkhan
Itsekin pidän Tzeentchin taikomista ihan kelvollisena, kunhan muistaa että kyseessä on klosisarmeija joka ottaa magian kaupan päällisenä. Taikominen on armeijan toissijainen funktio.
Itse en suosittele warruja, eliittijalkaväki ei ole kustannustehokasta tätä nykyä. Marauderit ajavat saman asian halvemmalla pistehinnalla. Itse suosittelen ritareita, kärryjä, screamereitä ja beastmanien heardejä armeijaan. Armeijaan voi myös laittaa lordin tai exan discillä, sen verran käytännöllinen ratsu on kyseessä.
Itse en suosittele warruja, eliittijalkaväki ei ole kustannustehokasta tätä nykyä. Marauderit ajavat saman asian halvemmalla pistehinnalla. Itse suosittelen ritareita, kärryjä, screamereitä ja beastmanien heardejä armeijaan. Armeijaan voi myös laittaa lordin tai exan discillä, sen verran käytännöllinen ratsu on kyseessä.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
- puolisukeltaja